|
|
tg3
|
|
|
Met al de serieuze discussies die er hier gevoerd worden ..moeten we niet vergeten te lachen en de humor ervan in te zien ....vandaar dit heel luchtig onderwerp om een smile op je gezicht te zetten ...doe vooral mee !
Keep Smiling |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Lees om alvast in de stemming te komen het topic "Discussie opnieuw aangekaart". |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire belt huub op , met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt Huub. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Ik kom zo thuis . Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over." |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Claire is zo traag van begrip dat als je haar benen afzaagt, ze morgen pas omvalt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire staat voor een cola machine. Ze gooit steeds geld in die automaat daardoor krijgt ze veel colaflesjes. Er staat een man achter claire en vraagt; Waar bent u nou mee bezig mevrouw. Claire antwoordt: STIL NOU ZIE JE NIET DAT IK AAN HET WINNEN BEN?!?! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Okee, ik doe mee:
Wat is de overeenkomst tussen Claire en een eekhoorn?
Ze springen van eikel naar eikel -------------------------------------------------- Claire en Amanda: Amanda zegt "ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan" Claire's reaktie: "ow, en waren de vragen moeilijk?" |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire id het helemaal beu dat haar man telkens dronken thuis kwam. Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen, in de hoop dat hij tot inkeer zou komen. Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte zich achter een boom. Toen huub voorbij wandelde, sprong ze te voorschijn en bleef met haar rode hoorns, drietand en lange staart dreigend voor hem staan. "W-wie ben jij?" vroeg hij stomdronken met dubbele tong. "Ik ben de duivel!" antwoordde Claire . "Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee," zei hij, "want ik b-ben getrouwd met je z-zuster!" |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Claire heeft een sterke vermoeden dat haar man het met de huwelijkstrouw niet zo nauw neemt. Ze besluit haar zoontje in te schakelen om wat meer zekerheid hier omtrent te krijgen. Na een uur komt Brammetje alweer thuis om verslag uit te brengen. "Pa reed met zijn auto naar de markt en daar stond het dienstmeisje van de overburen op hem te wachten. Toen pa stopte, stapte ze vlug in en toen reden ze naar het park. Ze zochten een stil plekje op en toen ik even later heel voorzichtig tussen de bosjes gluurde, zag ik dat ze allebei spiernaakt waren en..." "Ho maar, knulletje, claire . "Vertel vanavond aan tafel maar wat ze verder deden," 's Avonds na het eten moet Brammetje zijn hele verhaal in het bijzijn van iedereen herhalen en afmaken. "En toen....En toen..." komt er haperend uit, "toen deed pappie precies hetzelfde wat de postbode en de groenteboer zo vaak met mammie doen als pappie overdag naar zijn werk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Hoe zou Huub Claire zoet kunnen houden? Geef haar een zak M & M s en vraag haar, die op alfabet te leggen. En als ze het door krijgt zeggen, dat ze nu gepeld moeten worden. ----------------------------------- Waarom heeft Claire littekens in haar gezicht? Omdat ze geoefend heeft met een vork te eten. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hoe kan je 3 leugens in 7 woorden neerzetten?: antwoord: Eerlijke oldenzaler met eigen auto zoekt werk |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Waarom slikt Amanda elke dag de pil? Dan weet ze welke dag het is! ----------- Waarom is Claire met de pil gestopt? De pil bleef er telkens maar uitvallen.... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Jaap en huub hebben in een cafetaria een hamburger besteld. Als de bestelling gebracht wordt, blijkt dat de ene hamburger veel groter te zijn dan de andere. "Ga je gang", zegt huub tegen jaap. Deze aarzelt even en pakt de grootst hamburger. "Mooie manieren heb jij!", zegt huub boos. "Het was niet meer dan fatsoenlijk geweest als jij de kleinere genomen had." jaap denkt even na en zegt dan" "Welke zou jij genomen hebben?" "Nou, de kleinste natuurlijk!" zegt huub. "Wat zeur je dan? Die heb je nu toch?" |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
claire is erg naief speeld het spel niet |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Eric gaat dood en staat aan de hemelpoort..Petrus vraagt naar zijn seksuele voorkeur en Eric antwoord hem netjes, dat hij homo is."Dan ga je naar de hel", zegt Petrus..Als Petrus later bij god komt en het vertelt, zegt God "Maar Petrus je weet toch dat homo's aktijd welkom zijn in de hemel?, Ga hem halen!" Mopperend loopt Petrus naar de hel en klopt op de deur.De duivel doet open en staat te rillen en ziet blauw van de kou. "Wat is er met jou aan de hand?"vraagt Petrus. Waarop de duivel antwoord: "sinds jij ons Eric hebt gestuurd, durft niemand zich hier nog te bukken, om kooltjes op het vuur te gooien!"...... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Huub en claires eerste gesprek "Hey schatje" zegt huub tegen claire in de private , ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub gaat tanken.... komt hij bij de kassa, staat er een bordje : Raad een getal onder de 10.en win gratis sex..... Huub waagt een gokje.....8 "Jammer, volgende keer beter het was 6 " 2 dagen later probeert Huub het weer...... " 4 ".zegt Huub met een grote grijns..... "weer jammer, het was 5..... U zat er dicht bij, volgende keer beter...." Kleine week later gaat hij weer tanken . Eric is bij hem..... Eric mag deze keer het getal zeggen. "8 " "zonde, meneer , U zat er heel dicht bij... het was 9, volgende keer meer geluk... " Eric stapt bij Huub in de auto en zegt : "volgens mij is het nep " Nee hoor, zegt Huub. Claire heeft al 4 keer gewonnen "... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Amanda zit en de auto en slingert nogal. Daarom wordt ze aangehouden door een blonde politie agente, . Ze vraagt Amanda: Heeft u uw rijbewijs bij u? rijbeeijs? Wat is dat? Luidt het antwoord. Dat is zon roze dingetje met je foto erop. Amanda begint driftig in haar tasje te graven. Na een tijdje vind ze een roze SPIEGEL, kijkt erin en zegt: Ja, dit is roze met mijn foto erop. Ze geeft het aan de agente. De blonde agente kijkt in de spiegel en zegt: ow, ik wist niet dat u een Collega was, rijd maar door!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Huub: Wil je met me trouwen? Claire: Weet je niets beters? Huub: Ja, maar die willen me niet.... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Eric en Ricardo spelen verstoppertje. Zegt de Ricardo tegen zijn Eric: "Als je me vind dan mag je me nemen!" Eric: "Maar als ik je niet kan vinden??" Waarop Ricardo weer zegt: "Dan zit ik in het keukenkastje!".... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Huub tegen Brian : Wat is het toppunt van gemengde gevoelens?
Je schoonmoeder in je gloednieuwe BMW een ravijn in zien rijden |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Hoe laat Huub zijn schoonmoeder merken dat ze ongewild is?.
"Zo Berga das snel, bent je te voet of met de bezem?".... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 17:39 schreef seya het volgende:Hoe laat Huub zijn schoonmoeder merken dat ze ongewild is?. "Zo Berga das snel, bent je te voet of met de bezem?".... whahaha Seya ..je geeft me buikpijn van het lachen ...keep it up |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Brian tegen Huub: Wat is het toppunt van narcisme?
Je eigen naam roepen als je klaarkomt |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Wat moet Brian doen als Amanda begint te roken? Glijmiddel gebruiken... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Voor het huwelijk 'gesprek tussen huub en claire '
zij: doei hij: ha eindelijk, ik heb zolang gewacht zij: wil je dat ik weg ga? hij: nee, ik durf er niet eens aan te denken! zij: hou je van me? hij: natuurlijk, heel veel zij: heb je me ooit bedrogen hij: nee natuurlijk niet zij: wil je me kussen? hij: elke keer als ik de kans krijg zij: zul je me slaan? hij: ben je gek, zo'n iemand ben ik niet zij: kan ik je vertrouwen? hij: ja zij: schat!
Na het huwelijk en buiten de kooi , lees gewoon nu alles van beneden naar boven. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Wat moet Huub doen als Berga op hem af komt gewankeld? Nog eens schieten.... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Wat moet Amanda doen als Nettie op het raampje tikt? De oven wat hoger zetten.... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Huub loopt voorbij een supermarkt en ziet er een bericht aan het uitstalraam hangen waarop vermeld staat dat de eigenaar op zoek is naar een verkoper.
Hij stapt de winkel binnen en zegt dat hij de job graag wil. De eigenaar vraagt hem of hij ervaring heeft waarop huub het volgende antwoordt: "Ik? Ervaring? Ik ben de koning van de verkoop! Mijn neef had een winkel en ik heb er zoveel verkocht dat hij stinkend rijk is geworden. Hij woont nu in Brazilië en hoeft er niets anders meer te doen dan te luieren in de zon. Ik zweer op het hoofd van mijn moeder dat er geen betere verkoper bestaat dan ik."
De eigenaar beslist dat hij huub die dag nog laat beginnen om zijn verkooptalenten uit te testen. 's Avonds komt hij terug om te zien hoeveel hij verkocht heeft. "En? Heb je veel verkocht?". "Het spijt me maar ik heb maar 1 klant gezien, ik zweer het je!" zegt hij.
"Tja, dat is niet echt fantastisch. Voor hoeveel heb je aan hem verkocht?" "Slechts voor EUR 300.000." "Wat? EUR 300.000? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen?"
En huub vertelt: "De klant kwam binnen en ik verkocht hem een vishengel. Ik stelde hem ook geschikt aas voor alsook een kist om zijn materiaal in te bewaren. Ik vertelde hem dat één lijn eigenlijk niet voldoende is om goed te kunnen vissen en zei hem dat hij met de andere lijn die ik hem toonde zelfs Moby Dick zou kunnen vangen. Voor die lijn had hij natuurlijk ook een reeks aangepaste dobbers en vliegjes nodig. Omdat hij geen belachelijk figuur zou slaan bij de andere vissers verkocht ik hem ook de aangepaste outfit, een waterdichte broek, laarzen, een jas, was om z'n jas te beschermen en een petje. Ah ja, want met een splinternieuwe uitrusting en zonder aangepaste kledij ziet hij eruit als een idioot en onze klanten mogen er niet uitzien als idioten, nietwaar? Ik vroeg hem waar hij van plan was om te gaan vissen en hij zei dat hij naar zee wou gaan. Ik heb hem dan ook gezegd dat hij best een boot zou kopen en verkocht er hem één van 12 meter met 2 buitenboord motors. Toen ik vroeg hoe hij die boot naar de kust zou brengen, zei hij dat hij dat nog niet goed wist. Ik heb hem dan maar de allernieuwste Mercedes Jeep verkocht met een aanhangwagen om de boot aan vast te maken. Als ik alles optelde kwam ik aan EUR 303.000, ik heb het prijskaartje afgerond naar EUR 300.000 en hij heeft z'n cheque ondertekend.
De mond van de eigenaar valt open, hij geloof z'n eigen oren niet en zegt: "Je hebt een Mercedes verkocht aan iemand die een hengel kwam kopen?"
"Wel, niet echt. De klant kwam eigenlijk een doos tampons kopen voor z'n vriendin en toen zei ik: "Aangezien je weekend toch naar de kloten is, waarom zou je niet eens gaan vissen?"
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hahah hoe komen julie erop leuk hoor |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nog een mopje: Ik ga koken en eten en dan proberen heelhuids over de koninginnemarkt te komen! Dus tot nadien!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 17:57 schreef seya het volgende:Nog een mopje: Ik ga koken en eten en dan proberen heelhuids over de koninginnemarkt te komen! Dus tot nadien!! toedels tot later |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub en Claire zijn oud en versleten ze steken de straat over waar net een vrachtauto aan komt scheuren, deze probeerde nog te remmen maar red het net niet. Komen Huub en Claire bij de hemelpoort, zegt Petrus tegen Huub, u mag nog niet naar binnen. Hoe zo dan? vraagt Huub, nou u moet eerst naar de prikkamer, voor elke keer dat u bent vreemd geweest krijgt u een prik, Huub denkt verdomme K. Petrus maar ga zich toch laten prikken, Huub komt Terug, en vraagt aan Petrus, is Claire al naar binnen? was ze Boos? nee hoor zegt Petrus zij ligt nog onder de naaimachine!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 17:02 schreef seya het volgende:Okee, ik doe mee: Wat is de overeenkomst tussen Claire en een eekhoorn? Ze springen van eikel naar eikel -------------------------------------------------- Claire en Amanda: Amanda zegt "ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan" Claire's reaktie: "ow, en waren de vragen moeilijk?" Die zijn ook heel leuk! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Een man komt bij de dokter. DOkter ik heb zo'n ontzettend grote piemel, de vrouwtjes vinden dat helemaal niet leuk. De dokter lacht een beetje en denk dat het wel meevalt. hij vraagt de man zijn broek uit te doen. Voordat de man goed en wel zijn gulp openheeft, valt er een tampeloeris op de grond van bijna 2 meter. De dokter springt verschrikt opzij. Kunt u er niet een stuk tussenuit halen dokter vraagt de man. Ik ben tevreden met 30 cm en de vrouwtjes ook. Zijn verbazing te boven duikt de dokter in de boeken en vind een nieuwe techniek. Ja dat kan, komt u morgen maar nuchter terug dan kan u onder het mes. De man geopereerd en we komt 2 weken daarna op controle en de dokter vraagt hoe het gaat. Nou de man is dol ethousiast de vrouwen liggen aan zijn voeten en hij is nog nooit zo gelukkig geweest. Toch heeft de man nog een vraag voor de dokter. Tuurlijk zegt de dokter vraagt u maar. Nou zegt die man ik zou wel willen weten wat er met die bijna 1.70 cm gebeurd is wat u ertussenuit heeft gehaald. O zegt de dokter das ook een nieuwe techniek, die hebben we armen en benen gegeven en die ken jij nu als Huub uit de gouden kooi |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
whaaaaaaa, erg grappig. De ziel. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Huub, Claire en Amanda gaan een wedstrijdje bier drinken houden. Wie het eerst naar de WC moet gaat betalen. nou na een paar biertjes begint Claire al onzin uit te kramen en rent hard naar het toilet. Huub hou het behoorlijk lang vol en knijpt Claire een paar keer en wil Brian aanvallen, maar helaas ook hij moet heel hard naar de wc rennen. en Amanda zit nog steeds lachend aan tafel. Jaap en Brian begrijpen er niks van en vragen hoe ze dat toch doet. Waarop Amanda antwoord: Hips, AMandaatje is niet dom, Amandaatje heeft pampers om". |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Oke, eentje van mij. Vooraf eerst dit: Clair en Huub kennen elkaar nog niet.
Huub en Jaap waren naar Amsterdam gegaan, en hadden heel wat ingekocht. Dus auto was bomvol, kofferbak en de achterbank. Ze reden weg uit Amsterdam. Op een gegeven moment zagen ze in de verte een lifster, met op de bord "TILBURG" staan. Huub, die bijrijder was, zei tegen Jaap, "hey zullen we haar meenemen"? Waarop Jaap antwoorde..."ben je gek Huub, is fokking niet normaal, helemaal naar Tilbug om die doos te brengen"?!?! Huub zei meteen "kom op joh, maakt toch niks uit, we hebben tijd zat, en ik ben al zo geil, misschien kan ik wel een wipje met haar regelen". "Vooruit dan" zegt Jaap. Ze stopten langs de kant en Huub draaide het raam naar beneden en zei, "Hai, ik ben Huub, jij moet naar Tilburg zie ik". "Ja" antwoorde ze, "kan ik met jullie meerijden dan". "Ja hoor, dat is geen probleem, maar je moet dan wel op mijn schoot zitten, want de achterbank is helemaal vol, zoals je ziet". "Oohw dat is geen probleem hoor, als ik zwanger was, dan was het anders geweest" antwoorde ze. Zo gezegd, zogedaan, ze stapte de auto in en ging op Huub's schoot zitten en reden weg. "Nou, ff kennismaken dan, ik ben Huub en dat is mijn vriend Jaap". "Oohw hai, ik ben Claire" zegt ze dan. "Je ziet wel beeldig uit, helemaal in het wit" zei Huub tegen Claire. "Ohw dank je wel" antwoorde Claire. "Wat is je beroep, als ik vragen mag" vraagt Huub aan Clair. "Nou, ik ben verpleegster, zoals je aan mijn witte kleding zie" antwoorde Claire. Nog geen 2 minuten daarna, vroeg Claire aan Huub..."En, wat is jou beroep"? Waarop Huub antwoorde met, "Ik ben automonteur"! Claire: "JA DAT IS TE MERKEN, IK VOEL DE KRIK AL OMHOOG GAAN GEIL VIES VENTJE DAT JE BENT"!!!!
Zo hebben Huub en Claire dus elkaar leren kennen. En ze leven lang en gelukkig...half jaartje maar hoor. Hahahahahahaha!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het is een oude, maar toch ...
Hoe kun je zien dat Claire op de computer heeft gewerkt? Dan zit het hele scherm onder de Tippex.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|