BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: BEELDVORMING

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
blog
 blog - dinsdag 29 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Beeldvorming is heel belangrijk. In deze maatschappij waarin de oppervlakkigheid de boventoon voert, is beeldvorming het allerbelangrijkste als je wat wilt bereiken. De meeste mensen missen gewoon van nature diepgang en hebben geen zin om na te denken. Neem Huub, volledig afgebrand op vele forum's, waarom??? Omdat hij in een show wordt neergezet, de rol van etterbuil moet spelen, en voila: iedereen trapt erin en mensen beginnen hem echt te haten.

Neem Brian, knijpt stiekum, wordt uit de wind gehouden, maar zegt op de juiste ogenblikken de moreel verantwoorde en slijmerige teksten en voila, een held is geboren.

Natuurlijk kun je niet verwachten dat mensen verder kijken dan hun neus lang is, de meeste mensen hebben daar gewoon geen zin in. Als 10 mensen over jou roepen: "dat je een klootzak bent", dan ben je dat gewoon...punt!!! Ook al, is de één veel eerlijker dan de ander en zal de één je altijd helpen, als iedereen heeft gezegd, dat je een klootzak bent.....dan ben je dat gewoon.

Eigenlijk jammer van deze show, de Gouden Kooi. Een soap zegt:"meneer de Mol". Niet meer en niet minder.

Huub is de Ludo Sander van het geheel, en ik laat hem helemaal de etterbuil spelen. Daarna roep ik de mensen op om te gaan stemmen en dan zullen ze natuurlijk allemaal op Brian stemmen. Natuurlijk wist de heer de Mol dit,......!!!

Als ze voortaan Idols ook zo maken, de één laten ze Hepie en Hepie liedjes zingen en de ander Marco Borsato liedjes, daarn vragen ze de kijkers te stemmen en hoe wonderlijk degene die de Marco Borsato liedjes mocht zingen heeft gewonnen, Jippie hoe spannend, hoe bijzonder?????

Kijk, mij maakt het geen malle moer uit wie er wint. Alleen is het nu natuurlijk de reinste kul om nog te vragen te gaan sms en te bellen.
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
blog,, als boudewijn verstandig is laat hij ons de topics maken.
Prettig om te lezen,, een inhoudelijke topic
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
hahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 14:21 schreef pauline@nowlive het volgende:
blog,, als boudewijn verstandig is laat hij ons de topics maken.
Prettig om te lezen,, een inhoudelijke topic
Ga je gang, alleen niet teveel hoofdletters gebruiken aub!

(en niet teveel onzin natuurlijk)
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
hahahaha boudewijn te moeilijk;-)
pauline
 pauline - dinsdag 29 april 2008 - 14:26   quote  deeplink  
caps zie je alleen bij janeke boudewijn.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 14:26 schreef pauline@nowlive het volgende:
caps zie je alleen bij janeke boudewijn.
en in deze titel
tg3
 tg3 - dinsdag 29 april 2008 - 15:41   quote  deeplink  
weer een huubfan die hem zit te knijpen ..........en het is moeilijk iemand slecht neer te zetten als ze niet slecht zijn en wat brian betreft als hij uitbarst wordt het ook 10 keer vergroot wordne nadia en lieke ook gestuurd om een item te maken ..dus als hij als held wordt neergezet ..heb ik dat dan gemist ...klopt iedereen heeft zijn eigen rol in de vorm van richtlijnen hoe je het invult is hun keus ...het karakter kan je niet veranderen .....
tg3
 tg3 - dinsdag 29 april 2008 - 15:46   quote  deeplink  
en omdat dit stuk inhoudelijk te noemen is wel ver gezocht ...het is mooi verwoord maar niet de waarheid .......want als dat zo zou zijn zou brian de meest popi miljonair moeten zijn en verder de meeste mensen online zijn meer streamers die kijken niet alleen naar de tv uitzendingen ...hoe komt het dan dat de streamers heel negatief over huub denken dat terwijl ze 24/7 kunnen volgen .......
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Als dit de inhoudelijke weergave is, dan vraag ik me af wat het persoonlijke accent erin doet. In een goed verslag worden mensen niet veroordeeld, maar beoordeeld op gedrag. Slechts de weergave van feiten is de basis van een objectief verslag.
Mijns inziens, bent u in de war met een column Pauline@Nowlive.
Het is een feit, dat een verschil van inzicht in de gedragingen van diverse Villabewoners, u stoort.
Echter heeft iedereen vrijheid van meningsuiting en maakt u zich inmiddels schuldig aan indoctrinatie. Waarschijnlijk bent u het zich niet bewust, maar u maakt uw idolen inmiddels tot nog grotere karikaturen, dan dat tot dusver het geval was.
U bereikt dus totaal het tegendeel, alsdat uw bedoeling lijkt te zijn.
Misschien kunt u het eens elders proberen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door seya@headliner --
trapper
 trapper - dinsdag 29 april 2008 - 17:31   quote  deeplink  
En weer een hoop blablabla, blog je valt in herhalling, onzin. Je probeerd geen voorkeur te hebben maar bent duidelijk een huubfan, als je huub wilt geloven en wilt zien als het jongetje dat achter gesteld is dan kan ik alleen maar zeggen, zet die bril af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door trapper --
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 29 april 2008 - 17:38   quote  deeplink  
de huubfans en dat is zo jammer proberen zich overal in te dringen om huub te promoten.
elke site zijn ze al geweest,elke krant.magazine.tv programma zelfs de tweede kamer hebben ze aan aangeschreven.
hoe wanhopig ben je dan als fan.Nog steeds is dit een spel om keiharde euro.s maar dat zien de meeste al niet meer. die verliezen de realiteit uit het oog.
en wie lacht het hardst denk john de mol en geef hem eens ongelijk.
zolang de huubfans harder over de rooie gaan.hoe mooiere tv hij toch gemaakt heeft.
johan13
 johan13 - dinsdag 29 april 2008 - 17:44   quote  deeplink  
het is toch heel duidelijk de ongeveer 20 duizend op een bepaalde site zien alles goed, de rest van de streamers ziet het helemaal verkeerd. lijkt mij heel normaal.
ik heb trouwens geprobeerd om het stuk bovenaan het topic te lezen maar ik viel halverwege steeds in slaap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door johan13 --
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 17:44 schreef johan13 het volgende:
het is toch heel duidelijk de ongeveer 20 duizend op een bepaalde site zie alles goed, de rest van de streamers zie het helemaal verkeerd. lijkt mij heel normaal.
ik heb trouwens geprobeerd om het stuk bovenaan het topic te lezen maar ik viel halverwege steeds in slaap
En die kan de schrijver in zijn zak steken!
johan13
 johan13 - dinsdag 29 april 2008 - 20:01   quote  deeplink  
net de tv-uitzending gezien en mijn beeldvorming van huub is alleen maar bevestigd en voordat ik allemaal reactie krijg dat tv-uitzendingen gemanipuleerd worden. ik heb alles ook live gezien op de streams
tg3
 tg3 - dinsdag 29 april 2008 - 20:10   quote  deeplink  
jongens de uitzending van vandaag was right on the money ....niks verzonnen ..percies hoe het is gebeurd en de clipjes van boudewijn kunen dat bewijzen ...hij heeft het zelfs op volgorde geplaatst

en wat was ik blij met dat stukje dat ik constant heb aangehaald
toen ik het hoorde viel mijn mond ook open
'winst is groter dan ego'
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Ook ik heb net de tv-uitzending gezien en ook ik heb het live gezien.
Mijn “beeldvorming”van Huub is echt niet verkeerd.
En snap nog steeds niet dat de familie van Claire het huwelijk hebben goedgekeurd.

De laatste woorden van Huub worden nog legendarisch.
“De winst is groter dan mijn ego” en dan roepen “Claire ik hou van jou” maar dat is een leugentje om bestwil, toch ?
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 20:15 schreef Mrs.B het volgende:
Ook ik heb net de tv-uitzending gezien en ook ik heb het live gezien.
Mijn “beeldvorming”van Huub is echt niet verkeerd.
En snap nog steeds niet dat de familie van Claire het huwelijk hebben goedgekeurd.

De laatste woorden van Huub worden nog legendarisch.
“De winst is groter dan mijn ego” en dan roepen “Claire ik hou van jou” maar dat is een leugentje om bestwil, toch ?
Nee maar als je er goed geld voor krijgt heb je van die mensen die gewoon het goed keuren dat hun dochter of hun zelf voor lul staan dus ja voor de money doen ze alles meer niet
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 20:35   quote  deeplink  
For the love of money.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
de tv uitzending is na te kijken op:

Video: TV uitzending van dinsdag 29 april 2008
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 20:35 schreef Mrs.B het volgende:
For the love of money.
Voor de Money natuurlijk bij die fam. wel natuurlijk
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Morgen is ook de moeite waard om te kijken. Kijken dus, is goed voor de geheugen.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 30 april 2008 - 01:46   quote  deeplink  
Deze tv uitzending liet nogal wat leugens zien, van Huub, zoals die zoenpartij; "Ik ben onschuldig, ik heb niemand gezoend"...Wat een aanfluiting zoals hij Claire nogeens aanvloog en Berga bijna persoonlijk de poort uitzette. En ja toen eieren voor zijn geld koos, toen hij bedacht, dat als hij die dag erna niet zou trouwen, De donderdag een exit met meerderheidsstemmen voor hem klaar stond. En Claire had dat gewoon moeten doen, dan hadden heel wat mensen respect voor haar bekering gehad en flink op haar gestemd. Dat PaRon zo moest huilen op de bruiloft waren vast nog tranen van geluk, omdat zijn sponseringprojekt gelukt was, evenals de promotie voor Bram's gedoetje, weliswaar over de ruggen van Berga en Claire, maar ach er moet brood op de plank komen! Dan moeten vrouwen niet zeuren, maar doen wat de mannen hen bevelen.Al zaten de heren Recourt flink in hun piepzak even, tot ze ontdekte, dat Huub van het zelfde soort is en altijd zal blijven! Deze familie voelt zich ver boven het gewone volk verheven en kijkt op iedereen neer. Het Minderhedenvolk, tuig, kortom untermenschen moesten ver van de tafel blijven. Is ook zo mooi geregiseerd allemaal, en dan maar blijven volhouden dat A & B voorkeursbehandeling krijgen, hoezo dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: BEELDVORMING

0.0058050