|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Spiegeltje, spiegeltje
Ricardo en Amanda zijn in de kapsalon te vinden. Amanda is druk in de weer met haar haren, één voor één haalt de Amsterdamse haar haarstrengen uit haar kapsel en borstelt ze zorgvuldig om ze vervolgens door de stijltang te halen. "Dit is al een stuk beter, zie je?", roept de 20-jarige Miljonair opgetogen wanneer ze de haarstrengen weer terug haar kapsel inklemt. Ricardo knikt ter bevestiging. De benjamin tuurt nog even in de spiegel en lijkt te vreden te zijn met het resultaat. "Ik ben klaar!", roept ze blij. Maar als ze even later in de slaapkamer staat is ze weer bezig met haar lokken. Zal Amanda ooit klaar zijn met haar kapsel?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Waarom worden hier Nowlive berichten geplaatst die niet toegankelijk zijn. Is het wenselijk dat ik me daar aanmeldt ofzo? Ik snap het niet. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 11:31 schreef stevi0 het volgende:Waarom worden hier Nowlive berichten geplaatst die niet toegankelijk zijn. Is het wenselijk dat ik me daar aanmeldt ofzo? Ik snap het niet. Nee Stevi0 dit is van Villa niet van Nowfuckinglive |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Jaaahaaa, snap ik, maar via de berichten van NowHuub kan ik niet reageren, vandaar. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Weiger me daar in te schrijven. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja doe het ook niet meer als er iemand haat op roept dan is het wel die site totaal geen controlle meer |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Oh,ik doe helemaal geen moeite om me daar aan te melden,ik zit hier goed hoor.Ik wil helemaal geen kloon van Huub worden in zijn doen en laten,wahahaha |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Amanda was die haarstukken eens viespeuk! |
|
|
|