|
|
Boudewijn
|
|
|
Plannen smeden met Jaap, of wil hij niet? - deel 2
Huub en Claire kunnen niet zonder de hulp van Jaap en proberen hem dus over te halen om plannen te smeden tegen Brian en Amanda. Maar wil Jaap daar nu al wel aan meewerken??
deel 2:
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach wat dat betreft is het ook anders om, met brian en amanda die doen er ook alles aan om jaap aan hun kant te krijgen,maar jaap is niet achterlijk die trekt gewoon zijn eigen plan,en terecht |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
De zwakste schakel blijft Claire.. Huub is heel bang voor Jaap... Dat vergeet Clairtje.. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
wat is ze toch dom ,Jappio jij moet gewoon doen wat die doos zegt,Onee huuke als jij niet doet wat ik zeg krijg je geen punten van ons OZO ,wij hebben je niet nodig wij kunnen het zelf ook wel.ze schijten in de broek die twee Jappio trekt zijn eigen plan TOP.hoe krijg je ze op de kast,huuke liep al boos weg,prachtig zo door gaan jappio kunnen ze echt niet tegen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Wat ik niet van die Mislukte barbiepop met littekens en acne begrijp ze heeft zo een hekel aan Amanda ze vind haar een hoer goedkoop alles maar wel kleren steeds vragen om te lenen nu voor jensen wie weet kunnen de mensen die zo fan zijn van kikker en barbie een keer wat voorhaar kopen is echt triest |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ik weet een ding zekker brian en amanda hebben jaap niet nogig hoor huub wel het spel is gespeeld nu de punten nog wat ze ook doen als brian weg moet wind amanda en als amanda weg moet wind brian hoe stom kunnen ze zijn als huub echt zo goed is moet claire naar huis maar daar denkt hij niet aan denk ik |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Wat een manipulatief kreng is toch ook. Het liefst zou ze het zwart op wit hebben net als het huwelijk met Huub. Kijk, Brian en Amanda willen inderdaad ook Jaap aan hun kant maar proberen dit spelenderwijs als het goed uitkomt. Zij speelt alleen nog maar voor Huub en probeert Jaap hiervoor in te palmen. Gelukkig vertouw ik op Jaap en die heeft nog wat open staan met haar, dus dat komt wel goed. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dat van die kleding is al vaker gebeurt. Dan is Amanda goed genoeg. Hier heeft Jaap het over boute uitspraken, Clair keek of ze water zag branden. |
|
|
|
|
vlinder97
|
|
|
Amanda is de zwakste schakel!!!!!!!!! Ze is erg eenzijdig in het spel (schreeuwen en bashen). Leuke acties heb ik nauwelijks van haar gezien. Bovendien is zij een verwend kind. Voorbeeld is de ketchup toestand; al heeeeel snel waren zij en Brian terug van achter (na de dreigementen van Brian) en al heeeeeel snel rustig en tevreden. En wat zien wij de volgende dag: een nieuwe pruik en volgespoten lip (waarover Brian zich in bed duidelijk heeft versproken :-)). Laat Amanda het maar eens heeeel zwaar krijgen, zonder de hulp of de speciale lijm van de regie!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
vlinder zolang zij er in zit hebben ze haar gespaard,in alles en nog wat,haar kleding, haar uitjes, haar pruik, haar nagels,en voor de rest noppes nada, daar gaan ze niet op los,is al die tijd de hand boven haar hoofd gehouden, word belazerd door die rat waar ze zelf bij staat, zelfs dat heeft dat domme figuur niet door,ze denkt met haar doos daar zal zij niet ver mee komen in deze maatschappij |
|
|
|
|
devil
|
|
|
claire,roken en zuipen daar red je het ook ver mee nou ja mettertijd wel.einde verhaal |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 20:15 schreef devil het volgende:claire,roken en zuipen daar red je het ook ver mee nou ja mettertijd wel.einde verhaal het is goed voor het skelet zegt de dokter, beter alvast beetje voor gecremeerd zeg maar, en de alcohol fungeert als brandstof |
|
|
|
|
devil
|
|
|
brian en amanda doen niks zegt claire whahaha ja tuurlijk ,zij draagt de g.k naar ongekende hoogte |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach wat dat betreft gaan we allemaal,wat zal die amanda fikken |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 20:17 schreef devil het volgende:brian en amanda doen niks zegt claire whahaha ja tuurlijk ,zij draagt de g.k naar ongekende hoogte Ons hoogtepunt was teror Claire met een Jaap hoed |
|
|
|