|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Momentje
Binnen in de Villa gaat het feestgedruis onverschrokken door, maar Huub ontsnapt even aan de gezelligheid. Hij gaat een rondje door de tuin wandelen en zacht neuriƫnd zet hij koers richting de vijver. "Hai Fries!", roept hij wanneer hij de paardenbak bereikt heeft. Zou Huub de muzikale festiviteiten zat zijn? Of is er iets anders aan de hand? Wellicht is dit het moment om de afgelopen week even in alle rust nog eens te beleven. Trouwen doe je per slot van rekening ook niet iedere week!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
pfff hij vraagd nogal veel zijn momentje dat zielig ventje ..en wij moeten onder de indruk zijn van hem ..tjee zeg hoe zielig ben je |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
genoeg onder de indruk om te reageren |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoor meneer de directeur him zelf ..gadver zeg ga ik over mijn nek van dat gastje met zijn clairnix ..en maar proberen jaap te stuuren en zelf uit hun eigen doen ze al weken niks ..loosers |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 22:41 schreef djen het volgende:hoor meneer de directeur him zelf ..gadver zeg ga ik over mijn nek van dat gastje met zijn clairnix ..en maar proberen jaap te stuuren en zelf uit hun eigen doen ze al weken niks ..loosers Ach en toch proberen welke kant kies je hhahahah jaapio zegt gewoon keihard ik ben team jaap en zo is het jaapiooo is top |
|
|
|
|
djen
|
|
|
jaapido is top ...clair gaat los hoor je het ..ze gaat op amanda los en vraagd waarom ze t doet haaahahhaaa...huub wil jaap overal na toe stuuren en onze jaap trapt lekker niet meer in dat ventje .. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 22:45 schreef djen het volgende:jaapido is top ...clair gaat los hoor je het ..ze gaat op amanda los en vraagd waarom ze t doet haaahahhaaa...huub wil jaap overal na toe stuuren en onze jaap trapt lekker niet meer in dat ventje .. Dus dat |
|
|
|
|
djen
|
|
|
goedzo jaap gewoon voor de humor gaan ..en niet wat huub wilt ,die wilt allen agressie erin ..en daardoor zakt hij en zakt hij..hoor hem nou ook jaap fans kunnen maar 1 x stemmen ..die huub denkt echt dat hij heel wat is ..en van het hokje mogen ze amanda eruit werken zegt huub ..maar goed hij geloofd zo in zijn eigen leugens ..ook lieke zag dat en jaap ..die is slimmer en vraagd alles tig keer na dus huub graaft zijn eigen kuil haahaa |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoor die clair dreigen hahahah ..jaap moet zeggen en jij krijgt dan alleen punten van huub en dat is mooi zwaai zwaai glairtje ..hoor har nouw over schow maken ..mensen luister nu is naar die dombo hahah en huub verliest ook vertrouwen in jouw ze verpraat haar eigen ..kom op jaap ..er zijn er 2 die niks doen ..nou meid die hebben heel wat meer dan jouw gedaan hoe durft ze zeg die bitch |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Hij lijkt alles te doen om maar aandacht te krijgen.. Het valt wel op dat Huub nooit aandacht wil delen.. Dit mannetje is echt zo van zijn voetstuk gevallen.. En heeft het ernstig hoog in zijn bol! |
|
|
|