|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een huisje in 't Gooi?
Huub is pas net wakker als Ivar alweer op de stoep staat. Enthousiast vertelt Huub over zijn optreden met Royal 4 van gisterenavond. "Maar ik heb niet kunnen oefenen natuurlijk", excuseert hij zich bij Ivar. De Oldenzaler licht zijn pianoleraar in over zijn plannen na de Kooi. "Eerst wil ik een appartement hier in de buurt zoeken, daarna wil ik naar Amsterdam", zegt Huub. Met het oog op zijn optredens lijkt het hem de beste keuze. Zal Claire wel kunnen aarden buiten Tilburg?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Het is altijd ik ik ik ik! Bij die gozer! Wat een egoist..Bah! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 10:30 schreef Headliner het volgende:Villa Vandaag: Een huisje in 't Gooi?Huub is pas net wakker als Ivar alweer op de stoep staat. Enthousiast vertelt Huub over zijn optreden met Royal 4 van gisterenavond. "Maar ik heb niet kunnen oefenen natuurlijk", excuseert hij zich bij Ivar. De Oldenzaler licht zijn pianoleraar in over zijn plannen na de Kooi. "Eerst wil ik een appartement hier in de buurt zoeken, daarna wil ik naar Amsterdam", zegt Huub. Met het oog op zijn optredens lijkt het hem de beste keuze. Zal Claire wel kunnen aarden buiten Tilburg? bron: tien.tv Misschien moet daar nog overleg over plaatsvinden? Gezien de hechte band met België lijkt het me voor Claire niet echt gemakkelijk. Maar ja ze moeten elkaar toch nog écht leren kennen, dus zullen ze wel van start gaan met een LAT relatie. Wat me ook verbaasd is het heilig vertrouwen, dat er reeksen van optredens zullen gaan plaatsvinden en ze daar 'rijk' van zullen worden. Wie maakt ze dat nu toch wijs? In het najaar gaat BB weer van start en zijn de gouden kooi kandidaten vergeten en kijkt men ze alleen nog maar aan: ow dat is die vent van DGK! Misschien kunnen ze nog een jobje bemachtigen bij één of ander vriendje van J de M, maar een zichzelf respecterend bedrijf wil niet eens geassocieerd worden met één van hen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
huilebalk, zal Huub een zorg zijn wat Claire wel en of niet wil. puntje bij paaltje gaat hij wonen waar hij wil, waar hij zal moeten vertrekken omdat de buurt hem niet wil. hij kan beter in de buurt van Palma gaan wonen, tenminste nog iemand die met hem gezien wil worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|