BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vragen van het lijf...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vragen van het lijf...

Aaf en Gijs blijken dus actieve kijkers te zijn van De Gouden Kooi. Het zijn freelancers die speciaal zijn gevraagd voor het artikel voor de VARA gids. Ze gaan rond de tafel met alle Miljonairs het gesprek aan. Aaf en Gijs vragen ze naar hun omgang met elkaar en of ze elkaar gaan missen na het programma. Ook kaarten ze de zwangerschap van Nadia aan, wat vinden ze daarvan? "Dat ze de ongeboren vrucht een naam gaven... Hadden Jaap en ik echt zoiets van 'we zitten in De Gouden Kooi!'", lacht Huub. Ja Huub, echt waar!

bron: tien.tv
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 29 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
Ik heb de vara gemaild en vind de journalisten meepraters.Ik irriteer mij mateloos aan hun subjectieviteit.

dit weer een post op nl. ze hebben al weer gebeld,omdat de journalisten teveel met amanda gepraat hebben en niet subjectief zouden zijn.
ze moeten eerst huub intervieuwen die is het belangrijkste.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 22:37 schreef stacy1974 het volgende:
Ik heb de vara gemaild en vind de journalisten meepraters.Ik irriteer mij mateloos aan hun subjectieviteit.

dit weer een post op nl. ze hebben al weer gebeld,omdat de journalisten teveel met amanda gepraat hebben en niet subjectief zouden zijn.
ze moeten eerst huub intervieuwen die is het belangrijkste.
Het zou 1 keer niet zo zijn. Amanda heeft van haar hart in ieder geval geen moordkuil gemaakt en dat zint ze op NL natuurlijk niet. Bart wordt zeker op Nolive de hemel ingeprezen.
Kim
 Kim - woensdag 30 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Wat een zielepieten zitten daar toch, de nietsnutten bellen, mailen, dreigen voor alles. "get a life" maar ja, dat lukt niet meer na zoveel maanden hersenspoeling daar!!!! en door Huub.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:01 schreef Kim het volgende:
Wat een zielepieten zitten daar toch, de nietsnutten bellen, mailen, dreigen voor alles. "get a life" maar ja, dat lukt niet meer na zoveel maanden hersenspoeling daar!!!! en door Huub.
Ja ze zien niet meer in dat het maar een spelletje is omdat ze ook ook naast de kooi gewoon geen leven hebben hahahah wel apart he
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Ik weet wel dat er vroeger op het forum van Tien ook zo´n hele kliek was. Die mailden ook buiten het forum met elkaar, en het ging echt alleen maar over Huub. De SHE-fans, van Sylvia, Huub en Eric.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:09 schreef draakje het volgende:
Ik weet wel dat er vroeger op het forum van Tien ook zo´n hele kliek was. Die mailden ook buiten het forum met elkaar, en het ging echt alleen maar over Huub. De SHE-fans, van Sylvia, Huub en Eric.
ik ben zo blij dat Sylvia eruit is! Die bracht nog minder dan Claire!
Eric vondt ik persoonlijk ook niets maar af en toe wel leuk voor de show dus die had er van mij wel iets langer in mogen blijven zitten (en worden geterroriseerd door Jaap).
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben zo blij dat Sylvia eruit is! Die bracht nog minder dan Claire!
Eric vondt ik persoonlijk ook niets maar af en toe wel leuk voor de show dus die had er van mij wel iets langer in mogen blijven zitten (en worden geterroriseerd door Jaap).
Haha, ja, vooral dat laatste. Ik mocht Sylvia wel, maar ze was voor het programma niet goed. Eric vond ik echt een ramp. Dat je homo bent is prima, maar moet je daar nou zo bij praten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vragen van het lijf...

0.0047311