BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog even...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 27 april 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nog even...

Amanda en Claire blijven samen over op het terras. "Wat ga jij doen over drie weken en vier dagen?", vraagt Claire, doelend op het einde van De Gouden Kooi. "Eerst naar mijn mama toe en dan lekker bijkletsen!", verheugt Amanda zich op het weerzien. "Huub ook, die kan niet meer wachten! Maar ik wil hier best nog even blijven!", geeft Claire te kennen. "Ach, buiten krijgen we ook een mooie tijd...", vindt Amanda. Drie weken en vier dagen, het komt opeens erg dichtbij. Maar vergeten jullie niet dat er bij de halve finale op 15 mei ook al iemand zijn of haar koffers moet pakken, dames?

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 20:19   quote  deeplink  
Hierbij wordt nu al gedoeld op het vertrekken van Claire.....hoe voorspelbaar is dat...bij ons in het wekelijkse krantje stond een advertentie voor het feest op 25 mei in chalet fontaine in Kaatsheuvel,met Brian Huub en Jaap,en er stond niet bij dat 1 van deze de winnar was,maar het feest is met de 3 jongens,en eventueel de winnaar van de Gouden Kooi!!
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 20:22   quote  deeplink  
nou nikos jij bent wel zeker van je zaak misschien was dit al gepland???als bij nagedacht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog even...

0.0046780