|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
die arrogante smurfende kikker wil Jaap nu erin luizen door hem op dodenherdenking iets te laten uitvoeren hij zegt erbij dat ze het samen doen jaja en dat het publiek ze waarschijnlijk niet zal vergeven
die jongen is zo ziek in zijn hoofd en totaal geen respect ik hoop dat hij wat doet en dat Jaap verstandig is en er niet in trapt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:27 schreef draakje het volgende:[..] Of als de minst groene kikker van Nederland. Of de minst blauwe smurf. Nee GROEN/ROOD KIKKER MET 1 GLAZEN OOG |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Tja, als iedereen daar denkt, dat het vandaag de dag van de arbeid is??? Vraag me af, of ze nog een moment stilte in acht nemen om 20.00 uur... Deden ze dat vorig jaar? Kan me niets van herinneren eigenlijk... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 19:13 schreef seya het volgende:Tja, als iedereen daar denkt, dat het vandaag de dag van de arbeid is??? Vraag me af, of ze nog een moment stilte in acht nemen om 20.00 uur... Deden ze dat vorig jaar? Kan me niets van herinneren eigenlijk... Weet ik ook niet meer. |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 17:04 schreef trapper het volgende:[..] noem de bewoner aub gewoon bij de naam. Brian moest een nacht in een hotel door huub, eigenlijk was het huub die weg moest maar omdat hij weer eens te dronken was werd hij geweigerd door de hotel eigenaar. Klaar brian is de langst zittende bewoner, huub kan weer eens niet tegen zijn verlies. Ja, klopt Trapper. Huub was zelfs zo dronken, dat hij tegen de kastdeuren aan het plassen was. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
bij nader inzien gaan ze dat toch niet doen met doden herdenking kun je toch weer zien ,dat huub voor geen meter spoort alleen al het idee van hem |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 19:30 schreef devil het volgende:bij nader inzien gaan ze dat toch niet doen met doden herdenking kun je toch weer zien ,dat huub voor geen meter spoort alleen al het idee van hem volgens sommige mensen was het niet zijn eigen idee, maar moest hij het doen van de regie. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ,dat geloof ik toch echt niet eerder andersom,dat hij dat niet mocht doen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 19:32 schreef johan13 het volgende:[..] volgens sommige mensen was het niet zijn eigen idee, maar moest hij het doen van de regie. Ow ja, ook zo een dooddoener: de regie! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 19:40 schreef devil het volgende:nou ,dat geloof ik toch echt niet eerder andersom,dat hij dat niet mocht doen Hij mocht het niet van het hokje/ de keuken/ achter/ de buren |
|
|
|