BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gezellig!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 28 april 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gezellig!

Zou het de tijd van het jaar zijn? Ricardo heeft voor Brian precies dezelfde vraag als Claire voor Huub. "Even een knalshow neerzetten!", is het antwoord van de Antilliaan. "Maar de leukste dingen komen spontaan", voegt hij eraan toe. "Maar ik wil nog wel eens met Huub sparren. Ik heb hem al twee keer uitgedaagd, maar hopelijk kan het nog eens in de toekomst", vertelt Brian. Het is weer ouderwets gezellig tussen Brian en Huub! De één wil sparren en de ander zet het liefst de fik erin.

bron: tien.tv
stevi0
 stevi0 - maandag 28 april 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Even voor de nuance. Sparren is onschuldig i.t.t. iemand willen vermoorden en dat meermaals uitspreken.
djen
 djen - maandag 28 april 2008 - 23:26   quote  deeplink  
juist datte stevieO
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Ligt eraan, Huub denkt dat sparren, iemand een dwarsleasie schoppen is. en dat noem ik niet onschuldig, iemand met zulke uitspraken hoort niet eens in de ring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner --
djen
 djen - maandag 28 april 2008 - 23:32   quote  deeplink  
juist xanne ..en hoe hij haar nu zit te brain stormen haahaa...
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 00:12   quote  deeplink  
Lachuh Xanne, zo kun je het ook bekijken.
ciska
 ciska - dinsdag 29 april 2008 - 12:08   quote  deeplink  
kunnen wij niet een actie starten voor amanda en brian sms amanda en brian of zo doen ze bij nowlive ook ik heb liever amanda en brian als huub en clair
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 12:11   quote  deeplink  
tuurlijk kan je een actie opzetten ciska,, hier op headliner. maar ik denk dat die 10 man niet veel kunnen uithalen, bij nowlive doen bijna 19.000 mensen mee, tel daar de achterban bij, en de actie's op scholen kroegen discotheken clubs, en nu zelfs in bejaardenhuizen,, jajaja zelfs onze oudjes sms'en er lustig op los
ciska
 ciska - dinsdag 29 april 2008 - 12:16   quote  deeplink  
nou pauline laat ik je uit de droom helpen maar amanda hebben ook hun fans he vergis je niet maar jij bent een grote huichelaar net zoals de rest tegen jou wil ik helemaal praten want er word knap geplakt en geknipt bij now live en denk jij nou werkelijk dat iedereen voor huuje is jammer joh
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 12:18   quote  deeplink  
nee hoor ik denk niet dat iedereen voor huubje is.
ik ben er wel van overtuigd dat een ieder met een normale denkwijze voor huub is.. en helaas voor de amanda en brian fans staat ons huubje nog mijlenver voor,, maar dan ook mijlenver.. hij is en blijft de populairste bewoner,, daar is nu eenmaal niets aan te doen.
ps.. niemand verplicht jou om tegen mij te praten. ook ik niet, ik zou het wel kunnen waarderen.
grissom
 grissom - dinsdag 29 april 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Als Brain en Huub gaan sparren,zet ik mijn geld op Brain.ff blazen en die kabouter is weg.
ciska
 ciska - dinsdag 29 april 2008 - 12:39   quote  deeplink  
ja ik ook bram de bluffer
mossa
 mossa - dinsdag 29 april 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou zelf een mooier apotheose bestaat er niet.
ciska
 ciska - dinsdag 29 april 2008 - 12:57   quote  deeplink  
weet je wat ik niet begrijp dat die pauline zo zeker is van haar zaak en waarom zij de naam nowlive gebruikt in haar mailtjes ik snap het wel zieltjes winnen voor huub maar als wij met zijn allen en met onze achter ban gaan sms dan zijn die 19000 nergens maar ik denk dat sly hier niks van weet maar ze zoeken het maar uit met die kabouter plop
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 12:18 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik ben er wel van overtuigd dat een ieder met een normale denkwijze voor huub is.. en helaas voor de amanda en brian fans staat ons huubje nog mijlenver voor,, maar dan ook mijlenver.. hij is en blijft de populairste bewoner,, daar is nu eenmaal niets aan te doen.
ps.. niemand verplicht jou om tegen mij te praten. ook ik niet, ik zou het wel kunnen waarderen.
iedereen met een normale denkwijze is zeer zeker niet voor Huub maar voor Jaap :)
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 12:18 schreef pauline@nowlive het volgende:
Normale denkwijze: een hoer nemen terwijl je vriendin staat te kijken, sowieso sex kopen (wat veel zegt over zijn respect voor vrouwen), alle moeders voor k.h. uitmaken, tegen de auto van Erik's vriendje pissen, Jaap zijn bed volgooien en doen alsof Brian en Amanda het gedaan hebben, agressief iemans prive-zone niet respecteren, je aanstaande aan de vooravond van je huwelijk tegen de muur plakken, zeggen dat liegen geoorloofd is als het om werk gaat enz enz.,.
Dat is abnormaal hoor Paulus tenzij je gestoord bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door stevi0 --
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 13:46 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Normale denkwijze: een hoer nemen terwijl je vriendin staat te kijken, sowieso sex kopen (wat veel zegt over zijn respect voor vrouwen), alle moeders voor k.h. uitmaken, tegen de auto van Erik's vriendje pissen, Jaap zijn bed volgooien en doen alsof Brian en Amanda het gedaan hebben, agressief iemans prive-zone niet respecteren, je aanstaande aan de vooravond van je huwelijk tegen de muur plakken, zeggen dat liegen geoorloofd is als het om werk gaat enz enz.,.
Dat is abnormaal hoor Paulus tenzij je gestoord bent.
En vergeet die keer niet toen hij in de kast stond te pissen omdat ie te veel gezopen had. Dat was die keer dat Brian ervan werd beschuldigd hem gedrogeerd te hebben.
stevi0
 stevi0 - vrijdag 02 mei 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 12:11 schreef pauline@nowlive het volgende:
tuurlijk kan je een actie opzetten ciska,, hier op headliner. maar ik denk dat die 10 man niet veel kunnen uithalen, bij nowlive doen bijna 19.000 mensen mee, tel daar de achterban bij, en de actie's op scholen kroegen discotheken clubs, en nu zelfs in bejaardenhuizen,, jajaja zelfs onze oudjes sms'en er lustig op los
In '40-'45 liep hier ook zo'n baasje rond. Werd ook zo veel moeite en propaganda voor gehouden. Ga zo door en Huub wint. Dit zegt echter nog steed niets over zijn persoontje maar alles betreffende de mate waarin mensen te indoctrineren zijn. Nou als je daar bij wilt horen geef je op voorhand al toe geen mening te hebben.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 12:02   quote  deeplink  
stevi0. dit bewijst dat je echt uit je nek kletst, je realiseert je echt niet dat het maar een spelletje is,, echt het is maar een spel!!!
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 12:02 schreef pauline@nowlive het volgende:
stevi0. dit bewijst dat je echt uit je nek kletst, je realiseert je echt niet dat het maar een spelletje is,, echt het is maar een spel!!!
Ga ze dat op NowLive dan eens gauw vertellen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gezellig!

0.0072660