|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Love is in the air!
Huub complimenteert Claire dat ze het goed heeft gedaan in de uitzending. Ook hebben de twee het over de fragmenten die werden laten zien van het vrijgezellenfeest van Huub. Claire kwam er zo ook achter dat Huub ook nog de borsten van één van de dames had gekust. Gelukkig neemt ze alles goed op en kunnen ze er nu om lachen. De ruzie van gisteren is blijkbaar weer helemaal voorbij. De twee pasgetrouwden zitten natuurlijk nog in hun wittebroodsweken en zoenen er dan ook op los. De Villa staat vandaag duidelijk in teken van de liefde.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
whaaahaa goed gedaan huub dan heb dat gebrainwash in de auto zeker weten goed geholpen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja clair zal wel in de auto goed gemanupileert worden door die kabouter. en nu steeds volhouden ik heb geen stinkh**r gezegt. en huubke liegt toch nooit. alleen maar als het in zijn straatje komt. en net weer een uitlating van hem. vrouwen als natasia horen in concentratie kampen thuis. aldus dictator slinkse huub. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik vind Natasia een hele enge vrouw. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 20:22 schreef stacy1974 het volgende:ja clair zal wel in de auto goed gemanupileert worden door die kabouter. en nu steeds volhouden ik heb geen stinkh**r gezegt. en huubke liegt toch nooit. alleen maar als het in zijn straatje komt. en net weer een uitlating van hem. vrouwen als natasia horen in concentratie kampen thuis. aldus dictator slinkse huub. of ze heeft hem haar eerste joppie weer geleverd, 2 x in 5 minuten. de zuiger. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
haha die Xanne komt weer door de bocht, je blijft scherp! |
|
|
|