|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Discussie weer aangekaart
Huub en Claire zitten samen op de bank in de woonkamer. De twee zien er op en top uit en dat is niet zonder reden, ze mogen vandaag hun opwachting maken bij Jensen! Voor de blondine is het de eerste keer en ze geeft te kennen het erg spannend te vinden. "Als hij brutaal doet geef ik gewoon een grote bek terug!", laat de Oldenzaler zelfverzekerd weten. "Je moet eigenlijk je nagels zwart lakken", oppert Huub. "Nee, dat wordt teveel, te ordinair!", vindt de blondine. "Nou ik krijg er wel een stijve van!", grapt de Oldenzaler. Maar dan gooit hij het over een hele andere boeg. "Wil je nog praten over gisteravond?", vraagt Huub lief. "Nee, ik denk wel dat je weet wat ik bedoel...", aldus een vastberaden Claire. Is hiermee de kous af?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja dat gaat weer lekker met die 2,ik hoop dat ze hem gauw laat vallen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat denk ik niet hoor. Ik las net een leuk mopje op een ander forum. Claire is zo traag van begrip dat als je haar benen afzaagt, ze morgen pas omvalt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:06 schreef draakje het volgende:[..] Dat denk ik niet hoor. Ik las net een leuk mopje op een ander forum. Claire is zo traag van begrip dat als je haar benen afzaagt, ze morgen pas omvalt. whahahahaha LOL thanks...je hebt me ff laten lachen HUMOR!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:06 schreef draakje het volgende:[..] Dat denk ik niet hoor. Ik las net een leuk mopje op een ander forum. Claire is zo traag van begrip dat als je haar benen afzaagt, ze morgen pas omvalt. toch heb ik een beetje respect voor Claire nu ze dit openlijk durft te zeggen.
en stel nou dat Brian erachter komt dat ze dat gezegd heeft en Huub hiermee confronteerd, wedden dat er een streamlock achteraan komt omdat iemand zich niet kan inhouden... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:11 schreef Boudewijn het volgende:[..] toch heb ik een beetje respect voor Claire nu ze dit openlijk durft te zeggen. en stel nou dat Brian erachter komt dat ze dat gezegd heeft en Huub hiermee confronteerd, wedden dat er een streamlock achteraan komt omdat iemand zich niet kan inhouden... Daar verheug ik me dan alweer op. Maar het blijft een leuk mopje. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben altijd bereid tot goede werken. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: Hoe hou je CLaire de hele dag bezig? Geef haar een blaadje waar op beide kanten staat z.o.z |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire belt huub op , met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt Huub. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Ik kom zo thuis . Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over." |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:15 schreef tg3 het volgende:[..] Hoe hou je CLaire de hele dag bezig? Geef haar een blaadje waar op beide kanten staat z.o.z Hahaha, die is ook leuk. Vooral als je je haar gezicht erbij voorstelt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:22 schreef tg3 het volgende:Claire belt huub op , met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt Huub. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Ik kom zo thuis . Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over." Waar haal je die allemaal vandaan? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire heeft het vermoeden dat Huub haar bedriegt met een andere vrouw. Onverwachts gaat ze terug hun appartement binnen en ziet daar inderdaad haar man met een andere vrouw in bed. Blind van woede neemt ze de revolver en mikt tussen haar eigen ogen. Huub schreeuwt: Nee schat, doe het niet!!!! Waarop Claire zegt: Hou je kop, jij bent de volgende. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vind die van die cornflakes het leukste. Die voorspel ik een grootse toekomst. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar dan wel met andere namen neem ik aan. Een heel moppenboekje voor Huub en Claire vind ik toch teveel eer. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
het getrouwde koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen. Claire neemt op , even is het stil en dan schreeuwt claire opeens: "HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN" en gooit de telefoon terug toe. Huub vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt claire , een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Claire ziet een banaan liggen op straat. Zegt ze;"ojee, daar ga ik weer'' |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:28 schreef draakje het volgende:[..] Maar dan wel met andere namen neem ik aan. Een heel moppenboekje voor Huub en Claire vind ik toch teveel eer. tuurlijk heb ze een beejte ge-edit ...beetje lachen kan nooit kwaad :p hihih
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het is te hopen voor Claire dat ze dit nooit te lezen krijgt. Maar ja, waarschijnlijk denkt ze dan "dat is ook toevallig. Dat meisje heet net als ik en ze lijkt ook wel een beetje op mij." |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Hoe klinkt de deurbel van Claire ? Domding, domding |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Pas maar op dat papa Claire het niet leest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
maak er eens een nieuw topic van: Moppen over bewoners...
deze discussie gaat niet meer over het bericht :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb jij ook een moppenboekje? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:36 schreef Boudewijn het volgende:maak er eens een nieuw topic van: Moppen over bewoners... deze discussie gaat niet meer over het bericht :) @boudewijn ..heb je tenmisnte een beetje erom kunnen lachen
Wie maakt hem aan ??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zeker!
quote: Wie maakt hem aan ???
jij :) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 16:06 schreef draakje het volgende:[..] Dat denk ik niet hoor. Ik las net een leuk mopje op een ander forum. Claire is zo traag van begrip dat als je haar benen afzaagt, ze morgen pas omvalt. hey draakje zet je je mopje ook ff op het nieuwe topic |
|
|
|