|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ellen adviseert Claire
Wanneer Claire aan het paardrijden is en Ellen haar begeleidt stort de Tilburgse Miljonair haar hart bij haar uit. "Hij is alleen maar met het spel bezig! Ik had gisteren voor het eerst echt onenigheid met Huub daarover", legt de blondine uit. "Ik kan hem niet vertrouwen, in een relatie wel, maar in het spel niet!", piept ze verder. Paardenmeisje Ellen geeft ook haar mening. "Als Huub voor drie procent denkt dat hij niet kan winnen dan zou hij het niet doen, maar hij gaat er honderd procent voor. Je kan het ook zien als je werk, en het spel gewoon gescheiden houden!", adviseert Ellen. Zal Claire haar advies opvolgen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ahahah ellen is net als palma schuldig aan het neppe huwelijk van claire |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik hoop dat claire er niet intrapt en ziet wat een hufter die kabouter is. |
|
|
|
|
yvon23
|
|
|
en een hufter is het!!!! :P helemaal met je eens grissom |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ook het huwelijk is spel, alleen begint dat nu slecht uit te pakken voor Huub, want zijn vrouw begint hem door te krijgen. Foute move Huubie. En Claire,....ja.....ach......Claire..... |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Grappig dat ze denkt dat ze 'm in een relatie wel kan vertrouwen alsof Huub 2 personen is. Get real. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
En anders moet ie nog maar eens laten zien hoe goed hij een prostituee kan nemen of hoe goed hij moeders uit kan schelden of hoe goed hij zijn vrouw kan duwen. he he |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Maar ze kan altijd nog bij papa gaan janken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 13:13 schreef stevi0 het volgende:Grappig dat ze denkt dat ze 'm in een relatie wel kan vertrouwen alsof Huub 2 personen is. Get real. Een schizofreen is nooit alleen. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Inderdaad vandaar dat Brian zich zelf zo sterk vind, die is namelijk nooit alleen |
|
|
|