BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: From Russia with love

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 28 april 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: From Russia with love

Huub en Claire hebben zich in de Chill Room afgezonderd en nemen alle tijd om de binnengekomen post te lezen. Er zit zelfs een brief van ex-gastspeler Emin bij! "'Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Sexy, hè? Jullie zagen er goed uit op jullie huwelijk! Jammer dat je niet meer de populairste Miljonair bent, sexy b*tch van me!'", leest Huub lachend voor. "Dat kan ik dan wel weer waarderen", lacht Huub. Ook Claire kan er hard om lachen. Altijd leuk, post van oude vrienden.

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Ik vind het schandalig zoals Bram de aanhangers van de tegenstanders betitelt: Tuig en minderheden! Wat verbeeld die man zich wel?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 16:43 schreef seya het volgende:
Ik vind het schandalig zoals Bram de aanhangers van de tegenstanders betitelt: Tuig en minderheden! Wat verbeeld die man zich wel?
stond dat in een brief?
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 16:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

stond dat in een brief?
Ja Claire las het voor en zei toen: "zo dat is eruit"...
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 16:51   quote  deeplink  
Moet ik even kijken of ik er een filmpje van kan vinden??
misty01
 misty01 - maandag 28 april 2008 - 16:58   quote  deeplink  
o zo stom van bram om dit uit teroepen,goed voor zijn bedrijfje.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Ik kan er nog geen filmpje van vinden, maar dat komt snel genoeg, de post wordt altijd nauwgezet opgenomen...
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 16:43 schreef seya het volgende:
Ik geloof dat hij last heeft van het Huub virus..
Huub denkt ook dat hij heel wat is..
Het is besmettelijk..
Dr C
 Dr C - maandag 28 april 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Ik heb zo een idee dat hij te vaak in de spiegel kijkt en ja, dan heeft hij gelijk, tuig van de onderste richel
djen
 djen - maandag 28 april 2008 - 17:49   quote  deeplink  
die pap zak moet zijn kop houden ..wat denkt hij wel niet de loozer ..eerst maanden tegen huub zijn ze kreeg niet een post van die gast om dat hij huub niet mocht ..dan schelden ze zijn moeder uit ..en het toppunt is dat hij zowat in huub zijn kont kruipt ach vind die huub nog lekker ook ..wat moert die een hoop gaan missen monogaan zijn haahaa anders krijgt hij klappies van brammertje of huub denkt nu heb ik gratis een bodygaard haahaa nou brammertje kan nog veel meer klappies krijgen hij heeft er denk nog niet genoeg gehad met zijn groot doenderij..vetkleppe zijn het bij elkaar en daar heb ik geen cent respect voor
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 17:43 schreef Dr C het volgende:
Ik heb zo een idee dat hij te vaak in de spiegel kijkt en ja, dan heeft hij gelijk, tuig van de onderste richel
Minder dan stront onder mijn schoen, zou Dennis zeggen, en gelijk zou hij hebben.
pluto
 pluto - maandag 28 april 2008 - 22:56   quote  deeplink  
waar maken sommige zich toch druk om wat bram in een brief schreef, die brief is toch niet naar jullie gericht,want dan hadden jullie recht van spreken.
die actie die hij heeft gedaan met dat bed was wel lache,toch. als vrienden van brian of amanda het bij huub en claire hadden gedaan hadden jullie toch ook gelachen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:56 schreef pluto het volgende:
waar maken sommige zich toch druk om wat bram in een brief schreef, die brief is toch niet naar jullie gericht,want dan hadden jullie recht van spreken.
die actie die hij heeft gedaan met dat bed was wel lache,toch. als vrienden van brian of amanda het bij huub en claire hadden gedaan hadden jullie toch ook gelachen
nee, buitenstaanders moeten zich helemaal niet bemoeien met het spel op deze manier.

Zeker niet als hij eerst flink heeft lopen afgeven op Huub en nu 'ineens' helemaal voor Huub is.
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 07:45   quote  deeplink  
sorry boudewijn, maar als je hier de berichten leest, doodsbedreigingen aan het adres van huub,, uitlatingen dat brian huubje zijn nek moet breken, dan kan ik niet anders concluderen dat bram gelijk heeft,,, Over het "algemeen" zijn brian en amanda fans tuig en gelukkig een minderheid!!!!!!!!! let wel op mijn " " het woordje algemeen dus..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 07:45 schreef pauline@nowlive het volgende:
sorry boudewijn, maar als je hier de berichten leest, doodsbedreigingen aan het adres van huub,, uitlatingen dat brian huubje zijn nek moet breken, dan kan ik niet anders concluderen dat bram gelijk heeft,,, Over het "algemeen" zijn brian en amanda fans tuig en gelukkig een minderheid!!!!!!!!! let wel op mijn " " het woordje algemeen dus..
tjah, Huub fans doen niet anders...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: From Russia with love

0.0065851