BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zomerse zondag

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 28 april 2008 - 00:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Zomerse zondag

Deze zondag hebben de Miljonairs optimaal benut om bij te komen van de drukke week. Na twee vrijgezellenfeesten, een huwelijk, een ontslagronde en de nodige ruzies is het even genoeg. Er wordt uitgebreid genoten van het mooie weer en de dag lijkt probleemloos voorbij te glijden. 's Avonds staat er opeens een band op de stoep en de heren en dame van Royal 4 geven een spetterende show weg. Wanneer de band weer vertrokken is, gaat het toch weer kriebelen bij Huub. Hij heeft zin in actie en wil Brian en Amanda helemaal gek krijgen. Zal hij vannacht nog tot actie overgaan? Of stelt hij het nog even uit... Nieuwe week, nieuwe kansen!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:05   quote  deeplink  
In het AD van maandag werd melding gemaakt dat iemand uit Doorn zaterdagavond misschien wel UFO's had gezien. Deze hadden de luchtvaartpolitie gebeld. Ik moest wel lachen want op het moment dat Brian, Amanda, Ricarde en Jaap hun lampion oplieten dacht ik nog:"Straks ziet iemand ze voor een UFO aan. En.................ja hoooor!
Lachen1 Ik heb voor de zekerheid maar even een telefoontje gegeven aan de luchtvaartpolitie dus is dat nu ook weer uit de wereld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zomerse zondag

0.0035440