|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs appeltje!
"Straks moet je gewoon door die poort lopen", mompelt Claire die samen met Huub van een indrukwekkende zonsondergang zit te genieten voor de Villa. "Ik ga het wel heel moeilijk vinden om hier weg te gaan. Alles wat jou maakt als persoon, ligt hier", zegt Huub. Hij vertelt Claire dat hij bij binnenkomst in de Villa allerlei regels voor zichzelf had opgesteld, zoals geen seks en niet dronken worden. Steeds meer regels kwamen te vervallen. "Je bent een soort appel die steeds meer geschild wordt. De gêne voor de camera gaat steeds minder een rol spelen", legt hij uit. Van Huubs appeltje is dan niet veel meer dan een klokkenhuis over...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Volgens mij is Huub toen hij voor zijn DKTP prik (als 3 jarig) ingeënt met een grammafoonnaald. Hij blijft maar praten. Als het nou nog interessant was. Hij gaf wel toe aan Claire dat hij zich schandalig heeft misdragen in de kooi. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 21:16 schreef lisbeth het volgende:Volgens mij is Huub toen hij voor zijn DKTP prik (als 3 jarig) ingeënt met een grammafoonnaald. Hij blijft maar praten. Als het nou nog interessant was. Hij gaf wel toe aan Claire dat hij zich schandalig heeft misdragen in de kooi. ja zieltjes winnen eerst slecht over zichzelf praten en dan goed praten door te vertellen wat hem is aangedaan, puur tactiek. een langspeelplaat is lang he HUUB? wat een zielepoot, strakskomen de tranen weer en Claire ziet het niet, dombo, hoe heeft Lieke niet gescholden hoe gebruikt zij zich voelde met dat janken van hem. hoe hij haar misbruikte, hoe zij erin was getrapt door hem drie dagen te troosten. dat hij haar helemaal liet meespelen, zonder dit zelf te weten gebruikt te zijn voor zijn toneelspel. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en wat klokkenhuis? nog geen pitje! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Nu doet hij een oproep om massaal te mailen naar Jensen om te vertellen wie de nieuwe vriend van Lieke is. Ook wil hij Brian verbranden of hete olie over hem heen gooien. Nou vraag ik je. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 22:14 schreef lisbeth het volgende:Nu doet hij een oproep om massaal te mailen naar Jensen om te vertellen wie de nieuwe vriend van Lieke is. Ook wil hij Brian verbranden of hete olie over hem heen gooien. Nou vraag ik je. wat heeft ie dat gezegd over brain ?? de viezerik echt hoor die gast haalt echt alles na boven bij me wat een kutventje ik zou hem zo graag op zijn scheele oog wille slaan..die kikker |
|
|
|
|
trees
|
|
|
go djen zou Huub naar brian gekeken hebben. Foei huub je mag niet hetzelfde zeggen en doen als brian hoor. Mag niet van zijn fans. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach trees brain komt nog niet in de schijn bij dat vies ventje ..de messe trekker en dan nog niet te hebben hoe hij mensen uit scheld dus datte trees maar ben trots op je huubje ..zou je dochter uit huwelijke aan zo,n gast trees |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 23:03 schreef Xanne het volgende:[..] ik weet het maar kon het niet laten na de fles ketchup aktie van Bram dit even te laten zien. Claire mag alles accepteren van Huub. maar oh wee als er tegen gas komt. oww haahaa en ze kan t weer niet laten ..heeft die griet het weleens ergens anders over dan sex verstond ik t nu gioed dat ze zei alles word wijder en dat huub zei ik kan er niks aan doen dat jij niks voelt ..of heb ik een borrel te veel op hahahahah geintje |
|
|
|