|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik hou meer van humor"
"Waar ben jij mee bezig dan, plantechnisch?", informeert Huub bij Jaap. De grote Miljonair wil niet te veel prijsgeven maar licht toch een tipje van de sluier op. "Ik ga geen gemene dingen doen, ik hou meer van humor", antwoordt Jaap op zijn beurt. "Jij moet ook je punten verdelen en je punten verdienen, hoor", reageert Huub achterdochtig. "Nou ja, als ik daardoor niet win, jammer dan", zegt Jaap onverschillig. Huub geeft aan dat hij dit de grootste onzin vindt maar Jaap houdt zijn poot stijf. Als Huub wegloopt, blijft Claire nog in het kantoor om verdere plannen te smeden met Jaap. Als dat maar goed gaat!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Claire en plannen smeden. Wat een giller ze wil alleen Amanda aanvallen en de poort uitkrijgen. Als ik me niet vergis is Amanda toch wel wat beter dan Claire. Wel hopen dat C niet over Amanda haar moeder begint want dan kunnen de emotie's hoog oplopen bij A en dat kan de situatie versterken of verzwakken. Afwachten maar. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 08:52 schreef lisbeth het volgende:Claire en plannen smeden. Wat een giller ze wil alleen Amanda aanvallen en de poort uitkrijgen. Als ik me niet vergis is Amanda toch wel wat beter dan Claire. Wel hopen dat C niet over Amanda haar moeder begint want dan kunnen de emotie's hoog oplopen bij A en dat kan de situatie versterken of verzwakken. Afwachten maar. Nee dat station is Amanda inmiddels gepasseerd, ze weet dat ze gepakt wordt op het ontbreken van haar familie. Ik hoop echter dat ze zo slim zal zijn, om op te merken dat je beter geen familie in DGK kunt ontvangen, dan familie die de publiciteit zoeken en enorme rellen veroorzaken. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Gemeen ..Dat past beter bij Huub.. Zolang hij in de kooi zit.. Zolang ik al zie hoe gemeen en laag Huubje zijn spel speelt! Hij gaat echt over lijken.. Gadver .. Hij zou zijn moeder nog verkopen... |
|
|
|