BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire en Jaap in beraad...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zondag 27 april 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire en Jaap in beraad...

"Ik ga wat aantekeningen maken, je zegt wel zinnige dingen", vindt Jaap als Claire begint over Brian en Amanda. "Let toch eens een keer op Brian. Hij lacht om alles wat je doet", waarschuwt de Tilburgse. "Bovendien ga ik je geen punten geven als jij met hun onder een hoedje blijft spelen. Ik zou willen dat je gewoon met Huub blijft spelen. Ik weet niet hoe die puntenverdeling eruit gaat zien, maar wij kunnen met z'n drieën elkaar dekken natuurlijk", werpt Claire vervolgens op. Zou Jaap hier iets mee doen? Hij schrijft in elk geval alles op...

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Goed geinstrueerd Claire, alleen klinkt het zo bekend, een beetje Huub-achtig...
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 23:23 schreef seya het volgende:
Goed geinstrueerd Claire, alleen klinkt het zo bekend, een beetje Huub-achtig...
Een beetje pffffffffffffff ach dat wijf spoort niet kan niks en zal ook nooit wat kunnen ja matrassen voor niks verkopen als je begrijp wat ik bedoel
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 23:23 schreef seya het volgende:
huub doet zijn werk goed onder dekens ...beetje geindoctrineerd ...hier wist onze lieve lieke ook hele mooie verhalen over te vertellen toen ze eenmaal doorhad dat ze werd voorgelogen door huub onder de dekens en dat hij er niet voor schaamt het hokje te gebruiken om zijn zin te krijgen ...het is allemaal in opdracht van het hokje .....ja hoor je hebt geluk huub dat je zo een dom schaap hebt ook al zou ze erachter komen dan nog zou ze zeggen ..schatje ik snap dat je het niet zo bedoelt
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 23:33   quote  deeplink  
ja ze is zo dom en kan ook niet telle ..ze hebbe jaap niet nodig hahaha..nou meid als je telt heb jij alleen huub dus doeggies clairtje
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 23:35   quote  deeplink  
juist tg3 hij heeft wwer uit gesproken dat iets mjocht van achter je kon van zijn gezicht af lezen dat hij loog ..nou huub je hebt nog steeds niet door dat clair geen punten krijgt ..
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Claire krijgt net wat meer punten dan Huub,en dus zal Huub 15 mei zijn koffers moeten pakken,zijn ze goedkoop van hem af!!!
matss3
 matss3 - zondag 27 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Eerste keer dat ik schrijf.
Vind dit een top site wordt niet gevloekt en ooh zo eerlijk met filmpjes.
Ik ben een Brain en Amanda fan en gun 1 van hen de overwinning.
Maar ik denk maar zo het lot bepaald dus afwachten dan maar.
Kijk ook wel eens op andere site waar ik geen naam zal noemen, en zie dan zoveel dis-respect van heel veel fans.
Men vergeet dat het een spel is die soms wel erg ver gaat, zoals het beledigen van fam.
En dat vind ik dus jammer dat de beheerder van zo'n site het toelaat en alleen maar wordt gekeken naar de fouten van een ander.
Iedereen maakt fouten maar niet iedereen wil dat zien.

Jullie zijn topppieeee's
vriendelijke groet
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 23:38 schreef matss3 het volgende:
Vind dit een top site wordt niet gevloekt
dan lees je toevallig alleen de goede berichten, haha

maar welkom! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Boudewijn --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Boudewijn is the best!!!!
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Kijk ook wel eens op andere site waar ik geen naam zal noemen, en zie dan zoveel dis-respect van heel veel fans.
Men vergeet dat het een spel is die soms wel erg ver gaat, zoals het beledigen van fam.
En dat vind ik dus jammer dat de beheerder van zo'n site het toelaat en alleen maar wordt gekeken naar de fouten van een ander.

Jullie zijn topppieeee's
vriendelijke groet
ik vloek ook weleens hoor ..maar ik vind het hier ook top eindelijk iets waar andere fans ook terecht kunnen zonder afgezeeken te worden ..ik hou der fan ..en boudewijn is de beste in zijn filmpjes en leuke topics
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 00:08   quote  deeplink  
Boudewijn is een kanjer.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
pas op... straks worden jullie beschuldigd van teveel bij mij slijmen!
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
Claire snapt er nog steeds niets van. Maar ja wat wil je als je geeneens het woord abusievelijk kent. Huub zei dit tegen haar in een gesprek en toen zei ze:"En nu in het Nederlands"'HOEZO dom typje.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
Wij zijn niet bang.
tg3
 tg3 - maandag 28 april 2008 - 01:02   quote  deeplink  
hey jongens heeft iemadn een clipje van dit gesprek ...hoef het niet te zoeken op clipser
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 01:02 schreef tg3 het volgende:
hey jongens heeft iemadn een clipje van dit gesprek ...hoef het niet te zoeken op clipser
ik ben het nu aan het naluisteren, misschien dat ik er een filmpje over maak, maar dat zal dan wel heel laat worden...
tg3
 tg3 - maandag 28 april 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 01:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben het nu aan het naluisteren, misschien dat ik er een filmpje over maak, maar dat zal dan wel heel laat worden...
als dat zou kunnen ..zou ik erg waarderen :P
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:17   quote  deeplink  
quote:

Jullie zijn topppieeee's
vriendelijke groet
Ik ben vandaag ook voor het eerst en ik vind het hier een verademing, ik ben niet echt voor een villabewoner maar hou ervan te signaleren en daarover te discussieren. Het is hier heel wat leuker en respectvoller dan waar ook. Die nare scheldwoorden over de villabewoners ontbreken, barbie enzo kan voor mij best. Maar andere woorden niet.
Ik ben geen onbekende in forumland en was zelfs aktief, maar het weekend van PaRon ofwel familie Recourt deed voor mij geweldig de deur dicht. Als nu zelfs de streamers smerige spelletjes gaan spelen?
Maar goed ik blijf hier ook wel even tot 22 mei, als jullie mij willen tenminste?
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:32   quote  deeplink  
welkom Seja geniet er maar van.
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 08:50   quote  deeplink  
seya waar heb jij het over? jij schrijft over de familie van clair, die zitten niet in de kooi dus staan buiten het spel
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:50 schreef frans-06 het volgende:
seya waar heb jij het over? jij schrijft over de familie van clair, die zitten niet in de kooi dus staan buiten het spel
maar ze hebben zich wel de kooi in bemoeid door voor een enkele opmerkinge van Jaap heel veel stennis te schoppen en de vele uitspraken van Huub vonden ze ok, want ja, het huwelijk moest toch doorgaan want nu kunnen ze Huub uitbuiten!

Dus het is hun eigen schuld dat ze er nu in betrokken worden!
esdia
 esdia - maandag 28 april 2008 - 08:53   quote  deeplink  
Wat is het toch een domme doos die Clair, ze is helemaal geïndoctrineerd door haar meester Huub.
Ze vertelt Jaap even wat Huub bedacht heeft, zodat hij ze allebei als slaaf onder controle heeft.
Ik hoop dat Jaap zich bedenkt en niet naar die 2 luistert.
Jaapfan
 Jaapfan - maandag 28 april 2008 - 08:54   quote  deeplink  
Nou welkom matss3 wat me wel op deze site opvalt dat de meeste erg pro Brian en Amanda zijn en de meeste blind zijn voor vooral de streken van Brian richting Amanda, dat vind ik zielig voor haar. Maar de beste wint uiteindelijk toch en dat is Jaap.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:57   quote  deeplink  
Jaap is een schatje. Nou schat kwa postuur.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:50 schreef frans-06 het volgende:
Nou er is nogal wat druk uitgeoefend, via de media en later ook nog via telefoontjes. En dat alles nog ondersteund door NL, die ze voordurend aan de telefoon hadden en instructies gaven. Toen MaBerga besmeurd was, werd er vanuit NL ingesproken op hen, nadat ze daartoe een personeelslid ook nog bereidt hadden gevonden.
Men kan niet zeggen, dat NL geen familie, vrienden of personeelsleden aktiveert om aan het spel deel te nemen. Men gaat er namelijk prat op.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 09:02   quote  deeplink  
filmpjes:

Video: Plannen smeden met Jaap, of wil hij niet? - deel 1

Video: Plannen smeden met Jaap, of wil hij niet? - deel 2
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 09:03   quote  deeplink  
Ik hoorde ook van bedreigingen naar de redactie.Als dat zo is zijn ze geen haar beter dan Huub en denkt Huub hiermee te winnen? Eens moet hij naar buiten (23 mei) 23 mei is de dag die Huub vrezen mag.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 09:06   quote  deeplink  
Dank Boudewijn. Belachelijk hè? Nu wordt Claire helemaal niet meer voor vol aangezien. Maar ja, wie zijn/haar billen brandt moet op de blaren zitten.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 09:44   quote  deeplink  
Ja dit soort filmpjes maken het wel duidelijk he? Claire en Huub zijn eigenlijk wanhopig. Net als die keer, dat de moeder van Jaap er was en Huub zich in één grote leugen wikkelde, om vooral Jaap's loyaliteit weer terug te winnen. Huub kwam er toen nog genadig vanaf.
Hij en Lieke deden toen ook niks anders dan lobbyen bij Jaap. Ik heb nu zo'n dejaveu-gevoel. Huub realiseert zich terdege, dat hij Jaap nodig heeft. En Jaap beseft het nog niet, maar de publieksstemmen zouden weleens voor een groot deel naar hem kunnen gaan en dan is de stand van zaken heel anders. Jaap zou weleens een hele grote rol kunnen gaan spelen voor de winst, afhankelijk van de sms jes-race. Ik vind het knap hoor, zoals Jaap stand houdt en wérkelijk het spel speelt. Hij heeft al heel veel kooltjes in het vuur liggen. Zowiezo kan hij nog in de twee vrije uurtjes informatie vergaren. En hoeft hij de laatste dagen niet alleen door te brengen, hij kan alle steun uitnodigen...Dat is heel belangrijk, want Jaap lijkt alleen, maar is straks niet alleen als het spannend wordt.
Claire is toch een achtergebleven gebiedje, maakt totaal geen indruk op Jaap.
En nog slechter: ze proberen Jaap voor hun karretje te spannen en doen zelf dan alsof het hun plannen waren. Ja doei, dat ziet Jaap ook wel...
ilse
 ilse - maandag 28 april 2008 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 23:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dan lees je toevallig alleen de goede berichten, haha

maar welkom! :)
hahahahaha ja ik zit ook al van huhhhh???
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 09:03 schreef lisbeth het volgende:
Ik hoorde ook van bedreigingen naar de redactie.Als dat zo is zijn ze geen haar beter dan Huub en denkt Huub hiermee te winnen? Eens moet hij naar buiten (23 mei) 23 mei is de dag die Huub vrezen mag.
Ja dat klopt, alle invloed aanwendend, gelukkig krijgen ze daar geen poot aan de grond.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 09:59   quote  deeplink  
Ik heb voor Jaap en Amanda gekozen. Dus afwachten maar.Iedereen onderschat Jaap maar hij is super.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 09:59 schreef lisbeth het volgende:
Ik heb voor Jaap en Amanda gekozen. Dus afwachten maar.Iedereen onderschat Jaap maar hij is super.
Nou ik hoop het eigenlijk ook wel een beetje. Het is nu maar af te wachten, hoe die twee stand zullen houden komende weken en of de stemmers het ook zo zullen kunnen zien.
(nu even de vergadering in, koffie staat bruin, tot laterss)
ilse
 ilse - maandag 28 april 2008 - 10:03   quote  deeplink  
uhmmm wat een pokke weer he haha;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door ilse --
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 10:08   quote  deeplink  
ja troosteloos hahahahahahaha
ilse
 ilse - maandag 28 april 2008 - 10:15   quote  deeplink  
hahahaha ;-)
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 18:34   quote  deeplink  
lisbeth na de 22ste mei zorg ik dat hij bij jou op de koffie komt,met twee grote taarten
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 18:47   quote  deeplink  
ik denk dat jaap heel goed uit de bus komt
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Wie Jaap? Lijkt me leuk frans.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 18:59   quote  deeplink  
En wie wil Frans op de koffie ? Nou moet je niet Huub schrijven !!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 00:14 schreef Boudewijn het volgende:
pas op... straks worden jullie beschuldigd van teveel bij mij slijmen!
Ik wilde net gaan schrijven GVD Boudewijn je bent een topper, maar nu ik dit lees, Gerrit Van Dummelen je bent een D>T dikke tien. lol
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 19:55   quote  deeplink  
ik wil niemand op de koffie maar lisbeth gun ik het van harte,dus mrs.b als je e.v.t.wensen mocht hebben? zeg het tegen frans dan komt het dik voor elkaar
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 19:55 schreef frans-06 het volgende:
ik wil niemand op de koffie maar lisbeth gun ik het van harte,dus mrs.b als je e.v.t.wensen mocht hebben? zeg het tegen frans dan komt het dik voor elkaar
Ik ben blij dat je niet hebt geschreven dat je Huub op de koffie wil. Ik zou wel een gesprek met, Brian of Jaap willen voeren.
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 20:06   quote  deeplink  
dat lijkt mij zeer raadzaam,misschien word je er wijzer van,maar dat denk ik niet, ondanks jou z.g.n dure titel die niets voor stelt hahahaha je bent echt om te gillen, ik zeg maar zo ik hou er van
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Mrs B. Liever van hem, dan van een dokter, hahahaha
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 20:43   quote  deeplink  
wees eens orgineel frans en wauwel ricardo niet na
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 20:48   quote  deeplink  
dank je wel frans, lief van je.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:06 schreef frans-06 het volgende:
dat lijkt mij zeer raadzaam,misschien word je er wijzer van,maar dat denk ik niet, ondanks jou z.g.n dure titel die niets voor stelt hahahaha je bent echt om te gillen, ik zeg maar zo ik hou er van
Wat lijkt jou raadzaam ?
De titel is niet “zogenaamd”, is echt en ik heb er verdomd hard voor moeten werken. Natuurlijk kan ik wat van een gesprek met Brian en Jaap leren, zelfs van een gesprek met jou.
Wel leuk dat ik je laat gillen. Maar ik was net serieus en je geeft een antwoord waar werkelijk nergens op slaat.
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 22:02   quote  deeplink  
mrs.b mocht jij deze titel dragen vind ik dat jij grote nonsens schrijft ,sorry dat ik zeggen moet,ik heb nl iemand met zo,n titel nooit van deze onzin uit horen kramen,en zeker niet van die onzin zien schrijven hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire en Jaap in beraad...

0.0058920