BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Even napraten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Even napraten!

In de woonkamer praten Claire en Huub met Brian over de opnames van 'Jensen!'. Ook Natasia was in het programma verschenen, en de ex-Miljonaire was niet bepaald aardig tegen Huub. "Ik bedoel, heb je mij ooit onaardig over haar horen praten?", vraagt Huub verontwaardigd aan zijn vriendinnetje. Claire schudt stellig haar hoofd en geeft aan dat ze ook vindt dat Natasia te ver ging. Dan besluit Huub even te ontspannen door achter de piano te gaan zitten en Claire houdt hem gezelschap. De twee kunnen ook geen minuut zonder elkaar!

bron: tien.tv
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
De shit zit hem nu al in z'n broek bij de gedachten dat hij straks Nataska buiten tegenkomt.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Check dit dan...gevonden op Nowlive!!!
Hoe zielig is dit,maar over Huub zijn verhaal over Lieke wordt niet gereageerd!!!
Nowfuckinglive sucks!!!

Amanda geeft de verslaggevers een rondleiding door het huis, waarbij ze aangeeft dat ook zij nu gaat voor de winst. Dat is interessant, want hoe is ze dan van plan om van haar vriendje te winnen? Helaas zijn de verslaggevers niet in dit antwoord geïnteresseerd, maar luisteren ze aandachtig naar de visie van Amanda over Huub. Het moge duidelijk zijn dat de verslaggevers alleen DGK volgen op de tv, daar zij helemaal mee gaan in de visie van Amanda. Huub lijkt haast een obsessie voor haar te zijn, ze praat er maar over door en aan haar eigen vriendje wordt maar een paar woorden gewijd. Voor de zoveelste keer beticht Amanda Huub van verkrachting, dit is smaad en laster en nog altijd strafbaar in Nederland en dus onbegrijpelijk dat ze dit mag blijven doen van de Regie!

Artikel 261: Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

Bron:Nowlive

Dit zegt genoeg....
johan13
 johan13 - dinsdag 29 april 2008 - 23:04   quote  deeplink  
nee huub je hebt nooit gezegd dat ze een slechte moeder was.
je hebt nooit gezegd dat ze achter het centraal station stond zichzelf te verkopen.
en claire tja, je was toch een vaste volger van de kooi voordat je erin kwam. je hebt toch ook wel de ruzie meegekregen of ben je zo naief
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 29 april 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Ze moeten eerst artikel 261 goed lezen en dan hun verslagen, met name night shift.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Zo is het,niet eerst oordelen over iemand anders,voordat ze hun eigen naam geheel hebben gezuiverd,wat het nooit gaat worden,als er iemand schuldig is aan Smaad en Laster is het Nowlive wel,alleen al het stukje duistere zaken rondom de gouden kooi in hun forum,zegt genoeg,er wordt alleen maar afgegeven,en roddels verteld over Amanda/Brian en hun familie....
Kim
 Kim - dinsdag 29 april 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Ze kunnen niet zonder elkaar, omdat ze niemand anders hebben, vooral Huub zit in een isolement, want bij Jaap krijgt hij er ook niks meer uit. Ook niet meer voor het spel. En die misselijke Bart hoeft ook nooit meer terug te komen, hij is daar alleen maar om de familie van Claire te pleasen. Hij zegt bang te zijn voor de camera's. Wat doet hij dan in de kooi, een huichelaar is het en geloof me ik had Bart altijd heel hoog zitten vanf BB 1.
johan13
 johan13 - dinsdag 29 april 2008 - 23:15   quote  deeplink  
komen ze wel een beetje laat mee. ik heb heel veel copy's met laster van nowlive ten opzichte van de bewoners brain,amanda, lieke en de familie van brain en amanda.
als ik alles aangeef dan moeten er nieuwe vleugels bijgebouwd worden, speciaal geschikt voor rollators
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:09 schreef Nikos het volgende:
Zo is het,niet eerst oordelen over iemand anders,voordat ze hun eigen naam geheel hebben gezuiverd,wat het nooit gaat worden,als er iemand schuldig is aan Smaad en Laster is het Nowlive wel,alleen al het stukje duistere zaken rondom de gouden kooi in hun forum,zegt genoeg,er wordt alleen maar afgegeven,en roddels verteld over Amanda/Brian en hun familie....
juist kom net en wat lees ik in een topic .. Amanda schuldig aan laster en smaad ..wat een dombo,s zeg als amanda voet bij stuk houd kan huub gewoon de bak in geloof me heel het filmpje wijst erop amanda was dronken en huub profiteerde daar van ..geloof in 5 jaar kan amanda nog een aangifte doen ..en ik zou daar ook voor gaan ook ...laster en smaad laat me niet lacheen nee wat hun daar doen is nog 10 x erger
djen
 djen - dinsdag 29 april 2008 - 23:19   quote  deeplink  
zal eens bewijs op laten stuuren wat huub heeft gedaan hij heeft meerdere meisjes geslagen omdat zijn neus vol de cocaine zat de viezerik...denk dat ze de aangiftes van huub niet willen zien ..en ja daarom kots ik van dat ventje zelfde toen hij de kleren van nadia van haar lijf wilde rukken of had hij t gedaan??
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Huub deelt mee dat hij altijd thuis komt met een dropping. Claie geeft als anrwoord:"Ik niet", dus zullen Bart en Bram en vader Claire wel weer klaar staan om te helpen. Dit is te doorzichtig en niet leuk meer, het is volgens mij een uitgemaakte zaak wie er gaat winnen.Ik ben bang Huub anders was hij er allang uit gegaan. Zeker na wat hij allemaal geflikt heeft. En nu wordt hij door vader Claire beschermt. Misselijk zootje.
Kim
 Kim - dinsdag 29 april 2008 - 23:34   quote  deeplink  
hihihi, ja lisbeth, dan gaat Claire weer huilen en dan komen de hulptroepen er aan. De rest zou eens moeten weten waar ze al om gejankt heeft in de kooi. Geen contactpunten, Amanda mee voor de trouwjurk. Als je daar al om jankt in de kooi, dan zouden de andere haar er binnen 48 uur uit hebben en dan kan huub gelijk mee voor fysiek geweld. hihihi
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Waren ze vanavond nog bij Jensen? Ben vergeten te kijken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Nee vrijdag komen ze draakje
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:39 schreef Merty het volgende:
Nee vrijdag komen ze draakje
Thanks. Dan ga ik vrijdag lekker kijken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Thanks. Dan ga ik vrijdag lekker kijken.
Ja wordt lachen Jaapio was er bij dus helemaal Topie top en als je niet kan kijken dan zal Boudewijn wel een filmpje plaatsen voor de gene die het niet gezien hebben
Kim
 Kim - dinsdag 29 april 2008 - 23:54   quote  deeplink  
Ja daar zal Huub niet blij mee geweest zijn dat jaap onverwachts langs kwam bij Jensen. Hij dacht alleenrecht te hebben met Claire, maar nee hoor Japioo was er ook en weer goed ook, als ik het zo gehoord heb. Jaap je bent een kanjer en kijk uit wat je met je hoogste punten gaat doen op 15 mei, geef ze niet aan huub. Want die naait je waar je bij staat en die maffe Huubisten hebben vele plannen. Dat gaat je je kop kosten. OO ik zou willen dat hij dit kon lezen. hihi
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:54 schreef Kim het volgende:
Ja daar zal Huub niet blij mee geweest zijn dat jaap onverwachts langs kwam bij Jensen. Hij dacht alleenrecht te hebben met Claire, maar nee hoor Japioo was er ook en weer goed ook, als ik het zo gehoord heb. Jaap je bent een kanjer en kijk uit wat je met je hoogste punten gaat doen op 15 mei, geef ze niet aan huub. Want die naait je waar je bij staat en die maffe Huubisten hebben vele plannen. Dat gaat je je kop kosten. OO ik zou willen dat hij dit kon lezen. hihi
Nee maar het zit hem wel dwars he natas kan het niet uitstaan hoe ze tegen hem doet kan hij niet van slapen die kikker bah bah
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
Ik heb vanavond nogeens naar de tv uitzending gekeken hoe kan je je zo laten behandelen. En dan alsmaar dat vingertje van die kwal. En dat denkt dan dat hij voor de klas kon. Met schaken speelt hij ook al vals tegen Claire. Trouwens Natasia was ook bij Jensen en keek Huub zo vuil aan (zei hij) dat hij het nu in zijn broek doet om naar buiten te gaan.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Hij is als de dood dat Claire zal winnen daarom moet ze een verhaaltje vertellen. Ik heb geleerd met schaken dat je je mond moet houden.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:01 schreef lisbeth het volgende:
Hij is als de dood dat Claire zal winnen daarom moet ze een verhaaltje vertellen. Ik heb geleerd met schaken dat je je mond moet houden.
Maar is het jullie dan niet opgevallen als er post of een cadeau binnen komt zit barbie er naast en ze moet het lef niet nemen om het te lezen
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Is Claire Barbie?
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Ja dat heb ik ook al eens geschreven Merty, walchelijk hè? Ik heb ook zo'n echtgenoot gehad en werd er ook 10 jaar door mishandeld dus zie af en toe mijn leven voorbij gaan.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:09 schreef lisbeth het volgende:
Ja dat heb ik ook al eens geschreven Merty, walchelijk hè? Ik heb ook zo'n echtgenoot gehad en werd er ook 10 jaar door mishandeld dus zie af en toe mijn leven voorbij gaan.
Ja maar weetje Lisbeth wat ik nou echt stom verbaasd van ben dat hij wel iedere keer samen met zijn P**pbekje hebben ze het over Brian en Amanda hoe slecht hun relatie wel niet is maar Amanda laat duidelijk zien dat ze ergens niet mee eens is en praat het uit en blijft bij haar standpunt . Maar Barbie likt de kikkerbal alles wat hij doet hmmmmm ohhhhhhhh ik wordt er zo misselijk begrijp het echt niet dit totaal onbegrip hiervoor
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Haha! Zoals jij het beschrijft is het nog smeriger dan in werkelijkheid!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 23:55 schreef Merty het volgende:

[..]

Nee maar het zit hem wel dwars he natas kan het niet uitstaan hoe ze tegen hem doet kan hij niet van slapen die kikker bah bah
het zat hem inderdaad erg dwars, toen hij thuis kwam begon hij wel 4 of 5 keer over dat Natasia zich voor lul gezet had maar er wilde niemand luisteren...
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het zat hem inderdaad erg dwars, toen hij thuis kwam begon hij wel 4 of 5 keer over dat Natasia zich voor lul gezet had maar er wilde niemand luisteren...
En dat vindt onze kleine vriend nog het allerergste, dat er niemand wil luisteren. Dan gaat hij wat harder praten en zie je de wanhoop in zijn ogen.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:29   quote  deeplink  
Ja en dan wordt hij helemaal kwaad. Het is wel duidelijk er zijn drie vrouwen waar hij het zeker niet van kan winnen en dat zijn Natasia,Lieke en AMANDA. Kan nog leuk worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door lisbeth --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:32   quote  deeplink  
Allemaal gefeliciteerd met onze Koningin, hoera, hoera, hoera.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja Boudewijn en nu praat hij maar steeds over Jensen hij heeft het nergens anders over de camera dit de camera dat en jij daar barbie je deed het goed barbie ik ben zo trots op je nou bah
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:29 schreef lisbeth het volgende:
Ja en dan wordt hij helemaal kwaad. Het is wel duidelijk er zijn drie vrouwen waar hij het zeker niet van kan winnen en dat zijn Natasia,Lieke en AMANDA. Kan nog leuk worden.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat de discussietechnieken die Natasia hanteert onovertroffen zijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:32 schreef lisbeth het volgende:
Lisbeth dat is waar ook jij gefeliciteerd
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:32 schreef lisbeth het volgende:
Ik ben niet zo koningsgezind.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Nou gaat die zak zich ook nog met de pil bemoeien en gelooft Claire niet.Ze moet morgen de dokter bellen. Die ongein van Nadia en Dennis wil hij niet.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:42 schreef lisbeth het volgende:
Nou gaat die zak zich ook nog met de pil bemoeien en gelooft Claire niet.Ze moet morgen de dokter bellen. Die ongein van Nadia en Dennis wil hij niet.
Nou, dat is ook niet erg romantisch.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Huub is net een trol als je hem ziet staan met zijn grote voeten onder dat kleine lijfje. Humor zoals hijzelf altijd zegt.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:50 schreef lisbeth het volgende:
Huub is net een trol als je hem ziet staan met zijn grote voeten onder dat kleine lijfje. Humor zoals hijzelf altijd zegt.
Hij zal wel erg onder de indruk zijn van zijn potentie. "Ze slikt de pil en toch heb ik haar zwanger gemaakt." Ik zie hem gewoon al glunderen.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Ja want hij moet natuurlijk iedereen overtreffen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:53   quote  deeplink  
ik zit de stream nu na te kijken, hij is bang dat ze toch zwanger kan raken terwijl ze de pil slikt omdat ze een tussentijdse menstruatie gehad heeft.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:54   quote  deeplink  
Oei, dat is foute boel Huub!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:53 schreef Boudewijn het volgende:
ik zit de stream nu na te kijken, hij is bang dat ze toch zwanger kan raken terwijl ze de pil slikt omdat ze een tussentijdse menstruatie gehad heeft.
Dat zou echt een giller zijn hahahah
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 00:54   quote  deeplink  
Ja dat begreep ik ook daarom moet ze morgen de dokter bellen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Maar hij waarom doet hij dat weer zo dat iedereen het kan horen niet zomaar mensen echt niet en zag je hoe hij weer naar de camera keek
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:56   quote  deeplink  
En wat dan? Als het zo is, kan die dokter er echt niets meer aan doen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:56 schreef Merty het volgende:
Maar hij waarom doet hij dat weer zo dat iedereen het kan horen niet zomaar mensen echt niet en zag je hoe hij weer naar de camera keek
hij wilde vast een tv moment scoren maar Claire had er weinig zin in. Ze werd tot 3 keer toe terug geroepen om vol in de camera's te komen staan
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:56 schreef draakje het volgende:
En wat dan? Als het zo is, kan die dokter er echt niets meer aan doen.
Hahahah draakje ik moet echt om jou lachen nee klopt het enigste wat hij kan is hun met de nep huwelijk feliciteren maar ook met de 2e goudenkooi baby dat is wat de dokter kan doen hahahah
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hij wilde vast een tv moment scoren maar Claire had er weinig zin in. Ze werd tot 3 keer toe terug geroepen om vol in de camera's te komen staan
Dat bedoel ik deze man heeft al gezegd dat voor dat hij in de kooi stapte alles goed had bekeken hoe en waar de cameras waren en hij doet het alleen maar daarom hij denkt dat dit ook veel credits zal opleveren dus niet
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Nou jongens, dan moeten we maar met de pet rond. Tenslotte kunnen we niet achterblijven bij Geen Leven.
Anne
 Anne - woensdag 30 april 2008 - 01:01   quote  deeplink  
ik ben de sokjes al aan het breien ;-) enne draakje, dan wel een lijst met wie er allemaal meedoet he!

Mocht het zo zijn dat ze zwanger is (en het is echt te hopen van niet) dan zal Huub er voor strijden dat het programma nog 8 maanden op de tv blijft, want dan vindt hij dat hij de enige echte goudenkooi baby heeft!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 01:00 schreef draakje het volgende:
Nou jongens, dan moeten we maar met de pet rond. Tenslotte kunnen we niet achterblijven bij Geen Leven.
die gasten krijgen niks van mij echt niet alleen Jaapioooooooooooo , Amanda en Brain maar hun in nog geen duizend jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Even napraten!

0.0071241