|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Je kan ons niks leren"
Amanda lijkt de komst van Big Bart niet zo te kunnen waarderen als de andere Miljonairs. "Ik denk niet dat wij iets van je kunnen leren. Jij hebt maar 100 dagen gezeten, wij veel langer", merkt de Amsterdamse op. "Ik kan jou niks leren als je het niet wil, dat is prima. Dan ga ik ook niet meer m'n tijd aan je besteden", reageert Bart droog. Huub komt tussenbeide en zegt dat Amanda dom bezig is. "Ik kan ook niks zeggen, maar ik zeg gewoon wat ik vind", antwoordt Amanda. "Brian wat vind jij ervan?", informeert Bart nog. "Ik weet het niet zeker, we moeten het nog zien", reageert de Antilliaan. We zullen het inderdaad zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zekeramanda je heb gelijk maar wat is het weer hij werkt weer voor de fam van clair dus wie zullen hun zakken weer vullen naar de kooi tilburg wat clair kan niets verdienen want heeft niets gedaan in de kooi kan met bram mee voor grim en meer niet dus laat ze het aan de fam over om het geld te verdienen allemaal doorgestoken kaart en die bart is net zo,n grote kwal als bram |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ik vind dat amanda gelijk heeft hij niet vergeet niet dat het de achter baan van claire is net als haar broer ook even wachten tot dat die weg gaat en dan zegen de volgende keer praaten we over de ketsup amanda top ik ben trots op je |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik vraag mij af of Bram ook zijn reintergratie heeft gekregen van Bart? want hij vertelde net dat hij het onbeschoft dat iemand wegloopt uit een gesprek, ik vind het onbeschoft als mijn bezoek ketchup in mijn nest gooit, maar dat kan aan mij liggen hoor Bart!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja ik geef amanda gelijk.eerst haar weer aanvallen over haar harde stem.dat stond dus op nl dat ze het aan bart vroegen of hij daar weer over wilden beginnen.daarna een beetje popu doen dat hij hun wel kan helpen.Amanda mag hem op de een af andere manier niet.dus geef haar ongezouten mening,ja dat is amanda.ik geloof ook niet dat zij er veel last van zal hebben buiten.daar zij maar heel weinig bezeig is met buiten en beroemdheid. daar hoor je amanda niet over.daar is ze dan wel weer te nuchter voor. knap hoor om zo een statement neer te zetten. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker weten stem amande naar 3040 hoop echt dat ze wind ze verdient het amanda is top en recht voor zijn raap komt voor zichzelf op daar moet die doooooos een voorbeeld aan nemen en zou de fam van clair vanavond gekeken hebben ik heb niet gezoent met geen een papie clair je was het toch met huubje eens zou je dochter maar zijn maar als je vanavond goed keek hoef ze echt geen u tegen haar moederte zeggen ze wou zelf nog uithalen naar der moeder en het leek ook heel erg op dat het gespeeld was ze zat goed in haar rol alles neb |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar je ziet gewoon dat hij meer voor barbie daar zit meer ook niet daarom die dis van Amanda sorry hoor super cool zijn verdiende loon hij moet neutraal binnen komen en niet zo opstellen |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
barbie is knapper hoor die heeft een gaaf gezicht kan je van die dooooooooos niet zeggen mottig wijf |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
en die droping komt vanuit tilburg zeker weten en brammetje mag filmen ketjap vent |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 21:54 schreef Xanne het volgende:Ik vraag mij af of Bram ook zijn reintergratie heeft gekregen van Bart? want hij vertelde net dat hij het onbeschoft dat iemand wegloopt uit een gesprek, ik vind het onbeschoft als mijn bezoek ketchup in mijn nest gooit, maar dat kan aan mij liggen hoor Bart! Toppie! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Goed zo Manny, jij denkt tenminste voor jezelf na i.p.v. de commerciele ja-knikkertjes Huub en Claire. |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
quote: Amanda? Die de dingen met haar eigen ogen gezien heeft? Echt eerlijk waar? Als het niet waar is mag haar moeder er dood bij neervallen zeker? Nou... dan was het toch niet waar. Want die moeder van haar heeft ze alleen in haar dromen¿ Merkwaardig sperma opvanghuis die Amanda. Geen hond die daarmee wil trouwen. |
|
|
|