|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dat was het? moooooooooi, hahahahhaha en dan die zin. verzin ze! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ze duwt Jaap in de handen van Brian en Amanda door zo te dreigen naar Jaap,des te beter dus!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Muziek. Met andere woorden; Claire oprotten nu. whaaaa, schitterend. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:09 schreef Xanne het volgende:met haar 8erlijke vraagstelling. bereikt ze eerder dat Jaap de tegenpool Brian en Amanda zoekt dan zonder haar gelul, met slijmen bereik je geen fuck met Jaap. die gaat straks gierend naar Brian alles vertellen. Hhahah echt wacht maar gaat nog komen voor haar |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ow zit ik alleen op de andere te posten hhaaahhaa |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Whaaa Jaap heeft al vanaf dag 1 door dat Claire gee tv material is,en hoort ze helemaal uit,en Jaap straks lachend naar Brian en Amanda.... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:12 schreef Nikos het volgende:Whaaa Jaap heeft al vanaf dag 1 door dat Claire gee tv material is,en hoort ze helemaal uit,en Jaap straks lachend naar Brian en Amanda.... heb je niet gezien hoe jaap deed barbie zei doeei jaapie en hij zegt dan schud hij zijn hoofd en hand hahahahha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zou Claire nu beledigd zijn ? whaaaaahahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat zit trut nu aan de uitgang/ Sherlock beppie te spelen? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire gaat zo huilen,en an belt papa of ome twan weer op,dat ze maar naar huis moet komen,of dat papa weer iets geregeld heeft met het hokje...papa´s kindje!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en waar is Huubkut? aan het uithuilen in het hokje? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dames en heren, nog een fijne avond allen. Ik ga mijn bed in, morgen een lange dag voor de boeg. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
shit ik heb het gemist... kom nu pas weer ff checken of iedereen er nog is ....kan iemand me ff snel updaten ...@boudewijn ..he kanjer kan je ff dat jaap claire dreig gesprekje voor ons plaatsen |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire en Huub onenigheidje??? Zou Huub achter hebben gekeken hoe Claire tegen Jaap deed??? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:18 schreef Mrs.B het volgende:Dames en heren, nog een fijne avond allen. Ik ga mijn bed in, morgen een lange dag voor de boeg. slaap lekker Mrs B. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:18 schreef Mrs.B het volgende:Dames en heren, nog een fijne avond allen. Ik ga mijn bed in, morgen een lange dag voor de boeg. Kalinichta!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:19 schreef Nikos het volgende:Claire en Huub onenigheidje??? Zou Huub achter hebben gekeken hoe Claire tegen Jaap deed??? ik vraag het mij ook af. je ken niet ff weg of ze flikken daar wat, maar gesprek tussen Jaap en huppelkutje was een giller |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:16 schreef Nikos het volgende:Claire gaat zo huilen,en an belt papa of ome twan weer op,dat ze maar naar huis moet komen,of dat papa weer iets geregeld heeft met het hokje...papa´s kindje!!! Ik vind haar wel lef hebben hoor dat ze zegt ik gun het die twee niet je komt net je neukt om hoog te scoren met een kabouter eerst zei ze nooit progamma gevolgd of gestreamd nu weer wel je bent niks en je zal ook nooit wat worden zo simpel is dat nou |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en wat kan ze goed typen met 2 vingers, toch? ze had zomaar de type diploma kunnen halen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:21 schreef Xanne het volgende:en wat kan ze goed typen met 2 vingers, toch? ze had zomaar de type diploma kunnen halen Ja maar als ze dat niet kan dan kan ze nog wel matrassen verkopen voor niks :-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kan iemand Huub een leesbrilletje sturen? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:23 schreef Merty het volgende:[..] Ja maar als ze dat niet kan dan kan ze nog wel matrassen verkopen voor niks :-) wat verkopen? ze kan zichzelf verhuren. de matras van Tilburg |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 22:41 schreef stevi0 het volgende:Stuur die mensen volgende maand allemaal naar huis met een karaoke-set en iedereen tevree. Hahahaha... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
kan iemand mij uitleggen wat er is gebeurd, een korte samenvatting ofzo?
Ik zet net pas de streams aan... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:30 schreef Boudewijn het volgende:kan iemand mij uitleggen wat er is gebeurd, een korte samenvatting ofzo? Ik zet net pas de streams aan... Heel kort Kikker en Barbie wouden een plan zodat Jaapio aan hun kant gaat |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nou heeft Huub Jaap ineens niet meer nodig??? Huub weet al dat hij naar huis gaat de 15e denk ik..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: inclusie dreigementen van CLaire naar Jaap,waardoor Jaap nu zeker meer de kant van Brian gaat kiezen!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat geen van beide stelletjes door hebben is dat Jaap de beslissende stem heeft, hahahaha, die ziel loze droplul, met zijn Ik heb Jaap nooit nodig gehad. wat een arrogant kwakkie is dat toch. zonder Jaap was hij niks, zonder Eric was hij niks. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Huub heeft claire ingezet, om met Jaap te spreken, nou Jaap blies alles van tafel en schoof het terug, claire zie leuke dingen doen tegen Brian en amanda, antwoord Jaap 'nou verzin ze! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Hij heeft Jaap wel degelijk nodig,Jaap is de grote sleutel voor 15 mei!!! Arrogante Huub denk weer dat hij het glansrijk wint,alleen heeft de actie voor het huwelijk,en de manier van doen van Huub naar Jaap meer nadelen als voordelen voor hem!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou op Amanda en Brain los gaan Barbie wou de haren van Amanda eruit trekken en kikker zei dat zou ik maar niet doen verder hebben Jaapio en Barbie een 1 op 1 gesprek gehad waarin ze zegt dat het beter is dat Jaap met hun speelt ipv met Brian en Amand nou zoals je weet hoe Jaapio kan doen op het eind als ze wegloopt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub blijft hopen op de angst van Brian en Jaap, voor zijn popu, haha Claire zegt of ze zijn zo stom? Huub zegt nee Jaap zeker niet en Brian ook niet,. Wishfull thinking HUUBKE? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:35 schreef Xanne het volgende:[..] Huub heeft claire ingezet, om met Jaap te spreken, nou Jaap blies alles van tafel en schoof het terug, claire zie leuke dingen doen tegen Brian en amanda, antwoord Jaap 'nou verzin ze! Dus Claire wordt gepushed door het hokje om nou eindelijk eens wat te doen, en het mislukt dus weer compleet! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jammer dat jaapio geen fam of vrienden meer krijgt of dat hij even naar tandarts moet zodat hij info kan krijgen zo goed zijn vooor hem |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dus Claire wordt gepushed door het hokje om nou eindelijk eens wat te doen, en het mislukt dus weer compleet! Nee door Kikker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:36 schreef Merty het volgende:[..] Nou op Amanda en Brain los gaan Barbie wou de haren van Amanda eruit trekken en kikker zei dat zou ik maar niet doen verder hebben Jaapio en Barbie een 1 op 1 gesprek gehad waarin ze zegt dat het beter is dat Jaap met hun speelt ipv met Brian en Amand nou zoals je weet hoe Jaapio kan doen op het eind als ze wegloopt Als je nou eens elke nieuwe zin op een nieuwe regel begint... ik moest je bericht 3 keer lezen om het te begrijpen :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:38 schreef Merty het volgende:Jammer dat jaapio geen fam of vrienden meer krijgt of dat hij even naar tandarts moet zodat hij info kan krijgen zo goed zijn vooor hem Ik dacht hem net te horen zeggen dat Hij zijn vader ging bellen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als je nou eens elke nieuwe zin op een nieuwe regel begint... ik moest je bericht 3 keer lezen om het te begrijpen :) Sorry boudewijn voor me bedrijf tik ik ook veel en daar doe ik dat wel maar hier zo niet sorry ik zal proberen maar begrijp me heb er niet altijd zo trek in |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Naar 22 mei ja dat is het eerste wat hij gaat doen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die het een en ander weer van het hokje gehoord heeft dat ze toch echt eens iets moet gaan ondernemen...
Huwelijk is voorbij dus ze is fubar (iets wat niet meer te repareren valt en dus terzijde geschoven moet worden) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] die het een en ander weer van het hokje gehoord heeft dat ze toch echt eens iets moet gaan ondernemen... Huwelijk is voorbij dus ze is fubar (iets wat niet meer te repareren valt en dus terzijde geschoven moet worden) Dat zou kunnen ja weet het niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] die het een en ander weer van het hokje gehoord heeft dat ze toch echt eens iets moet gaan ondernemen... Huwelijk is voorbij dus ze is fubar (iets wat niet meer te repareren valt en dus terzijde geschoven moet worden) dat hadden ze voor die trouwerij al moeten doen, want de trouwerij is voorbij en wat heeft ze een terror gedaan die griet, niet normaal, mijn beeldscherm is ervan gesprongen. en de seks vliegt ook om je oren met die twee, vooral die smakzoenen zijn gruwelijk. echt van een verliefd stelletje, hoe knap wat ze allemaal doet, hahahahahah |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:38 schreef Merty het volgende:Jammer dat jaapio geen fam of vrienden meer krijgt of dat hij even naar tandarts moet zodat hij info kan krijgen zo goed zijn vooor hem Pas op! Jaap heeft inmiddels 1100 contactpunten en nog 2 uur vrij tegoed + twee visitemomenten!
En wat dachten jullie? Dat hij die voor niets opgespaard heeft?
Pas als het cruciaal is, zal Jaap dat alles gaan inzetten.
Hij is veel sluwer dan de andere bewoners kunnen bevroeden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:42 schreef Xanne het volgende:[..] dat hadden ze voor die trouwerij al moeten doen, want de trouwerij is voorbij en wat heeft ze een terror gedaan die griet, niet normaal, mijn beeldscherm is ervan gesprongen. en de seks vliegt ook om je oren met die twee, vooral die smakzoenen zijn gruwelijk. echt van een verliefd stelletje, hoe knap wat ze allemaal doet, hahahahahah dat hadden ze inderdaad al voor het huwelijk moeten doen.
Volgens mij is er niet 1 filmpje te vinden waarin Claire een hoofdrol in positieve zin speelt... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:43 schreef seya het volgende:[..] Pas op! Jaap heeft inmiddels 1100 contactpunten en nog 2 uur vrij tegoed + twee visitemomenten! En wat dachten jullie? Dat hij die voor niets opgespaard heeft? Pas als het cruciaal is, zal Jaap dat alles gaan inzetten. Hij is veel sluwer dan de andere bewoners kunnen bevroeden. waarvan waren die 2 uur bij en 2 visitemomenten ook al weer? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 23:43 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat hadden ze inderdaad al voor het huwelijk moeten doen. Volgens mij is er niet 1 filmpje te vinden waarin Claire een hoofdrol in positieve zin speelt... Niet zo negatief. ze was echt uber terror met een hoed van Jaap. lol |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ach zegt Kikker,het is toch maar een spelletje?? Een spelletje met inleg van 10.000 euro,die heeft ook het grootste gedeelte van Nederland niet... En dan nog over iemand anders rug?? Wat een arrogante teringkwal is het toch!!! |
|
|
|