|
|
Boudewijn
|
|
|
Claire vertrouwt Huub niet - deel 2
Huub en Claire zitten alleen op de bank en hebben het over liegen. Claire zegt nooit te liegen en Huub doet dit volgens eigen zeggen buiten de kooi ook nooit maar in het spel moet hij het wel doen. Claire is van mening dat ze dat ook hier niet doet en spreekt uit Huub niet te vertrouwen in het spel. Huub neemt dit hoog op en er ontstaat bonje tussen de twee.
bekijk eerst deel 1
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Het beginstadium van een deja vu... Eigenlijk zouden alle filmpjes met onwaarheden die Huub uitgeproken heeft eens opgezocht moeten worden. Zou een lange reeks worden. Maar daar heeft Claire niets aan. De bewijzen zijn er, maar de betrokkenen kunnen er niet bij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 03:19 schreef seya het volgende:Het beginstadium van een deja vu... Eigenlijk zouden alle filmpjes met onwaarheden die Huub uitgeproken heeft eens opgezocht moeten worden. Zou een lange reeks worden. Maar daar heeft Claire niets aan. De bewijzen zijn er, maar de betrokkenen kunnen er niet bij. ja, ik weet niet meer zeker wat hij nou wel en niet tegen Claire verteld heeft en heb geen zin om al mijn filmpjes te doorzoeken naar dat ene stukje.
Ik laat dit wel over aan de voiceover van Talpa :) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Claire word eindelijk wakker.. Jammer dat hij haar vast lult.. Want ze maakt een heel goed punt.. Ja als Huub niet meer met je speelt dan mag hij liegen ..Bedriegen ..Argesief zijn.. Praat het maar goed Huub ! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Een week te laat. Tja, moeder Claire had gelijk maar dat wisten wij al. Vader Claire kan zich voor de kop slaan. Maar broer Bram zal Huub wel opvangen met zijn zogenaamde media bedrijf. Daarom heeft Huub het volgens mij nu ook over in Tilburg gaan wonen. Het gastenboek van www.Clairedemiljonair.nl is niet voor niets gesloten. En dan ook nog bluffen dat ze in samenspraak met de politie dit hebben gedaan. Wat een giller. Maar ja, daar is hij weer "Wie zijn/haar billen brandt, moet op de blaren zitten". En natuurlijk Ëigen schuld, dikke bult". |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ooohhhhh wat een ruzie,, ik moet jullie allemaal gelijk geven,, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt,, zagen jullie hoe huub claire onder de douche ramde?? hebben jullie ook gezien hoe huub claire onder de dekens sloeg?? oooooh ik ben zo geschrokken.. en idd claire is wakker geschud,, ik zag haar blik,, zagen jullie ook hoe huub een glas naar claire gooide of waren het nu meerdere glazen?? weten jullie nog toen claire werd gebeft door brian, en dat huub als een gek tekeer ging tegen brian. dat vond ik ook zo erg..en die keer dat huub zei dat brian hem had geslagen,, en dat huub boven in de fitness helemaal gek werd?? gelukkig was natasia daar om hem te kalmeren.. ik was zo blij dat natasia er voor huub was toen dit gebeurde. Ik was zo bang dat huub zelfmoord ging plegen. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
intressant waren de laatste worrden van huub op filmpje ..tja huub je wilde je moest en je heb kreeg het hahahaha ..kuiltje word dieper en dieper .. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ow ow daar gaat paulintje weer ..en maar vergelijken maar weet je eindelijk hoeven wij dat helemaal niet te te ..met huub zijn we volgende week nog niet uit geschreven ..wat wil je ermee bereiken mensen na meer dan en jaar op andere gedachten te brengen ..gaat niet lukke dagelijks zien ze nog wie en hoe huub is ..
en weet je alles draaid om respect - groeien in iets en dat kunnen we over huubertje niet zeggen dus datte ..blijf maar lekker terug komen met je veergelijkingen het is net een filmpje dat blijft hangen hahaha ..en mensen lezen/kijken daar over heen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
je hebt anders wel gereageerd djen, dus ik tricker je wel, en daar doe ik het voor. iedereen loopt hier te schermen dat huub niet meer de populairste miljonair is.. wordt maar wakker!!!! je hebt het jaap horen zeggen.... DIT WAS EEN POPU ZONDER NOTARIS!!! hahahahahahaha... dit was in scene gezet om brian een boost te geven,, maar helaas niet gelukt.. |
|
|
|
|
yvon23
|
|
|
pauline, echt waar, dat jij het niet trekt dat een ander zn mening geeft over huub, dat is inmiddels duidelijk! maar wat ook duidelijk is is dat jij gewoon obsessief bezig bent, wake up, it's just a game! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
iedereen mag van mij een mening over een ander hebben, echter staaf het dan, dan kan je er wat mee. ik zie hier allerhande medelingen, maar als je vraagt naar een staving van het verhaal, dan krijg je nul op je rekest, dat is gewoon jammer.. er werd hier verklaard dat de popu poll terecht was. nu blijkt achteraf dat dit een fake poll was, dus vraag ik hoe mensen er dan over denken. that's all |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach dat haal jij er uit pauline ..maar goed we zullen zien ... |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Integriteit......een hoer nemen terwijl je vriendin staat te kijken, sowieso sex kopen (wat veel zegt over zijn respect voor vrouwen), alle moeders voor k.h. uitmaken, tegen de auto van Erik's vriendje pissen, Jaap zijn bed volgooien en doen alsof Brian en Amanda het gedaan hebben, agressief iemans prive-zone niet respecteren, je aanstaande aan de vooravond van je huwelijk tegen de muur plakken, zeggen dat liegen geoorloofd is als het om werk gaat enz enz., lekker integer of zou hij mischien niet weten wat het woord betekent. Zou wel een hoop verklaren. Vertrouwen.......idem Hoeveel graven is tie voor zichzelf aan het graven? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Huub praat de wereld naar zijn mond zonder er zelf op enige empathische wijze in te staan. Blijkt uit alles. En Clairtje blijft het maar slikken. Alhoewel zij ook niet eerlijk is. Ze wist met wie ze trouwde en probeert ze hem nu te veranderen? Typisch vrouwentrekje, eerst binnenhalen met je charmes en vervolgens naar je hand proberen te zetten. En dan janken als het tegenvalt. he he.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou Huubje, volgens mij heb je Eric toch niet zo netjes behandeld hoor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: het argument daarvoor was dat dat moest voor de show omdat Eric eruit moest om prive redenen... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 15:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] het argument daarvoor was dat dat moest voor de show omdat Eric eruit moest om prive redenen... als eric zelf weg wilde ..was hij toch gewoon opgestapt maar nee hoor hij werrd weggejaagd door huub en lieke |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 15:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] het argument daarvoor was dat dat moest voor de show omdat Eric eruit moest om prive redenen... En was dat zo? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat weet ik niet, heb ik van een Huub fan gehoord... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, dan is het ongetwijfeld niet waar. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
waaom wordt alles wat huub doet vergoedelijkt omdat het allemaal maar voor de show moet. of dat het een script is. lieke blauwe plekken onder de dekens knijpen .haar bij haar keel pakken. zodat hij s.nachts naar achteren moest komen. als dat show of script is weet ik het niet meer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 15:58 schreef stacy1974 het volgende:waaom wordt alles wat huub doet vergoedelijkt omdat het allemaal maar voor de show moet. of dat het een script is. lieke blauwe plekken onder de dekens knijpen .haar bij haar keel pakken. zodat hij s.nachts naar achteren moest komen. als dat show of script is weet ik het niet meer. het is het enige wat je erop kunt zeggen als je jouw fan niet wilt afvallen want of het script is of niet daar kunnen we toch niet achter komen.
en stel Eric heeft dat daadwerkelijk gezegd dan weet je nog niet of dat de waarheid is of dat hij het alleen maar gezegd heeft om van de vragen af te zijn terwijl de Huub fan het meteen slikt want ja... Eric zegt het toch! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
http://www.clipser.com/watch_video/160862 (Alwaar Huub verklaarde, dat Nettie hem enorm had uigescholden en hij niets deed)
http://www.clipser.com/watch_video/37144 deel 1 (alwaar Huub beweerd, niet Brian als Iniator te hebben aangewezen, maar dat absoluut wél deed (Cora en Jaaps moeder waren daarbij) http://www.clipser.com/watch_video/37146 deel 2 http://www.clipser.com/watch_video/37148 deel 3
Helaas kon ik het filmpje niet vinden, waarop Eric beschuldigd wordt van diefstal van het horloge van Theo.
Uiteraard dan nog de laatste aktie, waarbij Huub vol blijft houden, dat hij Brian niet zou hebben aangeraakt. Dat gebeurde dus afgelopen anderhalf jaar telkens weer. Huub die zich agressief opstelde en begon te duwen, of iets dergelijks en dan later zei, dat hij dat niet had gedaan.
Mij ontbreekt helaas de tijd, om meer filmpjes erop te zetten, kost meer tijd dan ik verwachtte. :):) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:10 schreef seya het volgende:Helaas kon ik het filmpje niet vinden, waarop Eric beschuldigd wordt van diefstal van het horloge van Theo. die filmpjes heb ik nog wel, zal ze morgen eens opnieuw plaatsen |
|
|
|