BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda haar mening

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Amanda haar mening (Nowlive.eu)

kinderen
 kinderen - dinsdag 29 april 2008 - 21:34   quote  deeplink  
helemaal top goed zo amanda
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Heel goed helemaal top van der je kan toch zien wat zijn voorkeur is waarom gelijk amanda aanvallen of brain laat hij vertellen over Barbie dat de website gesloten is dat er een condoleance geopend dat had hij moeten zeggen ipv Amanda en Brian te dissen sukkel
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Heel goed helemaal top van der je kan toch zien wat zijn voorkeur is waarom gelijk amanda aanvallen of brain laat hij vertellen over Barbie dat de website gesloten is dat er een condoleance geopend dat had hij moeten zeggen ipv Amanda en Brian te dissen sukkel
devil
 devil - dinsdag 29 april 2008 - 21:49   quote  deeplink  
amanda heeft helemaal gelijk,wat zouden ze nou aan bart hebben
ik zie het ook niet
trapper
 trapper - dinsdag 29 april 2008 - 21:52   quote  deeplink  
helaas kan het niet lezen, ik ben niet voor huub dus mag van de beheerder niet meer.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 21:52 schreef trapper het volgende:
helaas kan het niet lezen, ik ben niet voor huub dus mag van de beheerder niet meer.
Trapper, als je een ander computer gebruikt kan je op Nolive lezen. Een andere computer is ook een andere IP-adres.
trapper
 trapper - dinsdag 29 april 2008 - 22:16   quote  deeplink  
hihihi dat weet ik maar ik heb helaas maar 1 pc, en mijn telefoon vind ik iets te kostbaar. Ik hoef daar ook niets te lezen dan gaat mijn bloeddruk te veel omhoog, :-)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
het origineel:

quote:

Amanda spreekt dan uit dat ze denkt dat Bart haar niet kan helpen. Volgens haar is Bart zijn ervaring heel anders dan die van haar en haar medemiljonairs. Amanda vindt het top dat Bart er is en leuke dingen met hen wil doen maar zij denkt dat Bart zijn aanwezigheid geen hulp voor haar zal zijn om straks terug te keren in de maatschappij. Bart pakt dit goed op en zegt dan tegen Amanda; prima Amanda dan doe je niet mee en mocht je je bedenken voel je vrij. Amanda blijft bij haar mening en dan wil Bart weten wat Brian er van vindt. Brian weet het nog niet zeker want het is nog niet duidelijk wat Bart precies gaat doen. Wel denkt Brian dat Bart kan vertellen wat zijn ervaringen zijn en deze kunnen een hulp zijn. Interessant dat Brian zijn mening haaks staat op die van Amanda. We zullen zien wat dit oplevert straks.
Elske
 Elske - dinsdag 29 april 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 22:01 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Trapper, als je een ander computer gebruikt kan je op Nolive lezen. Een andere computer is ook een andere IP-adres.
klopt niet erg.want met de pc van mijn zoon ( en die zit nooit op Nolife ) kan ik er ook niet opkomen !!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:47 schreef Elske het volgende:

[..]

klopt niet erg.want met de pc van mijn zoon ( en die zit nooit op Nolife ) kan ik er ook niet opkomen !!!
Vanaf mijn prive computer kan ik niet op Nolife maar vanaf mijn werk computer kan ik wel. Ik heb nagevraagd hoe het kan en kreeg te horen dat het met je IP-adres te maken heeft. Als beide computers, van jou en van je zoon, eenzelfde IP-adres hebben lukt het inderdaad niet.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
als je dezelfde internet verbinding gebruikt kom je er niet op (hetzelfde ip adres) maar inderdaad je werk computer en thuis computer hebben andere ip adressen.

echter, als je met dezelfde inlog gegevens inlogt is dat ook weer te traceren zodat ook je werk computer wordt gebanned.
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 00:35   quote  deeplink  
het is ook zo nu op nl dat hij geen nieuwe gasten meer aanneemt las ik.
bang waarvoor?
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Whaahhah het gaat weer Barbie en Kikker gaan weer
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:35 schreef stacy1974 het volgende:het is ook zo nu op nl dat hij geen nieuwe gasten meer aanneemt las ik.bang waarvoor?
Inderdaad, het is al een hele tijd alleen voor leden. Vroeger las ik nog wel eens mee op Geen Leven, maar dat kan dus nu niet meer.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
Claire zwanger boudewijn filmpje ??????????????????????????????????
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:38 schreef Merty het volgende:
Whaahhah het gaat weer Barbie en Kikker gaan weer
Wat?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:40   quote  deeplink  
is Claire zwanger????
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
ik zet net de streams aan door Mery's opmerking dat ze weer bezig gingen
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Kikker heeft het over zwanger zijn van Barbie
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Hè?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
hahaha... daar zou Huub van balen zeg!

en die familie van Claire ook!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:41 schreef Boudewijn het volgende:
ik zet net de streams aan door Mery's opmerking dat ze weer bezig gingen
Ja ik was ook net te laat echt maar ze is zwanger let maar op dat verklaart dat ze misselijk is en de hele dag aan het eten is hahahhahahha en iemand van achter had haar wijs gemaakt dat dit niet kon
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:42 schreef Boudewijn het volgende:

Hij zei ik wil niet Nadia en Dennis volgen hahahahahah lol
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:43   quote  deeplink  
quote:

Ik weet een leuk cadeautje als het waar mocht blijken te zijn. Je hebt toch die kinderboeken over kikker?
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:

Nee Boudewijn ook hier krijgen ze vet geld voor van Talpa hahahaha alles voor de Money toch
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:44   quote  deeplink  
nou ik denk dat zelfs Huub hiervoor zou passen...
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Ja draakje ook over mislukte barbie poppen
Anne
 Anne - woensdag 30 april 2008 - 00:45   quote  deeplink  
De pil is door de regie vervangen door placebo's (zou wel lachen zijn :))
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:46   quote  deeplink  
Ja maar het verklaart wel waarom Ricardo dat ook al zei
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 04:45   quote  deeplink  
Nu hoopt Huub dat hij de winnaar moet zijn.
Om de allementatie te betalen hihihihi
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 09:07   quote  deeplink  
amanda heeft gelijk mensen als bart kun je niet vertrouwen
hij eet en drinkt slaapt bij de familei van claire die amanda zo haat
bart moet gewoon ergens anders popie jopeie gaan spelen hij wordt zoveel
herkend bla bla wat odet hij dan in de kooi of heeft hij amanda en brian
toch nodig om met die kale kop van hem bekend te worden
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
toen claire moeder op bezoek
was vroeg ze niet aan claire slik je depil regelmatig
nee ze zei je slikt de pil zeker niet regelmatig he
hoe dubbel claire is het type vrouw, huwelijk nep dan maar met een kindje blijft huubje misschien wel trouw zielig
Schattie
 Schattie - woensdag 30 april 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 09:07 schreef janeke het volgende:
amanda heeft gelijk mensen als bart kun je niet vertrouwen
hij eet en drinkt slaapt bij de familei van claire die amanda zo haat
bart moet gewoon ergens anders popie jopeie gaan spelen hij wordt zoveel
herkend bla bla wat odet hij dan in de kooi of heeft hij amanda en brian
toch nodig om met die kale kop van hem bekend te worden
vind ik ook!
Donderstraaltje
 Donderstraaltje - woensdag 30 april 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Amanda mijn vriendin niet is, daar loop je echt gigantisch mee voor schut vies mokkel
kinderen
 kinderen - donderdag 01 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
vind je
nu vind van niet ik heb amanda ontmoet buiten
ik ben een vrauw en val niet op vrauwen
maar ik kan je zegen het is een schoon heit
en als je veel naar huub kijkt heb je hem van de week dat nog hooren zegen zijn woorden waaren
amanda is hier de mooisten zielig he voor hem wand hij heefd clatje
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
ik vond amanda hier respectloos tegen over bart. bart heeft het goed voor met alle bewooners, tja hij kent toevallig claire, maar dat wil nog niet zeggen dat tie het slecht met amanda voor heeft. maar weet je wat het met amanda is, als je niet aan haar kant staan dan ben je niet welkom in het huis en dan zou ze er ook alles aan gaan doen om te zorgen dat je niet meer terug kom. het is gewoon een verwend kreng
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:19 schreef pluto het volgende:
ik vond amanda hier respectloos tegen over bart. bart heeft het goed voor met alle bewooners, tja hij kent toevallig claire, maar dat wil nog niet zeggen dat tie het slecht met amanda voor heeft. maar weet je wat het met amanda is, als je niet aan haar kant staan dan ben je niet welkom in het huis en dan zou ze er ook alles aan gaan doen om te zorgen dat je niet meer terug kom. het is gewoon een verwend kreng
Het is maar een vraagje, maar ... Ken jij Amanda? Kijk, Bart is gewoon een omhooggevallen nobody, die in de grijze oudheid eens een televisieprogramma heeft gewonnen en wanhopig probeert daar een slaatje uit te slaan voor ze hem zelfs in Urk vergeten zijn. Maar Amanda? Jij schijnt heel veel van haar te weten.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:26 schreef draakje het volgende:

[..]

Het is maar een vraagje, maar ... Ken jij Amanda? Kijk, Bart is gewoon een omhooggevallen nobody, die in de grijze oudheid eens een televisieprogramma heeft gewonnen en wanhopig probeert daar een slaatje uit te slaan voor ze hem zelfs in Urk vergeten zijn. Maar Amanda? Jij schijnt heel veel van haar te weten.
misschien ken ik amanda wel ja, maar bart probeer de bewooners voor te bereiden op het gene dat kan gebeuren. toen BB op tv was keken er meer dan nu naar de gouden kooi. bart die herkennen ze nog naar bijna 10 jaar en geloof me maar, alle 5 krijgen ze nog heel wat te verduren. als ze bij amanda 15 keer iets negatiefs zeggen dan gaat het nog, maar de 16e keer heeft die persoon een naaldhak in de schedel zitten en zo is amanda.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:36 schreef pluto het volgende:

[..]

misschien ken ik amanda wel ja, maar bart probeer de bewooners voor te bereiden op het gene dat kan gebeuren. toen BB op tv was keken er meer dan nu naar de gouden kooi. bart die herkennen ze nog naar bijna 10 jaar en geloof me maar, alle 5 krijgen ze nog heel wat te verduren. als ze bij amanda 15 keer iets negatiefs zeggen dan gaat het nog, maar de 16e keer heeft die persoon een naaldhak in de schedel zitten en zo is amanda.
Ik zeg altijd maar zo, beter een naaldhak in je schedel dan een kikker in je bed.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 01:44   quote  deeplink  
maar brian en amanda snappen zowiezo niet wat bart daar kom doen,maar dat kan ook niet anders want daar zijn ze te dom voor en ze denken dan ze het wel snappen hoe de buitenwereld op hun reageren, zelfs jaap en huub snappen dat niet helemaal en als er 2 slim zijn dan zijn hun het wel.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 01:58   quote  deeplink  
ik dacht dat je hier alles neer mag zetten, maar schijn bedriegt. als ze mijn aanvallen dan wil ik ook kunnen reageren, jammer dat het zo is.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:58 schreef pluto het volgende:
ik dacht dat je hier alles neer mag zetten, maar schijn bedriegt. als ze mijn aanvallen dan wil ik ook kunnen reageren, jammer dat het zo is.
Ben het wel met Pluto eens, Boudewijn. Ik heb hem alleen maar dwergplaneetje genoemd? Dat mag toch wel?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:58 schreef pluto het volgende:
Niet alles, geen te erge scheldwoorden (del of rat of hondekop gaat nog wel, maar hoer etc niet.) Ook aanvallen op andere forum gebruikers worden verwijderd.
En reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd anders is het voor de andere lezers een onduidelijk verhaal. Dus gewoon negeren als het persoonlijk wordt en het wordt vanzelf verwijderd maar dat kan soms even duren.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:02 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben het wel met Pluto eens, Boudewijn. Ik heb hem alleen maar dwergplaneetje genoemd? Dat mag toch wel?
En er stond ook iets bij van wie er nou slimmer was en ja... dan blijf je bezig in een wellus/nietus discussie.
Daarbij gewoon niet op andere forum gebruikers reageren als het niet overduidelijk grappig bedoeld is en de andere dat ook overduidelijk zo opvat.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Niet alles, geen te erge scheldwoorden (del of rat of hondekop gaat nog wel, maar hoer etc niet.) Ook aanvallen op andere forum gebruikers worden verwijderd.
En reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd anders is het voor de andere lezers een onduidelijk verhaal. Dus gewoon negeren als het persoonlijk wordt en het wordt vanzelf verwijderd maar dat kan soms even duren.
Nee, ik wil alleen maar weten of het niet met dat dwergplaneetje te maken had. Want die vond ik zelf namelijk wel aardig.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:02 schreef draakje het volgende:

[..]

jij had liever een naalthak in je schedel dan een kikker in bed, en daar zij ik op, dat zeg genoeg over jou, toch,,,, wat is daar verkeerd aan, zeg toch ook genoeg over jou
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En er stond ook iets bij van wie er nou slimmer was en ja... dan blijf je bezig in een wellus/nietus discussie.
Daarbij gewoon niet op andere forum gebruikers reageren als het niet overduidelijk grappig bedoeld is en de andere dat ook overduidelijk zo opvat.
Ik bedoel in principe alles grappig. En als iemand dat niet begrijpt, tja, daar kan ik toch niets aan doen?
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zou draakje nog laten weten of ze slim was, en dat heb ik gedaan.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:06 schreef pluto het volgende:

[..]

jij had liever een naalthak in je schedel dan een kikker in bed, en daar zij ik op, dat zeg genoeg over jou, toch,,,, wat is daar verkeerd aan, zeg toch ook genoeg over jou
nee, het precieze bericht was:

quote:
Ik zeg altijd maar zo, beter een naaldhak in je schedel dan een kikker in je bed.
wat niet persoonlijk tegen jou is, maar meer een algemene opmerking. door de opmerking daarna kan er een ja/nee , wellus/nietus ontstaan dus dat heb ik maar even afgekapt.

en daarbij is het al laat... dan lees ik maar half en ben ik soms te vroeg met verwijderen ;) sorry!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:07 schreef pluto het volgende:

[..]

ik zou draakje nog laten weten of ze slim was, en dat heb ik gedaan.
Ik ben blij dat je eindelijk begrijpt hoe het zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda haar mening

0.0066030