BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Boos naar bed!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Boos naar bed!

De Miljonairs hebben tot gisteravond laat in de tuin gezeten en heerlijk van het weer en een wijntje genoten. Het was een rustige dag gisteren enkel opgeschrokken door een schoonmaakwoede van Amanda, Brian, Claire en even later ook Huub. Ook hebben ze lang jeu de boules gespeeld en was er laat in de avond nog een discussie tussen Claire en Huub. De Tilburgse is bang dat ze haar echtgenoot in het spel niet kan vertrouwen en de twee zijn met ruzie gaan slapen.

bron: tien.tv
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 08:52   quote  deeplink  
typisch weer een tekst van villa vandaag,, leugens verdraaiingen..
ze zijn niet met ruzie gaan slapen, maar we zijn het wel gewend, dat villa vandaag negatief over huub schrijft.... zou huub iets weten wat wij niet weten??
Worm
 Worm - dinsdag 29 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Gelukkig is headliner geen Nowlive want dat is een Huub sekte daar mag je geen kwaad woord over Huub zeggen. Dus Pauline welkom in de real live.
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:12   quote  deeplink  
mooi vind dat ze de uitzending van gisteren goed in elkaar geflanst hebben nu vanavaond nog stukkie en nog meer nederlanders zijn blij met huubertje
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:19   quote  deeplink  
hallo ik ben het met jullie eens huub word door nowlive de hand boven het hoofd gehouden als je iets over huub zegt wordt je verbannen maar hun zetten wel brain en amanda in kwaad ligt dus ik hoop dat ik hier wel welkom ben groetjes silvia
Worm
 Worm - dinsdag 29 april 2008 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 09:19 schreef silviaroos het volgende:
hallo ik ben het met jullie eens huub word door nowlive de hand boven het hoofd gehouden als je iets over huub zegt wordt je verbannen maar hun zetten wel brain en amanda in kwaad ligt dus ik hoop dat ik hier wel welkom ben groetjes silvia
Klopt Silvia en de artikelen zijn heel erg gekleurd.
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:25   quote  deeplink  
goed zo silviaroos ...en pauline ik zie hier maar één 1 cellige
vind het ook top dat hij naar jensen gaat nog meer mensen die dat ventje verafschuwen haahaa hoe meer dat hij op tv komt hoe meer dat ie zakt ..ik hou der fan een snotpin die denk dat de wereld van hem is aroggante bal
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:25   quote  deeplink  
o nee daar zijn er twee van haahaa
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:28   quote  deeplink  
neem nou bijvoorbeeld alleen de night shift eens op nowlive! amanda en brian worden steeds de grond in getrapt en huub mag en kan alles doen, zonder dat ze er daar een kwaad woord over zeggen! wat ook zo belachelijk is is dat ze enkele weken geleden een stukje er in hadden gezet over amanda's moeder, en het was echt een walgelijk stukje!
Anne
 Anne - dinsdag 29 april 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Ben ik hier ook welkom? Ook ik ben verbannen van de Nowlive dictatuur toen ik mij kritisch uitliet over de dictatuur!
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:30   quote  deeplink  
ik heb huub een keer een hufter genoemt maar ik zit daar nu op een anderen naam dus het heeft geen nut om iemand te verbannen en heb ook vaak aan sly een vraag gestelt want hij zegt dat hij altijd reageert ja mijn amehoela dus niet trees je bent zielig huub fan zeker
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 09:30   quote  deeplink  
je begrijpt het niet helemaal yvon. het is een column.. houd in dat onze night shift verwoord wat hij ziet. en als dat nu in het voordeel van huub is, so be it.
Worm
 Worm - dinsdag 29 april 2008 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 09:30 schreef Anne het volgende:
Ben ik hier ook welkom? Ook ik ben verbannen van de Nowlive dictatuur toen ik mij kritisch uitliet over de dictatuur!
Natuurlijk ben je welkom
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:31   quote  deeplink  
ja yvonne dat bedoel ik met alles en ik heb respect voor die mensen die niet met hun kop op tv hoefen ..ik zou prescies hetzelfde doen in je hart weet je dat je moeder altijd bij je is ..het verschil is dat de band alleen hechter kan worden ..wat je van die andere niet meer kan zeggen ..die schelden hun moeder nu nog uit voor alles en nogwat ..inclusief schoonmoeder

maar laat ze lekker daar mailen uitzoeken ..bellen hoe ziek ben je om zo ver er in mee te gaan
trees
 trees - dinsdag 29 april 2008 - 09:32   quote  deeplink  
Silviaroos ik ben geen huub fan, van niemand trouwens en Yvon moet een woordenboek aanschaffen en eens uitgaan vinden wat een column is.
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 09:33   quote  deeplink  
hahahahahahaa ilse je bent kostelijk, we weten onderhand wel waar jou maat ligt. en die is niet echt hoog, let wel.. ik ben geen tegenstander van jou, ik ken je niet,, heb geen hekel aan je, ik reageer op je posts, en als ik lees hoeveel een huub wel niet liegt, dan is mijn vraag ,,, wat dan??
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:33   quote  deeplink  
ow hij verwoord wat de moeder van amanda allemaal zegt?? hmm nu begrijp ik het! doe niet zo dom alsjeblieft!
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:34   quote  deeplink  
wauw welkom anne ..ik ben er niet eens verbannen wij zitten met heel veel mensen ergens elders ..wij willen daar niet eens meer reageren ...laat ze hun geld maar in kadootjes steken we hebben gisteren nog kunnen zien hoe huub daar mee omgaat hahhhaaahaa ..en de vliegtuigjes en geld is in rook opgegaan ..mooi en lieke zag dat
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 09:34   quote  deeplink  
hahahaha anne welkom dan maar;-)
pauline inplaats van te roepen tegen anderen jij begrijpt het niet,moet je maar eens naar jezelf gaan kijken,jij begrijpt jezelf niet meer,en dat kan ook niet,omdat jij zoveel zegt dat je niet eens meer weet wat je hebt gezegt,en leugens onthou je niet,mits dat je het 20keer leest!
Anne
 Anne - dinsdag 29 april 2008 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 09:34 schreef djen het volgende:
wauw welkom anne ..ik ben er niet eens verbannen wij zitten met heel veel mensen ergens elders ..
had ik dat maar eerder geweten ;-)
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:36   quote  deeplink  
maar onschuldige mensen, die niet eens in het spel betrokken willen worden (!) hoeven niet in een kwaad daglicht gezet te worden door iemand die een column wil schrijven!!!!
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:37   quote  deeplink  
ben echt blij dat ik hier zit
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
juist ben ik blij dat ik niet de enige ben ..
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Ilse, ik ben het helemaal met je eens haha!
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 09:40   quote  deeplink  
;-)yvon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door ilse --
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 09:41   quote  deeplink  
nou trees alla pauline denk ik dan maar weer,wathever...wat let je..als je blijft hangen vind jij het net zo leuk hier!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door ilse --
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:41   quote  deeplink  
trees wat je nu zegt is bullschit ik ben daar dus helemaal daar niet mee eens maar als je dat je daar mee zit wat doe je hier dan
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:43   quote  deeplink  
trees ik kan geen klootzak zijn want die heb ik niet
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:43   quote  deeplink  
net zo,n klootzak die het goed vind dat huub iedereen mag uitschelden ..iedereen ziektes gunne...dreigen... manipuleren ...iemand de dood gunnen ( zelfde als een berichtje elders die we niet weten wie zoiets doet ) maar verschil is dat wij het horen uit iemands mond waar jij achter staat !!waar we wel kunnen zien wie het is!!!
enz enz
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:45   quote  deeplink  
djen daar ben ik dus met je eens
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:46   quote  deeplink  
djen ik ben het ook helemaal met je eens, maar ach, we weten nu toch dat huub alles mag wat ze bij anderen afkeuren??
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:48   quote  deeplink  
ik ben geen hater maar ik mag huub echt niet mijn fav is allang weg
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 09:49   quote  deeplink  
haha dat was lieke zeker silvia;-)
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:49   quote  deeplink  
laat ze centjes verzaammele daar en mensen leeg plukken daar laat ze mensen hersen spoelen daar laat mensen daar negatief doen naar andere daar laat mensen dreigen daar enz enz dan ben je welkom op nowlive
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:50   quote  deeplink  
silvia was top en is top
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 09:50   quote  deeplink  
ik vond/vind lieke echt helemaal top, zeker na de breuk met huub, geweldig hoe zij zichzelf toen neerzette!
kinderen
 kinderen - dinsdag 29 april 2008 - 09:50   quote  deeplink  
en ook goeden morgen
gaan we hier nu ruzie over nowlive hebben? niet doen
we weeten allemaal dat het een huub pro is
en dat ze heel ver gaan weeten we ook
ik heb enkeld gezecht dat ik het een zukel vind
en ik mog er niet meer op
omdat ik het vrezelijk vind hoe er over brian en amanda geschreven word niet normaal
maar ja ik lech er niet wakker van
ik vind dezen forum helemaal top
voor mij is ieder welkom hier of je nu voor huub of jaap of claire bend
maar hou mij ook in me warden wand ik ben brian en amanda fann ene jaap
maar goed allemaal een fijne dag
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
nee ilse het was geen lieke maar natasia haha
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:52   quote  deeplink  
djen bedankt
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 09:52   quote  deeplink  
lolzzz echt goedemorgen;-)
haha je mist wat letters in je zinnetjes...bakkie koffie,en je kunt je oogjes openen;-)
silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 09:53   quote  deeplink  
ja dat zag ik ook maar het is nog vroeg voor haar
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:57   quote  deeplink  
klopt yvon vond ik ook een super wijffie was het en aai aai aai silvia haahaa nee hoor grapje ik vind natas ook iets hebben ..eindelijk 2 vrouwen die voor hun eigen op kwamen net zoals amanda dat doet ..en daar zit mijn respect en alle hebben wel iets fouts gedaan maar om dan iemand zo uit te schelden wel kan je zeggen dat huub de duiven bij mensen om hoog haalt ik zou nog erger zijn denk maar ik gaf hem een knal en zou iedere dag hem afbreken met zijn eigen woorden
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 09:52 schreef ilse het volgende:
lolzzz echt goedemorgen;-)
haha je mist wat letters in je zinnetjes...bakkie koffie,en je kunt je oogjes openen;-)
ja zit braille te type ik mis de helft van de letters op toetsenbord haaahaaa
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:01   quote  deeplink  
goede morgen trouwens iedereen en we gaan het hier de paar laatste weken gezellig maken ..we gaan er boven staan ..of we gaan erover heen lezen ..maar kom vooral uit voor je eigen mening ..over het nu brain ..amanda ..jaapido ..want hier kan dat wel !!!
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 10:07   quote  deeplink  
okeee ja dat kan ook natuurlijk;-)het tegengestelde van lieke hahahaha

silviaroos
 silviaroos - dinsdag 29 april 2008 - 10:11   quote  deeplink  
ja ze was gewoon top
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:16   quote  deeplink  
denk dat huub vanavond want hij kan niks anders lieke eronder uit gaat halen bij jensen..dat ventje is zo jaloersss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door djen --
sandwitch
 sandwitch - dinsdag 29 april 2008 - 10:16   quote  deeplink  
sorry hoor, maar ik probeer hier iets te lezen over de bewoners en waar moet ik mij doorworstelen? precies ...........gekat over en weer en dat komt steeds vaker voor, bah ik vind dit echt heeeeeeeeeeel vervelend worden.
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 10:16   quote  deeplink  
enzo zie je maar iedereen heeft zijn of haar eigen fan,niks mis mee hoor;-)vooral houden zo.ik heb niet echt een fan ,maar van mij mag jaap of amanda wel winnen;-)
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 10:16 schreef sandwitch het volgende:
sorry hoor, maar ik probeer hier iets te lezen over de bewoners en waar moet ik mij doorworstelen? precies ...........gekat over en weer en dat komt steeds vaker voor, bah ik vind dit echt heeeeeeeeeeel vervelend worden.
misschien in andere topic deze is weer oud ..en hier mag en kan je wel over wat anders hebben wij vinden dat wel gezellig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Boos naar bed!

0.0064969