|
|
|
blog
|
|
|
Dominostenen.
J. de Mol vertelde in de talkshow van Katja en Sofie, Wij leggen de dominostenen neer en de bewoners zorgen ervoor dat ze één voor één omvallen!!! Heeft de Mol de dominosteen met de naam van de winnaar dan allang klaar liggen?? Of was de eerste dominosteen: “een steen met de naam van Brian erop, die er voor zorgde dat alle andere stenen omvielen!!!
De eerste steen is de belangrijkste steen, die weet zeker dat hij in de wedstrijd zit. De eerste steen heeft het ook gemakkelijk. Immers de master himself tikt hem aan, en niemand anders. Is brian de eerste steen?
Feit is dat Brian het nooit moeilijk heeft gehad in de kooi. Vanaf de eerste dag zat Brian niet zenuwachtig in het spel. De eerste weken, pingelde hij rustig op zijn gitaar terwijl iedereen en in het bijzonder zijn toenmalige vriend Bart zenuwachtig het spel speelden.
Brian was met Nena bezig. Het was voor Brian zaak haar in zijn bed te krijgen, helaas voor Brian mislukte dat. Nadat een vrij onbenullige poging om zijn geval in haar doosje te krijgen jammerlijk mislukte voor Nationale televisie, kreeg Nena 2 dagen later de toneelhaak. Dat was 1 februari. 1 januari wist haar zogenaamde vriendin Amanda al, dat ze klaar moest staan, als het met Nena mislukt. Immers, had deze vriendin aan de productie verteld: “zij had niks tegen seks met Brian in de Gouden Kooi. En zo geschiedde.
Brian had Amanda, en Natasia, en Luc en Selena en nu Jaap en Dennis en Nadia en tja eigenlijk bijna iedereen. Is ook logisch, want hij is de eerste steen volgens de heer de Mol, dus de belangrijkste. De eerste mocht ook zielige zwerfers opvangen, bokswedstrijden spelen, het hele jaar golfspelen,…………..er kwamen speciaal sportleraren naar de kooi. Contactpunten werden gewoon gegeven in de zomer, omdat nou éénmaal maar één steen aangetikt kan worden door de heer de Mol.
Wel zielig voor al die andere steentjes. Die wilden misschien ook wel eerste steen zijn en aangetikt worden door de master himself.
Maar ik snap het nu hoor meneer de Mol, ik begrijp U, van de dominostenen en alles!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Brian was met Nena bezig. Het was voor Brian zaak haar in zijn bed te krijgen, helaas voor Brian mislukte dat. Nadat een vrij onbenullige poging om zijn geval in haar doosje te krijgen jammerlijk mislukte voor Nationale televisie.
Blog, dit stukje klopt dus niet. Ik kan me de beelden nog heel goed herinneren van Brian en Nena buiten achter het muurtje. Nena zei nog tegen Brian" als je dit aan iemand vertelt vermoord ik je" . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tendentieus stukje. Precies zo´n stuk kun je over Huubje schrijven. Het zou alleen wel een stuk langer worden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wel een eenzijdige verhaaltje bekeken door een vooroordeelbril, vergeet niet dat Nena neit met haar poezelige handjes onder een kussen van Brian zijn mercedes af kon blijven en niet kon wachten tot hij zijn mercedes zou parkeren in haar eigen ondergrondse, waarna zij dit in de tuin kreeg en daarna Brian bedreigde hem te zullen vermoorden, ( wat god dank bij een schopje bleef) waarna zij inderdaad de toneelhaak kreeg, van mij had ze nog iets anders gehad.. dan het feit dat Brian het makkelijk heeft gehad in de goudenkooi, ou ik hoop dat Huub een paar maanden bij jou intrekt en heel even in die periode jou te grazen neemt al;s zijn grootste fan. cq voorspreker. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
blablabla en weer zo´n saai stukje, bah kom eens met wat nieuws |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
waarom worden deze slaapverwekkende topics niet vlak voor het slapen gaan geplaats, deze verhalen werken beter dan 10 slaappillen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 22:14 schreef johan13 het volgende:waarom worden deze slaapverwekkende topics niet vlak voor het slapen gaan geplaats, deze verhalen werken beter dan 10 slaappillen Ha ha ha! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Bedoeltie niet gewoon met we leggen stenen neer zo van 'dit is een idee voor kijkcijfers aan jou de taak er iets mee te doen ??' |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
lolzzz draakje;-)of uhmmm johan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 21:00 schreef blog het volgende:Dominostenen. J. de Mol vertelde in de talkshow van Katja en Sofie, Wij leggen de dominostenen neer en de bewoners zorgen ervoor dat ze één voor één omvallen!!! Heeft de Mol de dominosteen met de naam van de winnaar dan allang klaar liggen?? Of was de eerste dominosteen: “een steen met de naam van Brian erop, die er voor zorgde dat alle andere stenen omvielen!!! De eerste steen is de belangrijkste steen, die weet zeker dat hij in de wedstrijd zit. De eerste steen heeft het ook gemakkelijk. Immers de master himself tikt hem aan, en niemand anders. Is brian de eerste steen? Feit is dat Brian het nooit moeilijk heeft gehad in de kooi. Vanaf de eerste dag zat Brian niet zenuwachtig in het spel. De eerste weken, pingelde hij rustig op zijn gitaar terwijl iedereen en in het bijzonder zijn toenmalige vriend Bart zenuwachtig het spel speelden. Brian was met Nena bezig. Het was voor Brian zaak haar in zijn bed te krijgen, helaas voor Brian mislukte dat. Nadat een vrij onbenullige poging om zijn geval in haar doosje te krijgen jammerlijk mislukte voor Nationale televisie, kreeg Nena 2 dagen later de toneelhaak. Dat was 1 februari. 1 januari wist haar zogenaamde vriendin Amanda al, dat ze klaar moest staan, als het met Nena mislukt. Immers, had deze vriendin aan de productie verteld: “zij had niks tegen seks met Brian in de Gouden Kooi. En zo geschiedde. Brian had Amanda, en Natasia, en Luc en Selena en nu Jaap en Dennis en Nadia en tja eigenlijk bijna iedereen. Is ook logisch, want hij is de eerste steen volgens de heer de Mol, dus de belangrijkste. De eerste mocht ook zielige zwerfers opvangen, bokswedstrijden spelen, het hele jaar golfspelen,…………..er kwamen speciaal sportleraren naar de kooi. Contactpunten werden gewoon gegeven in de zomer, omdat nou éénmaal maar één steen aangetikt kan worden door de heer de Mol. Wel zielig voor al die andere steentjes. Die wilden misschien ook wel eerste steen zijn en aangetikt worden door de master himself. Maar ik snap het nu hoor meneer de Mol, ik begrijp U, van de dominostenen en alles!! Zeker gestudeerd op Onzinnelogie??? Knap hoor! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ahahah ze zijn nog steeds bezig , kijken als ze nog nieuwe mensen kunnen brain wassen ahahhahahaha degene die echt met campange bezig zijn het lijk wel een politieke partij rondom huubje |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 21:00 schreef blog het volgende:Dominostenen. J. de Mol vertelde in de talkshow van Katja en Sofie, Wij leggen de dominostenen neer en de bewoners zorgen ervoor dat ze één voor één omvallen!!! Heeft de Mol de dominosteen met de naam van de winnaar dan allang klaar liggen?? Of was de eerste dominosteen: “een steen met de naam van Brian erop, die er voor zorgde dat alle andere stenen omvielen!!! De eerste steen is de belangrijkste steen, die weet zeker dat hij in de wedstrijd zit. De eerste steen heeft het ook gemakkelijk. Immers de master himself tikt hem aan, en niemand anders. Is brian de eerste steen? Feit is dat Brian het nooit moeilijk heeft gehad in de kooi. Vanaf de eerste dag zat Brian niet zenuwachtig in het spel. De eerste weken, pingelde hij rustig op zijn gitaar terwijl iedereen en in het bijzonder zijn toenmalige vriend Bart zenuwachtig het spel speelden. Brian was met Nena bezig. Het was voor Brian zaak haar in zijn bed te krijgen, helaas voor Brian mislukte dat. Nadat een vrij onbenullige poging om zijn geval in haar doosje te krijgen jammerlijk mislukte voor Nationale televisie, kreeg Nena 2 dagen later de toneelhaak. Dat was 1 februari. 1 januari wist haar zogenaamde vriendin Amanda al, dat ze klaar moest staan, als het met Nena mislukt. Immers, had deze vriendin aan de productie verteld: “zij had niks tegen seks met Brian in de Gouden Kooi. En zo geschiedde. Brian had Amanda, en Natasia, en Luc en Selena en nu Jaap en Dennis en Nadia en tja eigenlijk bijna iedereen. Is ook logisch, want hij is de eerste steen volgens de heer de Mol, dus de belangrijkste. De eerste mocht ook zielige zwerfers opvangen, bokswedstrijden spelen, het hele jaar golfspelen,…………..er kwamen speciaal sportleraren naar de kooi. Contactpunten werden gewoon gegeven in de zomer, omdat nou éénmaal maar één steen aangetikt kan worden door de heer de Mol. Wel zielig voor al die andere steentjes. Die wilden misschien ook wel eerste steen zijn en aangetikt worden door de master himself. Maar ik snap het nu hoor meneer de Mol, ik begrijp U, van de dominostenen en alles!! Ben het helemaal met je eens. Brian kreeg 50.000 in zijn schoot geworpen... met een belachelijk gedoe. Nicolaas was het er niet mee eens en werd behoorlijk door... brian door de .... getrokken. Op advies van.. achter. Duidelijk was dat nicolaas kon en moest vertrekken. Net als de dominosteentjes met fatsoen, een eerlijke houding, respect... Heel vreemd hoe je je moest gaan gedragen om in het spelletje van de mol en brian te mogen blijven. Krijsnatasia mocht maandenlang ieders trommelvliezen teisteren. Maar pas toen brainlees brian er klaar mee was... pas toen ging ze weg.
Om meneer de Mols voorkeur voor huiljongetjes die graag vrouwen in elkaar slaan ben ik afgehaakt. Zo smerig op sentimenten spelen gaat een hond nog te ver. Daar moet je een ondergrondse mol voor zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:07 schreef Lieve het volgende:[..] Ben het helemaal met je eens. Brian kreeg 50.000 in zijn schoot geworpen... met een belachelijk gedoe. Nicolaas was het er niet mee eens en werd behoorlijk door... brian door de .... getrokken. Op advies van.. achter. Duidelijk was dat nicolaas kon en moest vertrekken. Net als de dominosteentjes met fatsoen, een eerlijke houding, respect... Heel vreemd hoe je je moest gaan gedragen om in het spelletje van de mol en brian te mogen blijven. Krijsnatasia mocht maandenlang ieders trommelvliezen teisteren. Maar pas toen brainlees brian er klaar mee was... pas toen ging ze weg. Om meneer de Mols voorkeur voor huiljongetjes die graag vrouwen in elkaar slaan ben ik afgehaakt. Zo smerig op sentimenten spelen gaat een hond nog te ver. Daar moet je een ondergrondse mol voor zijn. Mooi gezegd. Ben je vergeten hoe Brian en Nena droog lagen te ... Ik kreeg toen ook niet bepaald de indruk dat Nena niet wist wat ze deed. |
|
|
|
|
|