|
|
Boudewijn
|
|
|
Plannen smeden met Jaap, of wil hij niet? - deel 1
Huub en Claire kunnen niet zonder de hulp van Jaap en proberen hem dus over te halen om plannen te smeden tegen Brian en Amanda. Maar wil Jaap daar nu al wel aan meewerken??
deel 1:
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
owww echt dat zou ook geen meisje zijn waar ik me omgaan zou zijn,die claire..Ze heeft het achter de ellebogen! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 09:54 schreef ilse het volgende:owww echt dat zou ook geen meisje zijn waar ik me omgaan zou zijn,die claire..Ze heeft het achter de ellebogen! Niet hoor, daar is ze niet slim genoeg voor. Het enige wat zij van thuis meegekregen heeft is de verdedigingstactiek: cynisme. Ze kan niet schijnheilig zijn, want ze valt zo door de mand... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
achter de ellebogen? en ze loopt achter, die loopt zover achter, dat de rest van haar nog in Tilburg hangt.terwijl dat domme hoofd van haar in Eemnes zit. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar het is zo vaag om naar te luisteren,op de 1of andere manier trek je er bij haar geen spel uit,zij kan het niet.En dat maakt haar ook zo dom.Ik bedoel,die claire laat een beetje zien wie ze buiten ook is denk ik,en dat is haar naíviteit.Ik kan niet zeggen dat ze onaardig is,want dat is ze niet.Er zit gewoon niks in.het is een echte papa's kindje,dat haal je er heel sterk uit. |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Wat is het toch een smerig mannetje die Huub Had allang uit de kooi gemoeten! Argesief mannetje! |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
HUUB IS THE BEST.EN CLAIRE IS EEN SCHATJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 12:42 schreef lijntje het volgende:HUUB IS THE BEST.EN CLAIRE IS EEN SCHATJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote) Toch weer gezellig bij ons gekomen Paulinetje is toch gezellig hier begrijp dat je het dan toch niet kan laten |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
jaja nieuweb ronde nieuwe kansen,toch!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Tuurlijk Pauline gezellig weer hoor echt waar had wel gemist deze dagen maar kwam er achter dat je nu de naam Lijntje hebt. |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
huh.ik ken geen pauline hoor,sorry maar ik denk dat je met iemand anders in de war bent. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 13:25 schreef lijntje het volgende:huh.ik ken geen pauline hoor,sorry maar ik denk dat je met iemand anders in de war bent. Nee maakt niet uit ik noem je Pauline vind het echt bij jou passen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hahahaha, ik vind het hier leuker dan momenteel in de Kooi! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hoor de viespeuk, met Jaap, hij wil het quinessbook off records opeisen. omdat Brian, Dankzij Huub in een hotel heeft vertoefd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 13:59 schreef Xanne het volgende:Hoor de viespeuk, met Jaap, hij wil het quinessbook off records opeisen. omdat Brian, Dankzij Huub in een hotel heeft vertoefd. het was volgens mij al uitgezocht dat dat niet opgaat omdat Brian niet meer dan 8 uur uit de villa is geweest oid. Hetzelfde geldt dat mensen met hun jaardag 8 uur uit de villa geweest zijn. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Huub is ook nogal een poosje eruit geweest hoor! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja Boudewijn zag en hoorde ik ook. Bedankt voor het uitrekenen ik was al aan het tellen. hahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry merty pauline is weer terug, en nee niet onder een andere naam |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
niet onder lijntje?je was het dus toch,ach wisten we ook wel... je voelt je niet voor niets aangesproken. maar niet een ideetje voor jou,om gewoon bij dat nowlive gedoe te blijven?? ohneee want daar mag je niet chatten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En Clair zit chantage te plegen tegen Jaap. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dag ilse honnepon alles goed met jou, en ja ik heb jou ook gemist,, ps dank je voor je mooie foto ik zal snel ook 1 van mij maken |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mis ik iets??? heb je iemand anders voor je?? Denk het wel hahahaha... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nou ilse niet zo raar,, ik dacht dat ze het hier wel wisten, sorry als ik dat niet had mogen zeggen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
schat er heten meer mensen ilse hoor hahaha...ik zou nooit een foto van mij geven als ik mensen niet ken;-)maar wel een leuke opmerking dat moet ik je nageven. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:39 schreef pauline@nowlive het volgende:nou ilse niet zo raar,, ik dacht dat ze het hier wel wisten, sorry als ik dat niet had mogen zeggen Je was trouwens onderwerp van gesprek afgelopen weekend...
Blijkbaar klopt het @nowlive niet helemaal... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ben blij om in de belangstelling te staan, en nee bouwdewijn.. pauline is een fictieve naam |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahah pauline jij bent echt niet wijs ik kom er bij nowlive niet eens op,al vanaf het begin niet meer,en weet je waarom niet?? omdat ik iets over huub zei! dus je hebt echt de verkeerde voor je.. nee boudewijn nowlive spoort niet duzz hahaha... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
lezen is moeilijk, dat weet ik van jou maar boudewijn heeft het over @nowlive en niet over pauline |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
je begrijpt het echt niet johan hé?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:44 schreef pauline@nowlive het volgende:ben blij om in de belangstelling te staan, en nee bouwdewijn.. pauline is een fictieve naam maar je deed je voor als mod/admin/belangrijk persoon bij nowlive. Dat klopt dus niet? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dan weet jij meer dan dan ik weet, er zijn idd vragen gesteld, maar een antwoord heb je niet gekregen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:47 schreef pauline@nowlive het volgende:dan weet jij meer dan dan ik weet, er zijn idd vragen gesteld, maar een antwoord heb je niet gekregen maar geef nu eens antwoord dan.
Ben jij mod/moderator/belangrijk persoon bij nowlive of heb/had je regelmatig contact met Sly van Nowlive? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:47 schreef pauline@nowlive het volgende:dan weet jij meer dan dan ik weet, er zijn idd vragen gesteld, maar een antwoord heb je niet gekregen De Pers???????????????????????????????? Paulientje waar blijf je antwoord |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik wil jou niet eens begrijpen, pauline |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: nu dit weer 28 april kan je ook bij een verhaal blijven en dan wel bij de waarheid blijven meid ik geloof dat dat heel moeilijk voor jou is maar ik vind niet erg ik zie er de lol wel van in hoor Paulientje |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha...ja ach al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt het wel,zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:53 schreef ilse het volgende:hahahaha...ja ach al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt het wel,zullen we maar zeggen. Ja Ilse echt moet niet gekker worden en dit is wel heel triest dat je zo ver moet gaan om dingetjes te verzinnen en dan vervolgens ervan uitgaan dat we met die onzin bezig hebben gehouden. Het enige wat er is gebeurd dat we haar keihard hebben uitgelachen meer ook niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:44 schreef pauline@nowlive het volgende:ben blij om in de belangstelling te staan, en nee bouwdewijn.. pauline is een fictieve naam net als @ nowlive. net als advocaat net als moderator. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 14:52 schreef Merty het volgende:[..] nu dit weer 28 april kan je ook bij een verhaal blijven en dan wel bij de waarheid blijven meid ik geloof dat dat heel moeilijk voor jou is maar ik vind niet erg ik zie er de lol wel van in hoor Paulientje "Het" zou de waarheid niet herkennen, wanneer ze ermee om haar oren werd gemept. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: en niet vergeten schooljuf in almere :-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ooh sorry Xanne goedemiddag alles goed met je ? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Goedemiddag allemaal. en ja hoor prima. thanks for asking. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Maakte bijna een foutje, familie van Char of Yomanda? lol. had vandaag een rechtszaak. dus dacht what the F? lol |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Er is weer iets geheimzinnigs aan de hand. Huub zei tegen Claire dat Sly jarig is vandaag maar hij wil niet zeggen hoe hij dat weet. Vreemd. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Is het dan toch allemaal doorgestoken kaart? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja, breek me de bek niet open...Komt ooit wel.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 15:40 schreef Merty het volgende:[..] Ja Ilse echt moet niet gekker worden en dit is wel heel triest dat je zo ver moet gaan om dingetjes te verzinnen en dan vervolgens ervan uitgaan dat we met die onzin bezig hebben gehouden. Het enige wat er is gebeurd dat we haar keihard hebben uitgelachen meer ook niet zeker weten merty;-) |
|
|
|