|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Amanda haar mening (Nowlive.eu)
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Heey draakje, nog niet naar bed ;-) |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: je weet wat voor antwoord ik hier op heb he ;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tuurlijk niet Dragon, hoe kan ik nou slapen als jij nog wakker bent? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En Pluto, natuurlijk weet ik dat. Net als Huub denk jij ook dat jij de slimste bent. En net als Huub ben jij waarschijnlijk ook telefoonverkoper. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
nee draakje ben geen telefoonverkooper, ben eigen baas heb 24 man personeel rond lopen heb 2 huizen in groesbeek, misschien ben ik wel slimmer dan huub, maar je ben het toch met me eens dat huub de slimste in het huis is of wil je dat ook niet zien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 02:24 schreef pluto het volgende:nee draakje ben geen telefoonverkooper, ben eigen baas heb 24 man personeel rond lopen heb 2 huizen in groesbeek, misschien ben ik wel slimmer dan huub, maar je ben het toch met me eens dat huub de slimste in het huis is of wil je dat ook niet zien. Nee, Pluto, ik denk dat Jaap verreweg de slimste is. En als jij dat niet ziet, tja ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 02:24 schreef pluto het volgende:nee draakje ben geen telefoonverkooper, ben eigen baas heb 24 man personeel rond lopen heb 2 huizen in groesbeek, misschien ben ik wel slimmer dan huub, maar je ben het toch met me eens dat huub de slimste in het huis is of wil je dat ook niet zien. ligt eraan wat je onder 'slimste' verstaat.
veel acties van Huub zijn echt dom te noemen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Joh, al had je honderd huizen, dat maakt je echt niet slim. Maar dat leer je nog wel eens. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
als schaaker is tie slim, maar als tie iets niet weet of als tie een woord niet begrijp dan vraag hij dat wel aan huub en van de 20 keer weet huub toch 18 keer het antwoord te geven, maar ik weet dat je een hekel aan huub heb,heb eens goed gekeken op de antwoorden die jij geef, maar ieder zo ze`n eigen fan |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 02:29 schreef draakje het volgende:Joh, al had je honderd huizen, dat maakt je echt niet slim. Maar dat leer je nog wel eens. ik wou dat ik er 50 had, maar ik leer iedere dag nog bij, zouden er meer moeten doen. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 02:26 schreef Boudewijn het volgende:[..] ligt eraan wat je onder 'slimste' verstaat. veel acties van Huub zijn echt dom te noemen! heeft zeker domme acties gedaan, jaap ook, maar dat zijn er wel 2 die doen nog wat in de kooi,altans hebben wat gedaan, de laatste weken zijn ze ook rustig. |
|
|
|