|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jeetje aanpassing voor mij!!! Schaap Claire ziet negatieve dingen bij Huub??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:23 schreef Caroline het volgende:[..] Te gek!!!!!Ach wat hebben die 2 samen? Voelde me al zwaar teleurgesteld als Tilburgse dat Claire ging trouwen met.............ja hoe noem je het? Dwerg? Gnoom? Psychiatrisch patient? Nee, dat is niet aardig voor de patienten. Ik weet het niet met die Huub, er is iets heel engs aan die jongen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:26 schreef draakje het volgende:[..] Dwerg? Gnoom? Psychiatrisch patient? Nee, dat is niet aardig voor de patienten. Ik weet het niet met die Huub, er is iets heel engs aan die jongen. ik denk dat narcist wel heel goed in de buurt komt |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:26 schreef draakje het volgende:[..] Dwerg? Gnoom? Psychiatrisch patient? Nee, dat is niet aardig voor de patienten. Ik weet het niet met die Huub, er is iets heel engs aan die jongen. Ja dat heb ik ook. Weet je, het lijkt een narcist(iemand die verliefd is op zichzelf) maar dat is wel erg grof dat ik dat zeg want dat zijn zwaar zieke mensen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Collega, wij dachten hetzelfde |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nog een wakker iemand! Leuk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.Ik weet ook niet of narcist wel het goede woord is. Tuurlijk, hij is een narcist, maar hij heeft iets engs, iets gevaarlijks. Ik heb het gevoel dat hij echt compleet rùcksichtsloss is! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dat hij bijvoorbeeld zegt: "Als Brian mijn moeder vermoordt, blijf ik hier lekker zitten." Ja sorry hoor, dan spoor je toch niet? Zoiets kreeg ik zelfs voor alle geld van de wereld mijn strot niet uit. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mocht het een narcist zijn wil hij dat alles om hem draait, hij is immers het beste. Diegene zal ook alles doen zichzelf on top te zetten. Ok dat gedrag zien we terug bij Huub maar nog het is een zware (diagnose) beschuldiging. Ik heb ook nooit gehoord dat narcisme ontstaat naar opsluiting |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:36 schreef draakje het volgende:Dat hij bijvoorbeeld zegt: "Als Brian mijn moeder vermoordt, blijf ik hier lekker zitten." Ja sorry hoor, dan spoor je toch niet? Zoiets kreeg ik zelfs voor alle geld van de wereld mijn strot niet uit. Nee, dat klopt ook zeker niet. Het bidden voor ongelukken voor tegenstanders klopt ook niet. Peroonlijk ben ik ook bang dat Claire in de toekomst zwaar mishandeld gaat worden maar het meisje naief als ze is dat nooit gaat vertellen. Persoonlijk zou ik Huub ook liever onder dwangverpleging zien als hij het huis uit komt. Maar waar het nu aan ligt, of hij een persoonlijkheidsstoornis heeft of een knak door opsluiting?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:37 schreef Caroline het volgende:Mocht het een narcist zijn wil hij dat alles om hem draait, hij is immers het beste. Diegene zal ook alles doen zichzelf on top te zetten. Ok dat gedrag zien we terug bij Huub maar nog het is een zware (diagnose) beschuldiging. Ik heb ook nooit gehoord dat narcisme ontstaat naar opsluiting Nee ik ook niet, maar ik heb echt het idee dat er met Huub iets ernstigs aan de hand is. Je hoort bijvoorbeeld van alle kanten dat hij zo intelligent is. Hij is inderdaad adrem en tot op zekere hoogte erudier, Waarom ben je dan telefoonverkoper? Het klinkt meer als een baantje van de GGZ. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:44 schreef draakje het volgende:[..] Nee ik ook niet, maar ik heb echt het idee dat er met Huub iets ernstigs aan de hand is. Je hoort bijvoorbeeld van alle kanten dat hij zo intelligent is. Hij is inderdaad adrem en tot op zekere hoogte erudier, Waarom ben je dan telefoonverkoper? Het klinkt meer als een baantje van de GGZ. Bij het GGZ werken is zo slecht niet, hoor(Daar ga ik stage lopen) Slimme mensen kunnen ook hele gekke mensen zijn, eigenlijk zijn juist de slimme mensen op het randje gek te worden. Kijk in de geschiedenis, de massamoordenaars, bv Ted Bundy, super slim, een groot iq maar zeer laag eq. Ok dat zijn psychopaten(ook een persoonlijkheidsstoornis) daar schaar ik Huub niet onder. Nogmaals, ik weet niet waar het gedrag van huub vandaan komt. Ik heb het altijd een irritant ventje gevonden maar zoals hij nu is, gaat bij mij grenzen ver voorbij. Komt het door opsluiting? Brian lijkt weer rustiger en die zit ook in opsluiting. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb net even het filmpje bekeken. Hij zegt glashard tegen Claire: "Ja, dan kun je me wel zo schaapachtig zitten aankijken." Ja sorry schat, dan had je van mij een hoek te pakken en morgen de scheidingspapieren op de mat. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:59 schreef draakje het volgende:Heb net even het filmpje bekeken. Hij zegt glashard tegen Claire: "Ja, dan kun je me wel zo schaapachtig zitten aankijken." Ja sorry schat, dan had je van mij een hoek te pakken en morgen de scheidingspapieren op de mat. da's wel snel dan... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:56 schreef Caroline het volgende:[..] Bij het GGZ werken is zo slecht niet, hoor(Daar ga ik stage lopen) Slimme mensen kunnen ook hele gekke mensen zijn, eigenlijk zijn juist de slimme mensen op het randje gek te worden. Kijk in de geschiedenis, de massamoordenaars, bv Ted Bundy, super slim, een groot iq maar zeer laag eq. Ok dat zijn psychopaten(ook een persoonlijkheidsstoornis) daar schaar ik Huub niet onder. Nogmaals, ik weet niet waar het gedrag van huub vandaan komt. Ik heb het altijd een irritant ventje gevonden maar zoals hij nu is, gaat bij mij grenzen ver voorbij. Komt het door opsluiting? Brian lijkt weer rustiger en die zit ook in opsluiting. Daarom juist. Brian leeft ook in afzondering en ik heb op het moment groot respect voor []brian, hij blijft rustig en houdt zich in. Nee echt, er is iets met Huub. Ik weet ook niet wat. We zullen er als dit festijn is afgelopen vast nog wel iets over horen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:03 schreef draakje het volgende:[..] Daarom juist. Brian leeft ook in afzondering en ik heb op het moment groot respect voor []brian, hij blijft rustig en houdt zich in. Nee echt, er is iets met Huub. Ik weet ook niet wat. We zullen er als dit festijn is afgelopen vast nog wel iets over horen. met een beetje geluk luistert ie naar z'n pa, die heeft altijd wel wijze raad! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Tja kijk Boudewijn, een relatie moet iets toevoegen aan mijn leven. En als het me alleen maar problemen oplevert, waarom dan? Ik amuseer me kostelijk in mijn eentje. Nou ja, heb wel twee katten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:04 schreef Boudewijn het volgende:[..] met een beetje geluk luistert ie naar z'n pa, die heeft altijd wel wijze raad! O dat is die man die omdat ie de populariteit van zijn zoontje wat wilde opvijzelen met Jaap in de paardenbak heeft liggen rollebollen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:07 schreef draakje het volgende:[..] O dat is die man die omdat ie de populariteit van zijn zoontje wat wilde opvijzelen met Jaap in de paardenbak heeft liggen rollebollen. toen was dat nog niet van toepassing volgens mij want Huub was toen nog King van de poppoll en veel minder agressief dan nu.
en daarbij moest ik er wel om lachen :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:14 schreef Boudewijn het volgende:[..]toen was dat nog niet van toepassing volgens mij want Huub was toen nog King van de poppoll en veel minder agressief dan nu.en daarbij moest ik er wel om lachen :) Waar moest je om lachen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar geef hier nou eens antwoord op? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: oa. samen de vijver in met hun bolle buiken... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Er stond geen vraag bij maar ik vindt dat Claire helemaal gelijk heeft met het niet kunnen vertrouwen van Huub want hij doet alles voor het spel en dat had Huub wel kunnen weten dat ze hem niet voor de volle 100% vertrouwt.
Huub maakt er een beetje een te grote ophef over maar waarschijnlijk doet hij dat omdat hij 'ineens' niet meer zeker kan zijn van de hoogst aantal punten van Claire en daardoor niet meer het mannetje kan zijn in de 3-eenheid Huub/Jaap/Claire |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Doen ze dat nu dan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:20 schreef Boudewijn het volgende:[..] Er stond geen vraag bij maar ik vindt dat Claire helemaal gelijk heeft met het niet kunnen vertrouwen van Huub want hij doet alles voor het spel en dat had Huub wel kunnen weten dat ze hem niet voor de volle 100% vertrouwt. Huub maakt er een beetje een te grote ophef over maar waarschijnlijk doet hij dat omdat hij 'ineens' niet meer zeker kan zijn van de hoogst aantal punten van Claire en daardoor niet meer het mannetje kan zijn in de 3-eenheid Huub/Jaap/Claire En vergeet de popipoll niet. Die heeft ie ook al verloren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, maar dat was toen best grappig om te zien... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik zal die filmpjes nog eens uploaden... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kom zoveel te kort zonder die streams ... Ik wil je wel even een compiment maken: je hebt een heel leuk en gezellig forum gemaakt waarop mensen op een redelijk normale manier met elkaar kunnen praten. ]hulde! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:20 schreef Boudewijn het volgende:[..] Er stond geen vraag bij maar ik vindt dat Claire helemaal gelijk heeft met het niet kunnen vertrouwen van Huub want hij doet alles voor het spel en dat had Huub wel kunnen weten dat ze hem niet voor de volle 100% vertrouwt. Huub maakt er een beetje een te grote ophef over maar waarschijnlijk doet hij dat omdat hij 'ineens' niet meer zeker kan zijn van de hoogst aantal punten van Claire en daardoor niet meer het mannetje kan zijn in de 3-eenheid Huub/Jaap/Claire Ik heb ewoon zin in een nieuwe gouden kooi. Nieuwe mensen en dan het een half jaartje laten duren. Dan ben ik die mensen meer dan beu!!! Aflossen met big brother en 3 maanden niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jah, geweldig toch!!! Die kop. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ook zo mooi dat je de naam van je forum zo goed schrijft. Het is nowlive, schat, geen nowlife |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja ach, zoals ik al zei, gekken heb je altijd. Ik besteed er niet veel aandacht aan. Als ze echt durven moeten ze hun berichten hier maar plaatsen... dan heb ik tenminste iets te doen door al die haat berichten te verwijderen ;) Boudewijn. hier scherm je nu met de woorden, dat je die haatberichten wel eventjes zal verwijderen. Nu mijn mond viel open toen ik dit las, ik denk dat 85% van alle reactie's haatberichten zijn jegens huub en claire, je kan dit natuurlijk ontkennen, maar je weet het zelf wel.En mensen uitdagen met de de woorden : als ze echt durven?? Je moet het met mij eens zijn, dat sommige mensen hier een bepaalde inborst ten toon spreiden die er toe in staat zijn om dit soort dingen ( condoleance registers openen voor een huub of claire) ten uitvoer brengen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 07:24 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] Boudewijn. hier scherm je nu met de woorden, dat je die haatberichten wel eventjes zal verwijderen. Nu mijn mond viel open toen ik dit las, ik denk dat 85% van alle reactie's haatberichten zijn jegens huub en claire, je kan dit natuurlijk ontkennen, maar je weet het zelf wel.En mensen uitdagen met de de woorden : als ze echt durven?? Je moet het met mij eens zijn, dat sommige mensen hier een bepaalde inborst ten toon spreiden die er toe in staat zijn om dit soort dingen ( condoleance registers openen voor een huub of claire) ten uitvoer brengen. Hallo Paulietje,
Hoe gaat het met je alles goed. Luister je kan Boudewijn wel weer aanvallen want dat doe je vanaf het begin dat je hier bent.
En dat er iemand is geweest die daadwerkelijk een codoleance register heeft geopend is iemand die geen hersens heeft en die totaal niet spoort
Er ja er is hier een keer een uitspraak gemaakt over de condoleance register voor Huub. Wat ik ook veel te ver vond gaan. Maar als die persoon daadwerkelijk zo iets van plan was had hij deze uitspraak ook niet gemaakt hierzo zo dom zal die persoon niet geweest zijn lijkt mij en het was meer zoiets van deze persoon dat huub denkt dat hij zo geliefd is buiten maar er zijn er vele die hem echt haten door zijn uitspraak en dat hem nog wel zal verbazen als hij naar buiten komt hoeveel mensen hem eigelijk wel of niet haten. En volgens mij maken hier op de forum fans voor Jaap, Brain,Amanda en zowel voor Huub en Claire maken ook uitspraken die ook haatberichten zijn als je eerlijk bent Pauline dan geef je dit ook toe .want ik neem aan dat je kan lezen toch?
En dan nog iets Pauline je kan hier wel zeggen dat er alleen maar Haat berichten zijn tegen Huub maar dan heel eerlijk Pauline hoe gaat het bij Nowfuckinlive dan aan toe over Brain en Amanda wou je zeggen dat dat normaal is ????????? |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
iedereen maakt zich druk om amanda mjaar dat meisje komt er wel geloof me maar alleen negatief dat is wat de mensen kunnen ik stem op haar |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
helemaal met je eens merty want als ze de discotheken afgaan om te stemen op huub kunnen wij ook wel wat verzinnen tog bij nowlive mag je niet eens praten heb je al een ban val je leden aan wat dus niet het geval is als je niet voor huub ben kan je het schudden daar maar ze mogen ons wel uitschelden met rat fans kom onder je steen vandaan datte dus |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 11:35 schreef ciska het volgende:helemaal met je eens merty want als ze de discotheken afgaan om te stemen op huub kunnen wij ook wel wat verzinnen tog bij nowlive mag je niet eens praten heb je al een ban val je leden aan wat dus niet het geval is als je niet voor huub ben kan je het schudden daar maar ze mogen ons wel uitschelden met rat fans kom onder je steen vandaan datte dus Ach zo had Paulientje ook verzonnen dat er een stuk bij de Pers kwam te staan over vertrek van Brain iedereen heeeft haar uitgelachen maar ja het is waar je zelf voor kies en hoe belachelijk je zelf wilt maken toch |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 07:24 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] Boudewijn. hier scherm je nu met de woorden, dat je die haatberichten wel eventjes zal verwijderen. Nu mijn mond viel open toen ik dit las, ik denk dat 85% van alle reactie's haatberichten zijn jegens huub en claire, je kan dit natuurlijk ontkennen, maar je weet het zelf wel.En mensen uitdagen met de de woorden : als ze echt durven?? Je moet het met mij eens zijn, dat sommige mensen hier een bepaalde inborst ten toon spreiden die er toe in staat zijn om dit soort dingen ( condoleance registers openen voor een huub of claire) ten uitvoer brengen. Nee, absoluut niet. Daar is de sfeer helemaal niet naar op dit forum. Blijkbaar voel jij dat niet aan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 07:24 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] Boudewijn. hier scherm je nu met de woorden, dat je die haatberichten wel eventjes zal verwijderen. Nu mijn mond viel open toen ik dit las, ik denk dat 85% van alle reactie's haatberichten zijn jegens huub en claire, je kan dit natuurlijk ontkennen, maar je weet het zelf wel.En mensen uitdagen met de de woorden : als ze echt durven?? Je moet het met mij eens zijn, dat sommige mensen hier een bepaalde inborst ten toon spreiden die er toe in staat zijn om dit soort dingen ( condoleance registers openen voor een huub of claire) ten uitvoer brengen. 85% ontken ik ja! Wat er wel staat verwijder ik.
En ik denk niet dat hier mensen zitten die condoleance registers openen want die mensen snappen het verschil niet tussen een geintje en gewoon zieke acties. Dat soort mensen zijn ook vaak veel feller in hun reacties waarbij het niet alleen bij schelden blijft. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
boudewijn mijn woorden zijn niet geweest dat dat condoleance register hier vandaan kwam. ik zeg alleen dat er mensen hier zijn die er toe is staat zijn.. ik heb het hier zelfs wel eens gelezen om voor huub een register te openen,, vandaar mijn reactie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:05 schreef pauline@nowlive het volgende:boudewijn mijn woorden zijn niet geweest dat dat condoleance register hier vandaan kwam. ik zeg alleen dat er mensen hier zijn die er toe is staat zijn.. ik heb het hier zelfs wel eens gelezen om voor huub een register te openen,, vandaar mijn reactie heel zwart/wit gezegd is iedereen is in staat dat te doen zolang je maar weet hoe je een browser kunt openen en je Nederlands kunt lezen en schrijven. Het verschil is dat gezonde mensen het niet doen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:41 schreef Caroline het volgende:[..] Je bent wantrouwend en durft niet te kijken naar script of vormgeving van je forum. Je blijft in beta zitten, is dat omdat je een fout bij posten bij een ander kan Leggen? sorry maar mijn forum is beta, ik sta erbuiten? Nu ik erover nadenk heb je ook nooit iets gedaan na het antwoord dat ik gaf op je vraag je forum te verbeteren en dat je juist uit de beta fase zou komen. Je zit toch in de IT???? Dan vertel je me in korte tijd vanavond dat die studie werkelijk niks voorsteld, geen wonder dat iters niet meer aan werk komen. Ik vraag mij af wat jou probleem is met dit forum>? ik vind je toon aanmatigend en behoorlijk neerbuigend. is . |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:05 schreef pauline@nowlive het volgende:boudewijn mijn woorden zijn niet geweest dat dat condoleance register hier vandaan kwam. ik zeg alleen dat er mensen hier zijn die er toe is staat zijn.. ik heb het hier zelfs wel eens gelezen om voor huub een register te openen,, vandaar mijn reactie Zoals gewoonlijk weer verzinsels, er werd letterlijk gezegd dat er een condoleance register was voor de huub fans voor naa 22 mei. dat is heel iets anders dan wat jij schrijft op nowlive en hier nu dus weer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:14 schreef Xanne het volgende:[..] Zoals gewoonlijk weer verzinsels, er werd letterlijk gezegd dat er een condoleance register was voor de huub fans voor naa 22 mei. dat is heel iets anders dan wat jij schrijft op nowlive en hier nu dus weer. pauline, schrijf jij op nowlive? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik geloof dat huub een zwaar minderwaardigheid complex heeft. komt het korsakof syndroom bij, mensen die zichzelf zwaar overschatten in hun gelijk. Dan nog zijn achtervolgingswaanzin, en zijn overdreven interesse in de theologie. Nou mooie karakterschets en diagnose van Ons Huubke. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: alleen op het forum of ook normale nieuwsberichten? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jij kan toch ook haar ip adres achterhalen via dit forum en haar aanmedling, en sly ook. even ip'tjes vergelijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:35 schreef Xanne het volgende:jij kan toch ook haar ip adres achterhalen via dit forum en haar aanmedling, en sly ook. even ip'tjes vergelijken. dat kan maar wat zou dat uitmaken? dat ze @nowlive niet als nick mag gebruiken?
daarbij heb ik Sly z'n telefoon nr niet |
|
|
|