|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda bij het spits af...
En dan is het zover: de Miljonairs gaan meedoen! De eerste die mee gaat doen, is Amanda. Het nummer 'Like the way I love you' wordt gespeeld en Amanda stapt redelijk nerveus het podium op. Bij het eerste refrein zingt Amanda mee en het klinkt verbazend goed! We zijn benieuwd naar de optredens van de anderen... Als ze nog durven natuurlijk!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Dat is Amanda, meer lef in dr pink dan anderen in hun body. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Amanda is heel lief,maar zingen kan ze beter achterwege laten....sms Amanda naar 3040!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Dus dat vind ik ook vele zullen dit niet eens durven |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
heeft niets met durven te maken, als je zo klinkt dan zing je gewoon NIET want dan kan je je medemens niet aandoen! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 21:22 schreef italiangirl het volgende:heeft niets met durven te maken, als je zo klinkt dan zing je gewoon NIET want dan kan je je medemens niet aandoen! Je kan geluid knop aan en uit doen dat is een keuze die ja kan maken Italiangirl :-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ze staat haar mannetje. Ik gun haar de winst van harte. Wat zij voor en tijdens DGK heeft meegemaakt heeft menig volwassen, die haar voor alles wat vies en lelijk is uitmaakt, nooit meegemaakt.
Mijn stem heeft ze. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
sexy stem,goed gedaan amanda |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik kan dat inderdaad en dat doe ik ook, maar haar mede miljonairs daar moeten het wel aanhoren arme stakkers... |
|
|
|
|
devil
|
|
|
gut praat jij ook al voor de andere miljonairs heb er geen 1 zien vluchten |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Sterker nog, ze doen mee. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 21:28 schreef italiangirl het volgende:ik kan dat inderdaad en dat doe ik ook, maar haar mede miljonairs daar moeten het wel aanhoren arme stakkers... Dan gebruik hem dan ook en over de mede bewoners als ze er echt last van hadden ze dat ook gezegt gelijk of anders lopen ze weg dus maak je geen zorgen wel lief van je dat je zorgen maakt om de bewoners top van je |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Ze staat haar mannetje. Ik gun haar de winst van harte. Wat zij voor en tijdens DGK heeft meegemaakt heeft menig volwassen, die haar voor alles wat vies en lelijk is uitmaakt, nooit meegemaakt.
Ongelooflijk, wat Amanda heeft meegemaakt??? Ze zat in een internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen, wat denk je wat Amanda daarvoor heeft gedaan!!! Is dat een verdienste??Ze woonde samen met één van de grootste drugsdealers van Amsterdam, en heeft meegenoten met de rijkdom van deze jongen, - weet je wel hoeveel mensen door drugs doodgaan - is het een verdienste van Amanda, hoezo??? Ik gun haar de winst??? Omdat ze zich letterlijk aanbiedt, mag ze in de Gouden Kooi - omdat ze daar, in tegenstelling tot Nena, sex wilde hebben, moet ik het nog herhalen???
En dan wordt er gezegd, ik heb respect voor haar???
Er zijn mensen, die maken hun school af, die kopen zich niet suf aan het geld wat verdient wordt aan drugshandel, die gedragen zich en hoeven niet in een internaat, maar jij hebt respect voor Amanda, mijn god wat is er met dit land aan de hand!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 21:46 schreef blog het volgende:Ze staat haar mannetje. Ik gun haar de winst van harte. Wat zij voor en tijdens DGK heeft meegemaakt heeft menig volwassen, die haar voor alles wat vies en lelijk is uitmaakt, nooit meegemaakt. Ongelooflijk, wat Amanda heeft meegemaakt??? Ze zat in een internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen, wat denk je wat Amanda daarvoor heeft gedaan!!! Is dat een verdienste??Ze woonde samen met één van de grootste drugsdealers van Amsterdam, en heeft meegenoten met de rijkdom van deze jongen, - weet je wel hoeveel mensen door drugs doodgaan - is het een verdienste van Amanda, hoezo??? Ik gun haar de winst??? Omdat ze zich letterlijk aanbiedt, mag ze in de Gouden Kooi - omdat ze daar, in tegenstelling tot Nena, sex wilde hebben, moet ik het nog herhalen??? En dan wordt er gezegd, ik heb respect voor haar??? Er zijn mensen, die maken hun school af, die kopen zich niet suf aan het geld wat verdient wordt aan drugshandel, die gedragen zich en hoeven niet in een internaat, maar jij hebt respect voor Amanda, mijn god wat is er met dit land aan de hand!!!! Lees eens goed wat je schrijft. Heeft ze veel meegemaakt of niet ? Ze was 19 toen ze aan DGK begon. Een kind dus. Natuurlijk zijn er die moeten zwoegen om hun studie af te betalen. We hebben niet allemaal een rijke papie. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
blog kijk uit voor je hart een land waarin programma's als DGK en BB worden uitgevonden is uniek en je wordt er miljardair door. Het slaat nergens op maar je wordt er rijk van. Ze schrijven kat met een u en zingen als een kraai en denken alleen maar lekker makkelijk gauw veel geld verdienen. Toch kijken we er naar en reageren erop is toch niks mis mee, als Jaap maar wint. |
|
|
|