|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Amanda niet blij met Bart en Ketchup (Nowlive.eu)
|
|
|
Kim
|
|
|
Logisch dat ze niet blij zijn, wat heeft Bart in godsnaam te maken met het spel. Ik hoop echt dat de redactie hem niet meer binnen laat, want hij heeft er nu voor gezorgt dat Huub weer mikpunten heeft. En hij hoort daar neutraal te zijn als reintregratiecoach, hij is geen gastspeler of butler. En Claire kan nu wel de mond open doen, omdat het over haar vrienden of familie gaat. Voor de rest voegt ze niks toe. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het originele bericht:
quote: Huub en Claire zijn de volgende die worden geïnterviewd. Hierna zegt de verslaggeefster tegen haar partner dat ze het jammer vindt dat iedereen zo hun antwoord al klaar heeft en dat ze daardoor niets spontaans te horen krijgen. Maar ze vragen ook niets wat al niet is gevraagd, dus of ze zijn niet goed voorbereid of ze zijn toch niet zo goed als dat ze zelf denken te zijn, wat ze eerder op de avond over zichzelf beweerden. Weer moeten Huub en Claire uitleggen waarom ze zijn getrouwd en dat is inmiddels wel een langspeelplaat ja. Ze gaan op weg naar Jaap en Huub en Claire gaan naar de Chill. Ook Huub zegt er van te gaan balen, dat die vraag steeds weer wordt gevraagd. Claire zegt dat het zo ook nog wel een tijdje zal blijven, maar het begint Huub te irriteren. In de Private laat Brian aan Amanda weten dat als ze zo door gaat tegen Bart, dat het dan nooit goed gaat komen met haar en Bart. Dat maakt Amanda niets uit, ze zegt al vanaf het begin met hem te botsen. Brian is echter benieuwd naar wat Bart te melden heeft over wat hij straks kan verwachten in de buitenwereld. Hij wil van hem weten hoe hij er straks mee om moet gaan als ze uitgescholden worden. Wel ergert het hem dat Bart snerende opmerkingen maakt. Zo zou Bart vanavond gezegd hebben tegen Brian dat hij vergeten is om op het ketchup verhaal terug te komen, maar dat zeker nog gaat doen. Dit is echt teveel voor Amanda en ze wil zo met de buren gaan praten, want op zo’n integratie coach zitten zij niet te wachten!
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
sorry zouden jullie de tekst kunnen quote, ik kan hem niet lezen namelijk. Ben heel benieuwd wat ze op nowlive hier nu weer op zeggen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
o sorry boudewijn, we plaatsten tegelijk, hahahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke thanx
ik vind het logisch dat amanda en brian hier over gaan klagen ik hoop dan ook dat het werkt en hij niet meer mag komen. Hij is partijdig en heeft duidelijk zijn mening klaar over amanda en brian. Belachelijk dat hij over het ketchup incident begint, nu moeten er bij de buren toch ook de oogkleppen afvallen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou het is toch belachelijk maar Mannie hier is de laatste woord nog niet gezegd daar zorgt mannie wel voor weet het zeker en wat betreft Jaapio die Bart en Barbie broer willen dat jaapio voor hun gaan werken ik hoop dat Jaapio slim isom dit niet te doen sukkels |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:41 schreef Merty het volgende:Nou het is toch belachelijk maar Mannie hier is de laatste woord nog niet gezegd daar zorgt mannie wel voor weet het zeker en wat betreft Jaapio die Bart en Barbie broer willen dat jaapio voor hun gaan werken ik hoop dat Jaapio slim isom dit niet te doen sukkels Dat is dus gewoon omkopen! Mag dat zomaar? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Draakje dat weet ik niet of dat omkopen is maar ja ik denk dat Jaapio daar vrij in is wat hij wil gaa doen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:45 schreef Merty het volgende:[..] Draakje dat weet ik niet of dat omkopen is maar ja ik denk dat Jaapio daar vrij in is wat hij wil gaa doen Tuurlijk is Jaap daar vrij in, maar ik bedoel dat als ze hem echt een goede baan aanbieden Jaap misschien niet meer zo geneigd zal zijn terror op Huub te plegen. Want dan hangt zijn toekomst af van zijn gedrag. En dat vind ik dus het spel beïnvloeden. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Draakje zo had ik er niet over nagedacht, maar volgens mij is Jaap daar niet zo gevoelig voor. En het was een heel kort gesprekje waar jaap ook wel weer een beetje de draak met Bram stak, zoals hij de hele dag deed met alle gasten, hihihi |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:58 schreef Kim het volgende:Draakje zo had ik er niet over nagedacht, maar volgens mij is Jaap daar niet zo gevoelig voor. En het was een heel kort gesprekje waar jaap ook wel weer een beetje de draak met Bram stak, zoals hij de hele dag deed met alle gasten, hihihi Gelukkig maar! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:52 schreef draakje het volgende:[..] Tuurlijk is Jaap daar vrij in, maar ik bedoel dat als ze hem echt een goede baan aanbieden Jaap misschien niet meer zo geneigd zal zijn terror op Huub te plegen. Want dan hangt zijn toekomst af van zijn gedrag. En dat vind ik dus het spel beïnvloeden. Ooh zo bedoel ja dat weet ik niet wat jaapio zal doen in die . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
dieenebart zaterdag 3 mei 2008 @ 17:27 (#240)
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.
Ik stream zelden. Ik lees veel bij in COSsen, hoor van Bram en de redactie nog wel eens wat, en heb zelf een aardig beeld van hoe ze daar de tijd (moeten) doorbrengen.
Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen. Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah...
Het lijkt voor de buitenwereld vast dat ik Huub en Claire (en in mindere mate Jaap) voortrek, maar feit is dat Huub (in tegenstelling tot Brian) veel toegankelijker is. Veel eerder bereid om water bij de wijn te doen om een conversatie op gang te houden. En dan laat ik hier Amanda even buiten beschouwing, want zij beschouwt iedere conversatie als een discussie waar een winnaar uit voort moet komen. Zelfs Claire is sociaal een stuk sterker.
De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic
Voor de rest ben ik verheugd met de positieve reacties die ik krijg. Ik zie ze, voor de goede orde, liever op m'n beeldscherm dan dat ik iedere keer naar de voordeur moet lopen. (Hint)
bron. fok.nl |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nee, zal best, Bart is een beste vriend van Bram, zus van Claire. En werkte hij niet voor bram? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:32 schreef Dragon het volgende:Nee, zal best, Bart is een beste vriend van Bram, zus van Claire. En werkte hij niet voor bram? Dat wordt beweerd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja hij wel met zijn grote bek daarom was hij zo bang in Utrecht vergeten Bart ik niet |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:28 schreef draakje het volgende:dieenebart zaterdag 3 mei 2008 @ 17:27 (#240) Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda. Ik stream zelden. Ik lees veel bij in COSsen, hoor van Bram en de redactie nog wel eens wat, en heb zelf een aardig beeld van hoe ze daar de tijd (moeten) doorbrengen. Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen. Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah... Het lijkt voor de buitenwereld vast dat ik Huub en Claire (en in mindere mate Jaap) voortrek, maar feit is dat Huub (in tegenstelling tot Brian) veel toegankelijker is. Veel eerder bereid om water bij de wijn te doen om een conversatie op gang te houden. En dan laat ik hier Amanda even buiten beschouwing, want zij beschouwt iedere conversatie als een discussie waar een winnaar uit voort moet komen. Zelfs Claire is sociaal een stuk sterker. De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic Voor de rest ben ik verheugd met de positieve reacties die ik krijg. Ik zie ze, voor de goede orde, liever op m'n beeldscherm dan dat ik iedere keer naar de voordeur moet lopen. (Hint) bron. fok.nl Nou is dus ook de slimste niet. Coachen en dan een voorkeur en oordeel hebben, dat past niet bij elkaar. Ik heb nog nooit een cliënt beoordeeld op stemgeluid of sociale vaardigheden. Daar prik je dan doorheen en je behandelt ieder gelijkwaardig. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
En dan nog iets zei werd geroepen op 30 april podium en wat riepen ze HOER zo ga haar maar helpen sukkel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:34 schreef seya het volgende:[..] Nou is dus ook de slimste niet. Coachen en dan een voorkeur en oordeel hebben, dat past niet bij elkaar. Ik heb nog nooit een cliënt beoordeeld op stemgeluid of sociale vaardigheden. Daar prik je dan doorheen en je behandelt ieder gelijkwaardig. Idd. Zijn geloofwaardigheid is nu wel weg, zo hij die al had. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Vind dat getetter van Huub trouwens ook niet echt aangenaam voor de trommelvliezen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Was hij trouwens niet die slimmerd, die te pas en onpas riep: "Lekker belangrijk!"? Verbaal was hij toen al niet echt sterk, daarom gebruikte hij dat. Lekker boeien zou ik zeggen Bart! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dit stuk bewijst dat Bart (als hij dit inderdaad heeft geschreven) een hele slechte coach is. Een re-integratie coach ook nog. Wat er ook gezegd word je mag je nooit op deze manier uitlaten. Je MOET boven alle kritiek staan. Als hij vindt dat Amanda niet beschaafd is, moet hij dat voor zich houden. Nou begrijp ik wel dat hij op zijn nummer is gezet door Amanda en dat hij dat alles behalve leuk vond. Dan nog, je neemt Amanda apart en heb het haar erover. Hij is toch de coach ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:41 schreef Mrs.B het volgende:Dit stuk bewijst dat Bart (als hij dit inderdaad heeft geschreven) een hele slechte coach is. Een re-integratie coach ook nog. Wat er ook gezegd word je mag je nooit op deze manier uitlaten. Je MOET boven alle kritiek staan. Als hij vindt dat Amanda niet beschaafd is, moet hij dat voor zich houden. Nou begrijp ik wel dat hij op zijn nummer is gezet door Amanda en dat hij dat alles behalve leuk vond. Dan nog, je neemt Amanda apart en heb het haar erover. Hij is toch de coach ? Ja, hij gaat de kooi in, dus hij weet waar hij aan begint. Nou denk ik persoonlijk dat dat hele reïntegratiegebeuren hem worst is, hij wil gewoon weer met zijn kop op de televisie. Maar ja, daar horen dit soort dingen bij. Ik zal hem in ieder geval nooit inhuren mocht ik nog eens willen integreren. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:41 schreef Mrs.B het volgende:Dit stuk bewijst dat Bart (als hij dit inderdaad heeft geschreven) een hele slechte coach is. Een re-integratie coach ook nog. Wat er ook gezegd word je mag je nooit op deze manier uitlaten. Je MOET boven alle kritiek staan. Als hij vindt dat Amanda niet beschaafd is, moet hij dat voor zich houden. Nou begrijp ik wel dat hij op zijn nummer is gezet door Amanda en dat hij dat alles behalve leuk vond. Dan nog, je neemt Amanda apart en heb het haar erover. Hij is toch de coach ? Nou ja, het is lekker belangrijk hoor Bart, wat een minkukel om dit in de openbaarheid te brengen! Jij hebt helemaal gelijk MrsB! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het is schandalig. Als hij echt een re-integratie coach is, heeft hij nu echt een probleem. Beroepsgeheim |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:49 schreef Mrs.B het volgende:Het is schandalig. Als hij echt een re-integratie coach is, heeft hij nu echt een probleem. Beroepsgeheim Mahaha! Dan heeft Brammetje ook een probleem. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:49 schreef Mrs.B het volgende:Het is schandalig. Als hij echt een re-integratie coach is, heeft hij nu echt een probleem. Beroepsgeheim Ja maar dat is hij niet angstige Bartje is het geloof me |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Die niet bidt voor brune bonen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, die is allang dood. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Je "kan" een re-integratie coach vergelijken met een Arbo arts in sommige gevallen zelfs met een reclasseringambtenaar. Ik denk dat hij een gelegenheid coach is doordat hij in Big brother heeft gezeten. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Neeee, dat is nep! Hij leeft nog en was in DGK als reintegratie-coach! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:54 schreef Mrs.B het volgende:Je "kan" een re-integratie coach vergelijken met een Arbo arts in sommige gevallen zelfs met een reclasseringambtenaar. Ik denk dat hij een gelegenheid coach is doordat hij in Big brother heeft gezeten. Ja in ons vakjargon: een ervaringsdeskundige....pffttttt Volgens mij is er van hemzelf ook niet veel terechtgekomen?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:55 schreef seya het volgende:[..] Ja in ons vakjargon: een ervaringsdeskundige....pffttttt Volgens mij is er van hemzelf ook niet veel terechtgekomen?? Nee hij probeert het steeds weer BB Hotel BB en hij had geen coach moeten zijn maar de rol van mikey had hij moeten nemen zo ziet hij er ook uit vuilnisbakkenras bah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En bovendien, wat zou het als Amanda niet zo beschaafd is als sommige andere mensen? Ze heeft - als ook maar een deel van wat er over haar wordt geschreven waar is - thuis waarschijnlijk niet het goede voorbeeld gekregen. Ik vind dat ze dan ondanks dat slechte voorbeeld is opgegroeid tot een authentiek en bij vlagen aandoenlijk meisje. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik wist het wel, Boudewijn. Mijn antwoord was een beetje spottend bedoeld. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ow ja, dan zijn we er weer. Het familiebedrijf heeft er weer de hand in. Je wordt er toch niet goed van? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:06 schreef draakje het volgende:En bovendien, wat zou het als Amanda niet zo beschaafd is als sommige andere mensen? Ze heeft - als ook maar een deel van wat er over haar wordt geschreven waar is - thuis waarschijnlijk niet het goede voorbeeld gekregen. Ik vind dat ze dan ondanks dat slechte voorbeeld is opgegroeid tot een authentiek en bij vlagen aandoenlijk meisje. Ach diamanten zijn ook ordinair, eenmaal geslepen, wil ik er wel een aantal van... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ach, ze hebben zich gewoon ingekocht.
Brammetje werkt ook voor Schwarzkopf (vader Claire) en Talpa.
en er staat:
quote:2007-december - Claire heeft Sasha en Eric opgemaakt voor hun live optreden in de gouden kooi! en hoe toevallig, Sasha en Eric zijn artiesten uit de stal van Brammetje! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:20 schreef Boudewijn het volgende:ach, ze hebben zich gewoon ingekocht. Brammetje werkt ook voor Schwarzkopf (vader Claire) en Talpa. en er staat: [..] en hoe toevallig, Sasha en Eric zijn artiesten uit de stal van Brammetje! Waar doet die jongen nou in, shampoo of artiesten of allebei? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zal wel een advertentie filmpje oid zijn |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:49 schreef Mrs.B het volgende:Het is schandalig. Als hij echt een re-integratie coach is, heeft hij nu echt een probleem. Beroepsgeheim Ga je hem aangeven, Mrs. B? Mag ik mee? |
|
|
|