|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Quintin op komst!
Brian wacht even tot Lieke uit het zicht is en dan pakt hij de telefoon. "Met Quintin!", klinkt het en dan opeens weten we wat Brian van plan is. "Ik wil je uitnodigen voor vanavond. Kom gewoon even chillen!", vraagt Brian. "En kom een keer slapen als je tijd hebt", vraagt hij lachend, maar dat ziet Quintin niet zo zitten. "Slapen weet ik niet zeker. Daar moet ik het nog even over hebben, maar ik kom zeker langs!", verzekert de ene dj de andere. "Ik zie je vanavond!", roept Quintin en dan is het gesprek ten einde. Dat wordt vast heel gezellig vanavond!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ik weet niet of het de bedoeling is dat er filmpjes geplaatst worden, ik heb al toestemming gegeven aan iemand van hier om ze te plaatsen maar nu ik toch langsfiets, kan ik hem zelf ook wel even plaatsen. Mocht dit niet de bedoeling zijn, hoor ik het vanzelf wel :) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=67958&sess=794 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uiteraard mag je filmpjes plaatsen. Je kunt de [clipser][/clipser] tags gebruiken waarbij het 'vid' nr tussen de tags geplaatst kan worden. In dit geval dus 67958 waarbij het dan wordt:
Overigens zijn wij zelf ook op zoek naar streamers die voor ons filmpjes willen maken. Daarmee bedoel ik dat onze url (http://goudenkooi.headliner.nl) ergens onderin staat. In zo'n geval worden de filmpjes ook op onze frontpage geplaatst (goudenkooi.headliner.nl) en bij elk geplaatst filmpje heb je de mogelijkheid om een banner te plaatsen of google adsense oid om zo wat ermee te verdienen.
Meer info op: Headliner zoekt streamers - meldt je nu aan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ik heb een eigen forum (van de startpagina) dat is voor mij even genoeg. Ik kan af en toe wel wat filmpjes plaatsen, alhoewel het momenteel een beetje komkommertijd is, er gebeurd zo weinig. Ik rip wel veel maar stream op dit moment erg weinig. Je kunt mijn clipser acount toevoegen aan je favo's dan kun je altijd even kijken of er wat is. Korte filmpjes plaats ik ook op You Tube onder goudendecency. Dus kijk maar ff. Momenteel wordt er weinig materiaal ge-upload door alle uploaders....lijkt het soms. |
|
|
|