|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Claire is nieuwe bewoner Gouden Kooi (De Telegraaf)
|
|
|
admin
|
|
|
quote: AMSTERDAM - Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers. Dat wordt spannend...
Vanaf zaterdag 5 januari neemt Claire (23) het stokje over van oud-miljonair Dennis Bax, die de villa moest verlaten. Hij had de regels overtreden.
Claire betreedt de villa op een gepast moment: namelijk haar 24ste verjaardag, als dat geen reden voor een feestje is?
Totdat ze wordt uitgeroepen als winnaar wil ze zich vooral gaan bezighouden met haar passies: visagie en make-up.
Claire is vanaf eind volgende week in De Gouden Kooi te zien.
Nou... vast niet iets om Lieke backup te geven maar wel om gezellig met Amanda in de visagie ruimte te zitten!
Bah... stomme keuze zo op het eerste gezicht! |
|
|
|
|
Marc Amsing
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Vluchtige relaties? Leuk voor Huupie dus. En jammer dat ze Dennis' plaats inneemt, dat bewijst wel weer dat niemand ooit nog officieel weggestemd wordt maar gewoon iets kapot maakt voor de ronde voorbij is en zo vervangen kan worden. Jammer jammer |
|
|
|
|
admin
|
|
|
Maar ik Hoop wel dat ze Huub niet wil!
En ze zullen vast wel de regels aanpassen dat het vernielen niet meer geldt bij een ontslagronde. En daarbij heb ik sterk het idee dat de redactie het wel best vond dat Dennis dat deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2008 door admin -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Waarom zouden ze het veranderen als ze nu 'accepteren' terwijl iedereen die een beetje Gouden Kooi volgde het een typisch gestuurde (niet door Dennis zelf bedachte) streek vond? Zo vaak hebben ze gezegd nu mag dit niet meer want dan wordt je de villa uitgezet maar dat is tot nu toe niet meer gebeurd ook al gingen ze te ver. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik hoop dat zij met huub en jaap samen gaat spelen boudewijn hahaha;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat geloof ik graag dat jij dat hoopt :)
Huub gaat met Claire samen en laat Jaap vallen zodat Jaap weet dat hij Huub niet kan vertrouwen en zodra Claire weg is is Huub de sjaak! |
|
|
|
|
goudenkooi
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat zijn geen leuke gedachten boudewijn,het gaat zo,lieke valt door de mand bij amanda en braín...ze wordt nog even goed op der plek gezet,en vliegt er dan uit,daarna wordt het een echte strijdt,claire vliegt eruit houden we er vier over...geen ontslagronders meer,spel spelen elke verliezer gaat eruit,en uiteindelijk zien we amanda met de buit wegrennen en laat braín vallen als een baksteen hahaha;-)want amanda zie ik er wel voor aan om uiteindelijk met de buit ervandoor gaan. |
|
|
|
|
admin
|
|
|
quote:Op wednesday 09 january 2008 - 11:28 schreef ilse het volgende:dat zijn geen leuke gedachten boudewijn,het gaat zo,lieke valt door de mand bij amanda en braín...ze wordt nog even goed op der plek gezet,en vliegt er dan uit,daarna wordt het een echte strijdt,claire vliegt eruit houden we er vier over...geen ontslagronders meer,spel spelen elke verliezer gaat eruit,en uiteindelijk zien we amanda met de buit wegrennen en laat braín vallen als een baksteen hahaha;-)want amanda zie ik er wel voor aan om uiteindelijk met de buit ervandoor gaan. Jaap laat Lieke niet gaan denk ik. En hoe moet Amanda winnen van Brian? Wat voor soort finale zal het worden denk jij? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha ja dat weet ik niet,maar vergis je niet in amanda,zij kan ijzersterk antwoorden geven,het zou mij nit verbazen dat zij met alles ervandoor gaat hoor..Misschien laat amanda braín wel zoooo flippen dat hij er toch nog uit wordt gezet you never now;-) |
|
|
|