|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Rommelmarkt De Gouden Kooi?
"Oh, ik heb zo'n zin in Koninginnedag. Ik weet dat jullie het verschrikkelijk vinden, omdat jullie binnen moeten zitten. Maar jammer joh!", zegt Ricardo terwijl hij met Claire aan een wijntje zit op het keukenblok. "Volgend jaar weer. Zullen we gewoon alles in oranje versieren?", stelt de Tilburgse voor. "Hoe laat kom je terug?", vraagt Claire vervolgens aan de gastspeler. "'s Nachts na tweeën", zingt Ricardo. "Mogen jullie niet met je zolderspulletjes buiten gaan zitten verkopen?", oppert hij plotseling. Brian en Amanda hebben vandaag al zeven dozen met troep verzameld, dus dat zou wel een goed plan zijn.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ja, kunnen ze Huub er ook meteen bij zetten. Geef 'm een hengeltje in zijn handen en hij valt niet op tussen de rest van de Laven. Mooie tuinkabouter. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Alhoewel, als vogelverschrikker functioneert ie nog beter. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 19:43 schreef stevi0 het volgende:Ja, kunnen ze Huub er ook meteen bij zetten. Geef 'm een hengeltje in zijn handen en hij valt niet op tussen de rest van de Laven. Mooie tuinkabouter. whaaaaa,hahahahaha hijs leuk |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
wahahaha prachtig,hoe verzin je het |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als die hebberts eens alles schenken aan een goed doel zou dat wel sportief zijn,volgens mij zijn ze stichting aap ook noch iets schuldig,b.v bij opbod verkopen en de opbrengst voor een goed doel |
|
|
|