|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub als presentator?
Claire heeft wat vragen voor haar geliefde. "Wat zou je hier nog wel eens willen doen in de Villa?", vuurt ze op Huub af. "Brian in de brand steken", zegt hij waarop Claire haar hoofd schudt. "Ik zou hier nog wel eens dronken willen worden", is zijn volgende optie. "Dat kan niet", mompelt Claire. "Ik zou hier nog wel eens een live show willen presenteren", is uiteindelijk zijn serieuze antwoord. "Jaap, wat zou jij nog willen doen hier?", roept Huub dan naar Jaap. "Seks in mijn kamer", antwoordt Jaap lachend. De heren hebben wilde plannen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.
Redactie clairedemiljonair.nl
Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Dit is een logisch gevolg van voyeuristische real-life-TV, waarbij mensen gemanipuleerd worden. De verantwoording hiervoor ligt dus ook bij de makers en geen politie-onderzoek of welke veroordeling dan ook verandert hier iets aan. Verder roep je veroordelingen over je af door deel te nemen aan zo'n programma en dat Claire nou totaal niet populair is lijkt me geen reden om een gastenboek te sluiten. Laf hoor. |
|
|
|
|
trees
|
|
|
Zet er ook even bij dat een ziekelijke geest een condoleance heeft geschreven over clair op internet. En er zit hier een idioot die het niet eens erg vindt. Mooi zootje hier. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoor hem nu dreigen met zijn zogenaamde grapjes..het zit hem echt hoog ..dat monogaam zijn hahahah |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja huub we weten het!! ...brain storm haar maar ... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 23:17 schreef trees het volgende:Zet er ook even bij dat een ziekelijke geest een condoleance heeft geschreven over clair op internet. En er zit hier een idioot die het niet eens erg vindt. Mooi zootje hier. Ik zou Claire ook mijn condoleances willen aanbieden, met haar echtgenoot, gelukkig komt zij er zelf snel genoeg achter zodra zij buiten staat. Claire op zich vind ik een lieve meid, alleen naief als ik weet niet wat. als ik dat met dom betitel dan is dat het inderdaad, dom en naief staan zo dicht op elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Die condoleance is net zo echt als dat huwelijk, waarmee alles gezegd is en verder moet je niet kinderachtig doen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hoor die kwal dan hoe hij barbie ompraat over de halve finale nou nou wat een ego goed he babara papa en mama goed gedaan |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Joh, Claire kan altijd nog met Brammetje naar Egypte. Kan Huub met Sylvia naar Barcelona wat hij toch liever wil. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoop dat dit jaap nog door krijgt buiten ..dat huub jaap niet mee wilt laten gaan ..jong jonge je graafd echt je graf hahah ..zie zo dat huub en clair 4 en 5 de plaats word dus doeii doeii zwaaii zwaaii |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOoh erg Jaapio moet echt naar buiten voor informatie hoor hoe hij Jaapio weg wilt werken sukkel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 23:36 schreef djen het volgende:hoop dat dit jaap nog door krijgt buiten ..dat huub jaap niet mee wilt laten gaan ..jong jonge je graafd echt je graf hahah ..zie zo dat huub en clair 4 en 5 de plaats word dus doeii doeii zwaaii zwaaii Jaap heeft al zoveel hints gehad, maar blijft geloven in die SOB |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach trees mag mij hier wel overal uit maken voor een klootzak ..gelukkig hb ik geen kloote hahahahaha maar elders durf zeiet dan heeft ze een ban terwijl ik t ook wel heel ver vind gaan wat ze doet .. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 23:39 schreef djen het volgende:ach trees mag mij hier wel overal uit maken voor een klootzak ..gelukkig hb ik geen kloote hahahahaha maar elders durf zeiet dan heeft ze een ban terwijl ik t ook wel heel ver vind gaan wat ze doet .. ach gosh wil je die van mij lenen? alleen in woord dan voor de rest wil ik ze zelf nog een jaar of 40 gebruiken. |
|
|
|