|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap was ook naar Jensen!
Claire, Huub en Jaap praten even na over het optreden bij 'Jensen!' Het blijkt namelijk dat Jaap zich ook heeft mogen laten zien in het programma. Dat was niet alleen een verrassing voor ons, maar ook voor de Miljonairs. Het blijkt dat ook Natasia in het programma op bezoek was. Claire vertelt dat ze het allemaal wel vond meevallen en ze Robert Jensen helemaal niet zo afstandelijk vond, zoals Huub haar had gezegd. "Hij was vandaag wat meer toegankelijk, ja", geeft de Oldenzaler toe. We zullen met de uitzending wel zien hoe het optreden in het programma precies is verlopen!
Claire was verbaasd over Jensen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub is bereigd door natas zegt hij ..hij wilt met leugens over natas los gaan op brain en amanda en liefst ricardo gebruiken daar voor ..die gast kan niks anders om met leugens rond te slingeren daarom geloofd iedereen hem ook niet zelfs clairnix niet ... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 19:52 schreef djen het volgende:huub is bereigd door natas zegt hij ..hij wilt met leugens over natas los gaan op brain en amanda en liefst ricardo gebruiken daar voor ..die gast kan niks anders om met leugens rond te slingeren daarom geloofd iedereen hem ook niet zelfs clairnix niet ... Ach bij Amanda jaarfeest was natas er ook bij en ze weten genoeg hoor daar mee krijgen ze amanda en brain niet gek de moet wel veel mee r vooor nodig zijn |
|
|
|
|
djen
|
|
|
juist en ricardo laat zich daar echt niet voor gebruiken hoop dat hij nog wat na leest ... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach huub liegt heel zijn leven al ..en krijgt zijn straf dubbel en dwars terug .. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Die sukkel had over dat natas zelfde kleren aan had wat ze ook in de kooi aan had maar hij was zeker blind met silvia die akelige bruine broek en die pak van eric die heb ik ook meer dan tachtigkeer gezien dus wat lult hij nou dat wijf van hem heeft geeen kleren en is altijd in het zwart niet normaal heeft ze nou verdriet of weet ze niet ddat er meer kleuren in de winkel te koop zijn belachelijk |
|
|
|
|
misty01
|
|
|
laat hem maar liegen.dit liegen wordt nog een keer zijn ondergang. jullie kennen het spreekwoord toch wel:Al is de leugen nog zo snel,de waarheid achter haalt het wel. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
djen je moet het topic beeldvorming even lezen. huub liegt nooit, dat is het beeld wat de regie geeft aan huub. huub is een schat van een jongen met normen en waarden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Kijk ik vind natas ook eeen misselijk iemand maar waar ik haar wel gelijk in geef waarom steeds de kinderen erbij haalden dat begrijp ik niet gewoon te triest voor woorden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Aaaaaaaaaaaachaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh gadverdamme komt die achterlijke Bart ook weer bah dacht je alles gehad te hebben nou dan krijg je dat weer |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
huub vergeet waarom natas heb bedreigde. ze bedreigde hem omdat hij vroeg aan haar of hij met haar dochter alleen even naar beneden moht.daar flpite natas van haar dochter was dacht ik 12. die pedo die zou ik ook niet met mijn dochter alleen laten met hem. natas zal dit nooit vergeten denk ik. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 20:19 schreef stacy1974 het volgende:huub vergeet waarom natas heb bedreigde. ze bedreigde hem omdat hij vroeg aan haar of hij met haar dochter alleen even naar beneden moht.daar flpite natas van haar dochter was dacht ik 12. die pedo die zou ik ook niet met mijn dochter alleen laten met hem. natas zal dit nooit vergeten denk ik. Zo dat was ik even vergeten ja niet normaal maar hij is wel bang hoor want hij heeft het steeds over |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 20:19 schreef stacy1974 het volgende:huub vergeet waarom natas heb bedreigde. ze bedreigde hem omdat hij vroeg aan haar of hij met haar dochter alleen even naar beneden moht.daar flpite natas van haar dochter was dacht ik 12. die pedo die zou ik ook niet met mijn dochter alleen laten met hem. natas zal dit nooit vergeten denk ik. Dit is misselijk, hoe haalt hij het in zijn hoofd. Dan verbaasd het mij niet dat Natasja hem iets wil aandoen. Ik zeg niet dat het goed is maar begrijp de woede van Natasja wel. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 20:19 schreef stacy1974 het volgende:huub vergeet waarom natas heb bedreigde. ze bedreigde hem omdat hij vroeg aan haar of hij met haar dochter alleen even naar beneden moht.daar flpite natas van haar dochter was dacht ik 12. die pedo die zou ik ook niet met mijn dochter alleen laten met hem. natas zal dit nooit vergeten denk ik. echt waar dat heb ik nooit meegekregen ...toen keek ik alleen naar de uitzendingen ...dat verklaaart de haat van natas naar huub toe ....helemaal gerechtvaardigd.......juist waneer je denkt huub kan niet llager zinken ....verbaasd hij me toch elke keer wweer en bewijst het tegendeel |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub lult weer uit zijn nek,en verschuilt zich achter tv,door te zeggen dat hoe iemand voorkomt,te maken heeft met het feit hoe hij op tv gebracht wordt!!! Lulkoek,de ergste Huub momenten waren zelfs zo erg,dat die de tv niet eens gehaald hebben,want dat waren streamlocks!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 21:01 schreef Nikos het volgende:Huub lult weer uit zijn nek,en verschuilt zich achter tv,door te zeggen dat hoe iemand voorkomt,te maken heeft met het feit hoe hij op tv gebracht wordt!!! Lulkoek,de ergste Huub momenten waren zelfs zo erg,dat die de tv niet eens gehaald hebben,want dat waren streamlocks!!! Jammer dat we daar nooit een compilatie van gezien hebben. Volgens mij kan Jackass daar nog een puntje aan zuigen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Valt het jullie niet op dat hij alleen maar vragen stelt aan Brain en Amanda niet normaal sukkel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: IK las een boek en daar stond een bijzonder mooi stukje in. Al het kwade wat je doet, word gestort op je eigen karma bank. en wanneer de karma bank vind dat het genoeg is geweest betaal je de prijs voor het storten. Alleen Jij en je karma bank weten wat jij uitgevreten hebt. maar de Karma bank alleen, weet de prijs die jij moet betalen. Nou Huub ik wens je alle goeds toe, en misschien hoort Nederland nog welke jouw prjs was, ongeacht of je de DGK wint of verliest. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
kom op zeg we hebben het hier wel over natasia, het meest valse wezen op de tv die niets anders kan dan dreigen. hoe kan iemand met een IQ hoger dan amanda dat gedrag goedkeuren |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 21:14 schreef hercule het volgende:kom op zeg we hebben het hier wel over natasia, het meest valse wezen op de tv die niets anders kan dan dreigen. hoe kan iemand met een IQ hoger dan amanda dat gedrag goedkeuren Natasja vals wezen, laag IQ of niet van kinderen moet je afblijven, ook met woorden. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahhah Amanda is dit gesprek over lekkker voor lul bartje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee Hercule, Poirot ben je niet. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ja van huub kun je alles verwachten het verbaast mij niet en wat moeten ze met bart haha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hadden jullie het ook gevolgd, de kooi live, toen ze net terug waren in de kooi, na het bezoek bij Jensen? Hadden jullie het gehoord wat Huub tegen Claire en Jaap zei, toen ze in de keuken waren? Hij zei namelijk dat soort gasten als Natasia niet op aarde moeten lopen. En dat Natasia in een concentratiekamp thuis hoort. Dat is toch niet meer normaal, zulke uitspraken! Hoop dat de familie en vriend van Natasia dit ook hebben gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
dat heb ik ook gehoort niet normaal en over de vriend van natasia zei hij cocinedelealer en dat ze haar tussen 2 stangen moeten klemmen en een stroomstok moeten geven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 02:52 schreef Dragon het volgende:Hadden jullie het ook gevolgd, de kooi live, toen ze net terug waren in de kooi, na het bezoek bij Jensen? Hadden jullie het gehoord wat Huub tegen Claire en Jaap zei, toen ze in de keuken waren? Hij zei namelijk dat soort gasten als Natasia niet op aarde moeten lopen. En dat Natasia in een concentratiekamp thuis hoort. Dat is toch niet meer normaal, zulke uitspraken! Hoop dat de familie en vriend van Natasia dit ook hebben gezien Ja maar effe wachten tot naar 22 mei kijken of hij dan ook nog zijn mening overal zo durft te geven |
|
|
|