BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie opkomst?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ruzie opkomst?

Het lijkt erop dat alles weer koek en ei is tussen Huub en Claire. De Oldenzaler kan niet van zijn echtgenote afblijven en belaadt haar met kusjes en knuffels. "Wat doe je nou?", giechelt de blondine. Hoewel het echtpaar nog geen woord gerept heeft over de ruzie van gisteravond lijkt de lucht te zijn geklaard... Of is er toch nog kans op onweer?

bron: tien.tv
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:02   quote  deeplink  
nee jo huub moet om zijn puntjes denken wat dacht jezelf haahaa
yvon23
 yvon23 - dinsdag 29 april 2008 - 10:05   quote  deeplink  
huub moet zich even goed gedragen anders haalt hij de finale niet...man wat is die gast doorzichtig!
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:07   quote  deeplink  
clair heeft zelfs geen tijd om haar ventje gedag te zegge haahaa
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 10:41   quote  deeplink  
Net goed. Laat dat onderkruipsel maar voelen dat er niet gespot moet worden met je, Claire.
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 10:50   quote  deeplink  
huubs wil is huubs wet..dat denkt hij dan
hanijland
 hanijland - dinsdag 29 april 2008 - 10:52   quote  deeplink  
huub top
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 11:18   quote  deeplink  
Zolang Claire maar geen kritische vragen stelt en alles slikt van Huubje komt er geen ruzie. En anders maakt hij Claire toch weer onzeker door eerdere relaties te gaan bespreken. Want domineren zal tie!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 11:41   quote  deeplink  
Limmerick:
Er waren eens 2 dikke trienen
zij noemen zich Trees en Pauline
gefrustreerd als ze zijn
Krijgen ze Brian niet klein
en daar moeten zij dan om grienen.........
joehoe lalalalalala
of heten ze Paulus en Kees.
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 11:52   quote  deeplink  
ik ben er stil van stevi0. dat jij je tijd spendeert om zoiets prachtigs over mij te schrijven,, dan moet je liefde voor mij wel echt diep zitten, ben er echt van ontroert,, dank je wel lieve,,lieve,,lieve,, stevi0..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 11:52 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik ben er stil van stevi0. dat jij je tijd spendeert om zoiets prachtigs over mij te schrijven,, dan moet je liefde voor mij wel echt diep zitten, ben er echt van ontroert,, dank je wel lieve,,lieve,,lieve,, stevi0..
ik wil eigenlijk het bericht verwijderen maar als jij en trees het bericht leuk vinden dan laat ik het staan?!?
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 29 april 2008 - 13:55   quote  deeplink  
lees net een bericht van pauline dat op now live geen doodsbedreigen en andere smerige dingen gezegt mogen woorden,
nou zelfs tegen fans wordt gezegt je kan doodvallen. de doodsbedreigingen zijn niet van de lucht op nl naar brian toe.tijden de bokswijdstrijd zelfs een topic brian versus yuri. daar werden de meest smerige uitlatingen gedaan. ze gunden hem een hersenbloeding een dwarsleasie, dat hij tussen 6 plankjes zou komen te liggen.het ergste van het ergste. die topic was schandalig en bleef gewoon tot na de westrijd staan.
nl is het voor beeld van juist smerige uitlatingen ook naar de brian fans toe.
dus kom op zeg.als men daar niet voor huub is .wordt je of wel weggepest of je krijgt ban op ban .tot er totaal geen brian fans nu meer zitten
dus geen leugens hier neerzettenhe.
anders raad ik iedereen aan een kijkje daar te gaan nemen.Huubsite, op en top.
dus pauline je lijkt huub wel ik liegen nee toch.
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 14:00   quote  deeplink  
dank je wel boudewijn..
van mij hoef je dit soort berichten niet te verwijderen, zie de humor er wel van in.

en stacy, als je even vraagt, dan kom je erachter dat er tot nu toe 287 huubfans zijn gebaned wegens dat soort uitlatingen
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Kom op Boudewijn. Een onschuldig limmerickje terwijl die twee hier alles en iedereen aan mogen vallen, Huub promotend, sites promotend waar ik niks mee te maken wil hebben. Ban dat dan a.u.b.
Daarbij is mijn taalgebruik niet grof i.t.t. dat van Kees bijv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door stevi0 --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 14:14 schreef stevi0 het volgende:
Kom op Boudewijn. Een onschuldig limmerickje terwijl die twee hier alles en iedereen aan mogen vallen, Huub promotend, sites promotend waar ik niks mee te maken wil hebben. Ban dat dan a.u.b.
Daarbij is mijn taalgebruik niet grof i.t.t. dat van Kees bijv.
het is ook niet om de grofheid, maar dat het alleen gericht is op een 2 andere forumgebruikers waarvan er eentje deze discussie misschien niet eens gelezen heeft.

En iedereen praat net zo veel over nowlive dan dat Huub-fans dat doen, de een in positieve zin, de ander in negatieve zin.

En Huub mogen ze promoten wat ze willen als ze fan van hem zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie opkomst?

0.0049359