|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het spijt me,maar als Pauline zo nat is als ze zegt,plaats dan ff een foto van jezelf met je ''vriendin'' hier..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nikos,,, golfen was idd een stemming voor brian en natasia!! en niet voor amanda |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry nikos,, die eer (foto) heb je (nog) niet verdiend |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
maar waar is natasia??? Die is er niet meer,en aangezien er niemand anders zich geroepen voelde om te golfen behalve Amanda,heeft ze dit gekregen...niks mis mee toch?? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ikke niet? jawel hoor, alleen de waarheid is hard he als het om huubje gaat. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
jammer....kun je dan in ieder geval beschrijven hoe jij en je vriendin eruit zien,heb ik nog wat om over te fantaseren!!!;) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Hij is boos maar hij wilde dus iets uitleggen aan Brain en Rico maar gelijk naar kikker en barbie begrijp er niks van |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het zal bij fantaseren blijven nikos |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:38 schreef pauline@nowlive het volgende:nikos,,, golfen was idd een stemming voor brian en natasia!! en niet voor amanda de stemming was voor amanda en natasia, brain werd gekozen door de golfleraar nadat natasia uit de kooi was |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
jammer...maarja,dan maar weer een filmpje!!!;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:41 schreef johan13 het volgende:[..] de stemming was voor amanda en natasia, brain werd gekozen door de golfleraar nadat natasia uit de kooi was precies |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:32 schreef pauline@nowlive het volgende:ik merk wel dat jullie allemaal zeer veel van mij houden,, ik respecteer dat enorm, en eerlijk het wind me ook wel een beetje op.. hoe meer tegengas ik krijg hoe natter, is toch het spreekwoord Negatieve aandacht, daar draait het om net als bij Huub. Is toch een vorm van attentie maar wel F***ed-up. Waar ligt jouw trauma? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Jullie zijn hier allemaal in discussie geweest, omdat Huub Brian het niet gunt dat hij in het Quinness komt. Hij spreekt uit tegen Jaap in het kantoor vorige week. Alleen al om hem te zieken zal ik een bezwaar in dienen, om het tegen te spreken omdat hij 1 nacht de kooi uit is geweest. jaap vond het een beetje zinloos, want jaap zei toen, ja dan kan je ook wel zeggen dat Amanda en ik weer opnieuw moeten gaan beginnen met tellen, na de camping. Want toen waren wij ook in het hotel, daar zei Huub op nee dat is wat anders, dat hoorde bij het spel en ging met een stemming. Nou Huub daar maakte je de grooste fout door dat uit te spreken, hihihi. Want Huub vergeet in deze verhaallijn Amanda helemaal, laat ik eerst voorop stellen dat ik nog steeds vind dat Brian het is, maar Huub is het zeker niet. Huub is er 5 dagen uitgezet, klopt. Maar wie zat er behalve Brian ook op dat moment al in de kooi?? JAAAAAAAAAAAAAA,Amanda, jammer Huubje en alle Huubisten, allemaal de jongste telg in de villa vergeten. Amanda komt in het Quinness te staan, als Huub gelijk krijgt met zijn relaas. hahahaha, wie het laatst lacht, lacht het best. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 22:35 schreef Kim het volgende:Jullie zijn hier allemaal in discussie geweest, omdat Huub Brian het niet gunt dat hij in het Quinness komt. Hij spreekt uit tegen Jaap in het kantoor vorige week. Alleen al om hem te zieken zal ik een bezwaar in dienen, om het tegen te spreken omdat hij 1 nacht de kooi uit is geweest. jaap vond het een beetje zinloos, want jaap zei toen, ja dan kan je ook wel zeggen dat Amanda en ik weer opnieuw moeten gaan beginnen met tellen, na de camping. Want toen waren wij ook in het hotel, daar zei Huub op nee dat is wat anders, dat hoorde bij het spel en ging met een stemming. Nou Huub daar maakte je de grooste fout door dat uit te spreken, hihihi. Want Huub vergeet in deze verhaallijn Amanda helemaal, laat ik eerst voorop stellen dat ik nog steeds vind dat Brian het is, maar Huub is het zeker niet. Huub is er 5 dagen uitgezet, klopt. Maar wie zat er behalve Brian ook op dat moment al in de kooi?? JAAAAAAAAAAAAAA,Amanda, jammer Huubje en alle Huubisten, allemaal de jongste telg in de villa vergeten. Amanda komt in het Quinness te staan, als Huub gelijk krijgt met zijn relaas. hahahaha, wie het laatst lacht, lacht het best. Heel scherp Kim |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
he he ze is geloof ik weer naar nl wil zeker weer afreageren en gaan er nu weer een paar een ban krijgen omdat ze anti huub zijn. als je een ban gekregen hebt en toch nog die onzin van ze wil lezen kan je via http://hideip.nl daar de url invoeren en inloggen |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 22:35 schreef Kim het volgende:Jullie zijn hier allemaal in discussie geweest, omdat Huub Brian het niet gunt dat hij in het Quinness komt. Hij spreekt uit tegen Jaap in het kantoor vorige week. Alleen al om hem te zieken zal ik een bezwaar in dienen, om het tegen te spreken omdat hij 1 nacht de kooi uit is geweest. jaap vond het een beetje zinloos, want jaap zei toen, ja dan kan je ook wel zeggen dat Amanda en ik weer opnieuw moeten gaan beginnen met tellen, na de camping. Want toen waren wij ook in het hotel, daar zei Huub op nee dat is wat anders, dat hoorde bij het spel en ging met een stemming. Nou Huub daar maakte je de grooste fout door dat uit te spreken, hihihi. Want Huub vergeet in deze verhaallijn Amanda helemaal, laat ik eerst voorop stellen dat ik nog steeds vind dat Brian het is, maar Huub is het zeker niet. Huub is er 5 dagen uitgezet, klopt. Maar wie zat er behalve Brian ook op dat moment al in de kooi?? JAAAAAAAAAAAAAA,Amanda, jammer Huubje en alle Huubisten, allemaal de jongste telg in de villa vergeten. Amanda komt in het Quinness te staan, als Huub gelijk krijgt met zijn relaas. hahahaha, wie het laatst lacht, lacht het best. ik denk dat het Guinness Book of Records het wel uit maak, maar brian,amanda en jaap hebben een nacht ergens anders door gebracht dus hebben ze niet aan 1 stuk in de kooi gezeten. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 23:16 schreef pluto het volgende:[..] ik denk dat het Guinness Book of Records het wel uit maak, maar brian,amanda en jaap hebben een nacht ergens anders door gebracht dus hebben ze niet aan 1 stuk in de kooi gezeten. Huub een hele week, dus die telt ook niet |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ja en zo weet ik er nog een paar, als Huub dit in de kooi nooit bespreekbaar had gemaakt had niemand er over gevallen, maar de Huubisten zien Huub als oppergod en wat hij zegt is altijd de waarheid en dat wilde ik ontkrachten dat Huub een rekenfoutje heeft gemaakt.Door zijn grote ego, ik schaak wel niet zoals Huub en Jaap, maar ik kan ook vooruit denken. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: als je naar die week weer begin te tellen bij dag 1 dan zit huub er het langs in, kan er niks aan doen, maar zo is het. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Nee Anne, pluto telt vanaf zijn laatste terug komst, dat klopt wel 8 febr geloof ik uit mijn hoofd. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Wat zal Amanda blij zijn als ze hoort dat er iemand is die haar liever in huis wil hebben dan Huub :-). |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ja, ging het al weghalen! was verkeerd sorry! |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Pluto, nogmaals het gaat over de uitspraken van Huub, die zegt dat hij er recht op heeft en niet Brian en dat hij daarbij Amanda helemaal vergeet.Juist omdat hij zelf gezegt heeft, dat Jaap en Amanda niet mee tellen, omdat ze een nacht in een hotel hebben geslapen door een stemming. Al komen ze er nooit in te staan, wat boeit mij dat. Ik weerleg alleen Huub zijn uitspraken over dit onderwerp. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
kan huub wel zeggen, maar hij weet toch ook niet hoe het Guinness Book of Records er over denk. die hebben strenge regens. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach pauline weet je wat het met jou is je bent gwoon boos dat het hier leuker is als bij jullie maar als jij de man van tonnekke bent weet ik precies waar je woont dus ga aub vliegen vangen he en kom hier niet de boel verzieken met je kaboutertje |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:36 schreef Xanne het volgende:[..] VAN ALLE OP DAT MOMENT IN DE VILA ZITTENDE MILJONAIRS HEEFT aMANDA DE STEMMING GEKREGEN OM TE GOLFEN. amanda kreeg geen stemming voor golven niemand ze mochten ALLEMAAL MEE DOEN ALLEEN NATS BRIAN JAAP EN AMANDA DIE ANDEREN WILDEN ZELF NIET EN JAAP HEEFT IETS GEDAAN WAARDOOR HIJ NIET MEER MAG dus dat huubje is leiver lui dan moe . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:02 schreef janeke het volgende:[..]amanda kreeg geen stemming voor golvenniemand ze mochten ALLEMAAL MEE DOENALLEEN NATS BRIAN JAAP EN AMANDA DIE ANDEREN WILDEN ZELF NIETEN JAAP HEEFT IETS GEDAAN WAARDOOR HIJ NIET MEER MAGdus dat huubje is leiver lui dan moe . Ik dacht dat het voor Jaap niet doorging omdat hij niet in het golfkarretje paste. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nee jaap had het verpest door zich op de golfbaan te misdragen. maar ja zo is jaap nu eenmaal en niet iedereen was daar van gediend daar op die baan. vandaar dat jaap niet meer mocht golfen. en ja hoor hij paste zelfs in het golfkarretje hahahahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
O nee, dat was met karten dat Japio niet meeging vanwege het karretje. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
kijk claire als een schaap mee knikken met huub wat mengt ze zich weer in de discussie!!!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:46 schreef devil het volgende:kijk claire als een schaap mee knikken met huub wat mengt ze zich weer in de discussie!!!!!! Ja, je zou er bang van worden. Nee, dan de discussietechnieken van Natasia. Ik was het lang niet altijd met haar eens, maar in discussies zorgde ze wel altijd voor de komische noot! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Over camping gesproken, Amanda en Jaap zijn toen ook een nacht naar een hotel gegaan, blijkbaar past dit toch binnen de spelregels. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha er is er 1 die wil NL voordragen voor de grootste gk forum met de meeste leden bij Guinness Book of Records ik lach me helemaal suf om die mensen |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik ben er achter gekomen dat ik een ban heb gekregen van nl omdat ik had gezegd dat ik huub een triest persoon vond nou ,dat is toch wel grof he dat ik zo iets durfde te zeggen echt te zielig die mensen daar op nl |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 18:44 schreef devil het volgende:ik ben er achter gekomen dat ik een ban heb gekregen van nl omdat ik had gezegd dat ik huub een triest persoon vond nou ,dat is toch wel grof he dat ik zo iets durfde te zeggen echt te zielig die mensen daar op nl daar geloof ik helemaal niets van want zoiets doen ze niet op NL en je krijgt minstens 2 waarschuwingen ...ik snap gewoon niet dat ze het niet het huub forum noemen. en eigenlijk moeten ze in de regels zetten je bent hier verplicht voor huub te zijn. maf zooitje daar. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:37 schreef moha het volgende:hahaha er is er 1 die wil NL voordragen voor de grootste gk forum met de meeste leden bij Guinness Book of Records ik lach me helemaal suf om die mensen Ow Nl kan om zoveel redenen in dat boek, ik wil ze wel voordragen hoor! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 00:19 schreef seya het volgende:[..] Ow Nl kan om zoveel redenen in dat boek, ik wil ze wel voordragen hoor! ik wil wel een paar voorbeelden van je horen |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huubje het enige waar jij mee in het boek komt is de meest laage man van 2007tot 2008 de man die geen respect heeft voor niets dat leeft en beweegt geen mens geen dier geen meisje en zeker geen vrouw jong of oud vader of moeder huubje gaat het boek in als de EGOTRIPPER.niets meer niets minder |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 00:19 schreef seya het volgende:[..] Ow Nl kan om zoveel redenen in dat boek, ik wil ze wel voordragen hoor! Hahah ik vind het wel grappig dat ze dat willen ik bedoel je kan een account aanmaken maar je kan hem niet vewijderen vreemd maar ze tellen dat wel mee zo kan ik het ook |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:38 schreef pauline@nowlive het volgende:nikos,,, golfen was idd een stemming voor brian en natasia!! en niet voor amanda het was geen stemming want jaap ging ook natas en jaap hadden iets uitgespookt en mochten niet meer gaan de golf leraar heeft toen zelf amanda uitgekozen paulineytje blaf terug naar het hokje woef toch |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 11:19 schreef Merty het volgende:[..] Hahah ik vind het wel grappig dat ze dat willen ik bedoel je kan een account aanmaken maar je kan hem niet vewijderen vreemd maar ze tellen dat wel mee zo kan ik het ook dat moet je niet pikken hoor kjik goied er moet een manier zijn om je account ongeldig te maken zal lekker worden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 11:29 schreef janeke het volgende:[..] dat moet je niet pikken hoor kjik goied er moet een manier zijn om je account ongeldig te maken zal lekker worden Ja maar hoe dan |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
gewoon een email naar sly sturen en hem kenbaar maken dat hij je account moet verwijderen. is hij verplicht. heb ik ook gedaan en nu is er niets meer te vinden hoorde ik van mijn maatjes. zo hebben wij brian fans ons account haast allemaal laten verwijderen. mij zal hij niet meetellen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 11:49 schreef stacy1974 het volgende:gewoon een email naar sly sturen en hem kenbaar maken dat hij je account moet verwijderen. is hij verplicht. heb ik ook gedaan en nu is er niets meer te vinden hoorde ik van mijn maatjes. zo hebben wij brian fans ons account haast allemaal laten verwijderen. mij zal hij niet meetellen. Weet jij zijn email adres ?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 11:17 schreef janeke het volgende:huubje het enige waar jij mee in het boek komt is de meest laage man van 2007tot 2008 de man die geen respect heeft voor niets dat leeft en beweegt geen mens geen dier geen meisje en zeker geen vrouw jong of oud vader of moeder huubje gaat het boek in als de EGOTRIPPER.niets meer niets minder misschien komt hij erin voor het vertellen van de meeste leugens in een realityshow |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
of misschien kan hij erin komen met de meest arrogante jongentje van Nederland |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:25 schreef moha het volgende:of misschien kan hij erin komen met de meest arrogante jongentje van Nederland Of als de minst groene kikker van Nederland. Of de minst blauwe smurf. |
|
|
|