|
|
ilse
|
|
|
hier is niks geen gekat sandwitch, maar bedoel je op andere stukjes misschien?tja gewoon overheen lezen dan als je er last van hebt,want je kunt het toch niet remmen;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahahah djen je had dezelfde gedachte alleen formuleer jij het anders ;-) |
|
|
|
|
Worm
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 08:50 schreef Headliner het volgende:Villa Vandaag: Boos naar bed!De Miljonairs hebben tot gisteravond laat in de tuin gezeten en heerlijk van het weer en een wijntje genoten. Het was een rustige dag gisteren enkel opgeschrokken door een schoonmaakwoede van Amanda, Brian, Claire en even later ook Huub. Ook hebben ze lang jeu de boules gespeeld en was er laat in de avond nog een discussie tussen Claire en Huub. De Tilburgse is bang dat ze haar echtgenoot in het spel niet kan vertrouwen en de twee zijn met ruzie gaan slapen. bron: tien.tv En terecht dat Claire Huub niet kan vertrouwen maar Claire is zo naïef dat ze er nu pas echt achter gaat komen. En als DGK is afgelopen zit Claire alleen thuis en neukt Huub zich suf met al zijn groupies. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Welkom Silviaroos. Hier kan je je mening geven over wie dan ook en je krijgt geen ban aan je broek. |
|
|
|
|
Worm
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 10:16 schreef djen het volgende:denk dat huub vanavond want hij kan niks anders lieke eronder uit gaat halen bij jensen..dat ventje is zo jaloersss Het zal me niet verbazen dat Jensen Huub onderuit haalt met tv beelden. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
haha ik vond natas ook top! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
goedzo berec en dat mag ..ze had heel veel goeds in zich |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja want waarom vraagt hij steeds met wie Lieke gaat hij wilt zich gewoon voorbereiden op antwoorden hahahahah |
|
|
|
|
berec
|
|
|
hahaha vind het hier echt leuk! las altijd mee op nolive,maar met vanochtend weer een aanvaring metde huub sekte heb ik er geen zin meer in. voel me hier meer "thuis" hihi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 11:12 schreef berec het volgende:hahaha vind het hier echt leuk! las altijd mee op nolive,maar met vanochtend weer een aanvaring metde huub sekte heb ik er geen zin meer in. voel me hier meer "thuis" hihi Berec het is ook hier gezellig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: natasia had van mij wel wat eerder naar huis gemogen!
toevallig heb ik vannacht een oud filmpje geupload:
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha ja maar die jaap,ik moet er ook wel een beetje om lachen..natasia maar schoppen en japie doet eigenlijk niks,maar wat hij dan ook zegt.Dit was wel een beetje gespeeld. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:10 schreef ilse het volgende:hahahaha ja maar die jaap,ik moet er ook wel een beetje om lachen..natasia maar schoppen en japie doet eigenlijk niks,maar wat hij dan ook zegt.Dit was wel een beetje gespeeld. daarom is het ook leuk! Jaap is hier overduidelijk niet gemeend agressief... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ook ik ben verbannen van nl. omdat ik te netjes bleef schrijven en reageerden op de aspo aanvallen van de fans naar mij.omdat ik brian fan bent.Sly zei tegen me je chat.ik zei ja mag ik ik geef antwoord op degene die mij hersenloos ,crimineel.1 hersencellige noemen.maar dat mag ik mag dan niets terug zeggen volgens hem. als je als brianfan iets poste konden ze je pagina.s lang aanvallen zonder dat er wat tegen gedaan werd. en ja geen brian fan post daar meer.hebben hun eigen site waar het gezellig en leuk is.Oh ja sly zei wat doen de brian fans voor brian,de huub fans sturen cadeau.s en de brian fan doen niets.die zijn te gierig. ik heb hem daarna succes gewenst met zijn haat site.die zoals hijzelf zegt de grootste en gezelligste familie site zou zijn.maar dat hij de grootste en gezelligste site er maar af moest halen. dat hij 19.500 leden heeft en er nog geen 100 aan een cadeau voor hem meedoen. ja en dat mocht niet dus nu ip ban. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Zoals ik vanmorgen al aangaf, ook ik heb een ip ban. Zonder waarschuwing overigens! Ik zei notabene alleen maar dat ik het eens was met iemand en plaatste vraagtekens bij de site. En toen kon ik er niet meer op! Maar goed, ze zoeken het daar maar uit, want als je niet voor Huub bent, of for that matter, voor de fans van Huub, dan word je afgekat.
Schelden mocht niet meer. Ze zijn alleen vergeten de zin af te maken: Schelden mag niet, mits het op Brian, Amanda of Jaap is of de aanhangers ervan, dan is het wel toegestaan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:53 schreef Anne het volgende:Zoals ik vanmorgen al aangaf, ook ik heb een ip ban. Zonder waarschuwing overigens! Ik zei notabene alleen maar dat ik het eens was met iemand en plaatste vraagtekens bij de site. En toen kon ik er niet meer op! Maar goed, ze zoeken het daar maar uit, want als je niet voor Huub bent, of for that matter, voor de fans van Huub, dan word je afgekat. Schelden mocht niet meer. Ze zijn alleen vergeten de zin af te maken: Schelden mag niet, mits het op Brian, Amanda of Jaap is of de aanhangers ervan, dan is het wel toegestaan. Zo werkt dat daar ja. |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
yvonne ben jij mijn yvonneke moppie? |
|
|
|