BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub voelt zich aangevallen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub voelt zich aangevallen...

Wanneer Claire aangeeft dat ze niet met Huub over gisteravond wil praten omdat hij wel weet wat ze bedoelt geeft de Oldenzaler te kennen haar niet te begrijpen. "Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ik snap wel dat er tegenstrijdigheid in zit, maar ik ben juist heel 'straight forward' naar jou toe, en ik heb daarin nog nooit een spelletje met jou gespeeld! Kijk, honderd procent zekerheid , dat heeft niemand hier! Maar het raakt me wel als je zegt dat je me niet vertrouwd!", aldus Huub. "Ik heb het gister ook niet goed verwoord", krabbelt Claire terug. "Maar als je niet wist hoe het halve finalespel eruit zou zien, had je me eruit gestemd!", zucht de blondine. "Dat weet je niet!", roept de kleine Miljonair. Had je dat zelf niet te kennen gegeven Huub?

bron: tien.tv
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 15:55   quote  deeplink  
De titel klopt niet. Moet zijn: Huub voelt zich chronisch aangevallen.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Dat voortdurend woorden omdraaien zucht...."Zo heb ik het niet bedoeld, nee dat heb je verkeerd opgevat". Het ligt in die mannen hun monden bestorven...Niet alleen Huub, alhoewel hij koploper is..
stevi0
 stevi0 - dinsdag 29 april 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Waarom zegt tie niet gewoon;"klopt''
Ze slikt toch alles.
janeke
 janeke - dinsdag 29 april 2008 - 17:51   quote  deeplink  
huubje en claire proberen gewoon nog voordat ze naar jensen toe moeten de boel te verdraaien claire is zgn bergip vol en huubje speelt zijn rol
ik hoop dat jensen claire aan het verstand kan brengen dat huubje zijn vocabulaire zo groot is dat hiij er misbruik van maakt
hij is in staat zoals jensen zegt iemand zijn oor te laten opeten met zijn telefoon praatjes
het zal maar van je gezegd woorden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub voelt zich aangevallen...

0.0042591