|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Discussie over Bart!
Amanda en Brian praten met elkaar in de Private Room over de afgelopen dag. "Ik vond het wel een leuke dag", geeft Amanda toe. "Maar wat Bart allemaal zei over dat ik zo hard praatte enzo, dat moet ik niet hebben", zegt de Amsterdamse geïrriteerd. "Het is toch een vriend van Claires broer, en dat merk je aan zijn houding tegenover ons", legt ze uit. "Dat klopt wel, maar ik vind het niet leuk dat je zomaar van tafel wegliep. Dat is niks voor jou", merkt Brian op. Amanda vindt haar gedrag wel terecht maar snapt ook wel dat Bart beledigd was.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Bart is iemand die er neutraal in hoort te staan, als hij zegt wat hij komt doen. Hij maakt alleen maar Brian en Amanda belachelijk, ik had altijd respect voor hem en de vorige keer gaf ik hem nog de voordeel van de twijfel. Maar hij heeft het echt afgedaan bij mij. Vooral dat hij Brian nog even moest melden over dat ketcup verhaal. Wat heeft die man zich laten kennen zeg, door zich zo te laten beinvloeden door die achterlijke broer van Claire, die op nowlive niet de mede miljonairs bij hun naam kan noemen. Misselijk makend mediageil mannetje, ik hoop dat hij nooit meer binen komt, want hij heeft wel zijn eigen glazen in gegooid met deze kinderachtige actie. Vooral laat op de avond reageert hij veel op nowlive, dan is zijn alcoholpercentage schijnbaar zo hoog, dat er helemaal niks nuttigs meer door hem getypt word, alleen hatelijke berichten. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:48 schreef Kim het volgende:Bart is iemand die er neutraal in hoort te staan, als hij zegt wat hij komt doen. Hij maakt alleen maar Brian en Amanda belachelijk, ik had altijd respect voor hem en de vorige keer gaf ik hem nog de voordeel van de twijfel. Maar hij heeft het echt afgedaan bij mij. Vooral dat hij Brian nog even moest melden over dat ketcup verhaal. Wat heeft die man zich laten kennen zeg, door zich zo te laten beinvloeden door die achterlijke broer van Claire, die op nowlive niet de mede miljonairs bij hun naam kan noemen. Misselijk makend mediageil mannetje, ik hoop dat hij nooit meer binen komt, want hij heeft wel zijn eigen glazen in gegooid met deze kinderachtige actie. Vooral laat op de avond reageert hij veel op nowlive, dan is zijn alcoholpercentage schijnbaar zo hoog, dat er helemaal niks nuttigs meer door hem getypt word, alleen hatelijke berichten. Nou de eerste keer dat ik het hoorde Kim dat hij er in kwam wist ik al genoeg en je ziet het toch hoe hij doet tegen Amanda en Brain. En precies hoe Amanda het aan Brain uitlegde zo heb ik het zelf ook gezien gehoord en ervaren te triest voor woorden |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ja ik ook hoor Merty, maar Brian had wel een punt, had iets gezegd en dan weg gelopen, want nu zat Brian met een mond vol tanden. Maar ik zou ook niet blijven zitten bij zo een blaaskaak die 9 jaar geleden BB heeft gewonnen. En daardoor denkt alles in pacht te hebben. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 23:56 schreef Kim het volgende:Ja ik ook hoor Merty, maar Brian had wel een punt, had iets gezegd en dan weg gelopen, want nu zat Brian met een mond vol tanden. Maar ik zou ook niet blijven zitten bij zo een blaaskaak die 9 jaar geleden BB heeft gewonnen. En daardoor denkt alles in pacht te hebben. Nou ik vind het goed van der hoor dat ze dat gedaan heeft want hij kon zijn oren niet geloven wat hij hoorde muziek lol. :-) Maar ik zelf had hem eerst zo de waarheid verteld en alles wat brain dacht zou ik er ook in gooien en dan weglopen en keihard muziek aan dat zou ik gedaan hebben maar deze zet van Amanda was ook een giller hoor haahha |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Eindelijk iemand die de waarheid durft te spreken over Brian en Amanda in de kooi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou wat een waarheid zeg pfff meer een zet waar hij mooi voor lul staat meer dan dat niet |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Bart moet altijd heel geforceerd laten merken dat ie ook een paar hersens heeft, maar het blijft een boer met een te groot hoofd. En ego. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Jaaaaaaapio, treedt eens op tegen Bart! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:10 schreef stevi0 het volgende:Bart moet altijd heel geforceerd laten merken dat ie ook een paar hersens heeft, maar het blijft een boer met een te groot hoofd. En ego. Dit is een heel treffende beschrijving. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Maar dat mag dan waarschijnlijk weer niet en zo worden we allemaal belazerd. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Zo Bart spreekt slecht over Amanda op Fok met de naam dieenebart en zegt dit:
opmerkingen waarmee je ze gek kunt krijgen! Shoot!
okee, ik doe er ook een.
" Amanda, je krijgt de groeten van je moeder..."
Goede coache hoor die Bart, maar niet heus! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:24 schreef Milou het volgende:Zo Bart spreekt slecht over Amanda op Fok met de naam dieenebart en zegt dit: opmerkingen waarmee je ze gek kunt krijgen! Shoot! okee, ik doe er ook een. " Amanda, je krijgt de groeten van je moeder..." Goede coache hoor die Bart, maar niet heus! Ja maar is hij dat zeker dan ??/ |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ga naar bed. Truste en tot morgen. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
weer een bewijs dat vadertje Ron "relaties " heeft met de regie........... Goed van Amanda hoor, ik zou het ook niet pikken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:38 schreef Elske het volgende:weer een bewijs dat vadertje Ron "relaties " heeft met de regie........... Goed van Amanda hoor, ik zou het ook niet pikken. Nee is toch ook niet normaal |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Op www.clairedemiljonair.nl kan je lezen dat Bart voor Bram(broer claire) werkt. Hij kan dus nooit onpartijdig zijn. En die dropping stelt ook niets voor want Claire heeft al te kennen gegeven dat ze nooit thuis komt. Dus dan zullen Bart, Bram en pappa Claire wel klaar staan om te helpen. Trusten voor nu tot morgen. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: het lijkt er een beetje op dat hij er expres is ingezet om de verschillende miljonairs een beetje te zieken omdat dat straks ook kan gebeuren. Dus hij heeft gewoon opdracht gekregen om wat leuke tv momentjes te maken maar daarbij ook duidelijk te maken dat dit allemaal na de kooi kan gebeuren.
Ik heb de complete discussie nog niet gelezen, maar wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou belachelijk vraag me af of talpa dit weet |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] het lijkt er een beetje op dat hij er expres is ingezet om de verschillende miljonairs een beetje te zieken omdat dat straks ook kan gebeuren. Dus hij heeft gewoon opdracht gekregen om wat leuke tv momentjes te maken maar daarbij ook duidelijk te maken dat dit allemaal na de kooi kan gebeuren. Ik heb de complete discussie nog niet gelezen, maar wat vinden jullie? Dat denk ik toch niet neem nou het moment van Jaapio over de bergma smerga dat mocht toch niet waarom zou dit dan wel van iemand die niet in het spel hoort want dat deeed mama bergma smerga toch ook niet en Jaapio moest wel een excusses aanbieden |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Bart is gewoon net zo mediageil als de fam . Recourt.... alleen is de ellende : ze kunnen geen kritiek incasseren. Als er wat negatief op de berichtensite van Claire komt, wordt die gelijk gesloten op "politie advies !!! "..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:57 schreef Elske het volgende:Bart is gewoon net zo mediageil als de fam . Recourt.... alleen is de ellende : ze kunnen geen kritiek incasseren. Als er wat negatief op de berichtensite van Claire komt, wordt die gelijk gesloten op "politie advies !!! "..... maar dat vindt ik meer dan normaal, het moet een promotiesite zijn voor Claire dus dan vindt ik dat ze alle negatieve dingen gewoon moeten kunnen verwijderen. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nou ik vind het niet normaal dat hij gaat vragen aan de mensen daar wat hij kan doen om amanda terug te pakken hoop dat de regie dit leest .en ze hem buiten de villa laten nu |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:59 schreef stacy1974 het volgende:nou ik vind het niet normaal dat hij gaat vragen aan de mensen daar wat hij kan doen om amanda terug te pakken hoop dat de regie dit leest .en ze hem buiten de villa laten nu Dat hoop ik ook dat de regie dit in de gaten houdt want dit kan echt niet |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 01:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] maar dat vindt ik meer dan normaal, het moet een promotiesite zijn voor Claire dus dan vindt ik dat ze alle negatieve dingen gewoon moeten kunnen verwijderen. ben ik gedeeltelijk met je eens, maar helemaal sluiten is toch een teken dat je niet tegen kritiek kan... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zulke mensen zoals Bart, die een binding hebben met de familieleden van 1 van DGK bewoners, moeten ze uitsluiten om geen contact te hebben met de bewoners of opdrachten te geven. Heb heel wat verhalen gehoord, dat Bart, Brain en Amanda zal aanpakken tijdens de dropping die gepand zijn. Dit allemaal, omdat hij bevriend is met Bram, de broer van Claire. En Bram, die varkenskop, heeft de recht niet eens om met ketchup de bed van Brain en Amanda onder te laten spuiten.
Bart denkt dat hij groot is, omdat hij in de BB zat. Maak jezelf niet groter dan je bent...daar wordt je nml kleiner van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Het klopt helemaal niet maar ga maar eens spiitten op de eerder aangegeven site, hier kan je lezen dat bram zijn clubje oo voor o.a. Talpa en RTL werkt. Ik krijg hier een nare smaak van in mijn mond. Daarom hebben ze ook waarschijnlijk nu gesjoemeld met de popo dan valt het eerder sjoemelen niet op denken ze. Hoe dom kan je zijn. Die Sly is ook van de partij, en Sly is nowlife dus alle puzzelstukjes vallen op hun plaats. Helaas alles voor niets gweest. Maar..........................stem AMANDA op 3040
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
bart is inderdaad een jongen die voor hun werkt hij maakt de filmpjes voor op de plasma schermen hij zit er diep in. en hij sponsort nu met grof geld nowlive zodat hij admin kon worden zo bant hij velen die tegen claire zijn en verwijderd negatieve berichten.
en vader claire was swarkoppf sponsor in de kooi dus ingelikt met geld daar alles voor media ge.. heid fam van claire..
en bart werkt weer voor brammetje dus er klopt geen hout van |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ben blij dat jij het ook hebt gezien. Ik denk dat we dit zoveel mogelijk bekent moeten maken. Het is zo gemeen. Zo hebben Amanda, Brian en Jaap geen eerlijke kans. |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
klopt hoor vader en broer claire en bart hebben zich ingekocht en nl doet eraan mee |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dank jacqueline ik dacht even spoken te zien maar ik had het dus weldegelijk goed. |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
liesbeth je heb 100 proc gelijk want zo zit het nl echt in elkaar |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
amanda heeft gelijk en brian zou er goed aan doen om niet al te leif tegen bart te zijn want bart lust ze wel rauw dat merk je aan al bart zijn uitspraken hij vind het geweldig dat die slappe bram ketjup in amanda bed had gespoten maar tegen huubje die zijn moeder voor heel nederland verschut zet lacht hij het zijn smiezerige huicelaars en lafaards en claire haar papa kan amanda sbloed wel drinken ondanks amanda degene is die zijn slapppe dochter moet troosten kijkt hij vol haat uit zijn ogen het is een grote soep sooi clkaire ne haar fam en aanhang ik hoop dat rtl genoeg beveiliging heeft voor manda en brian als ze met de duivel op stap gaan . |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja ik hoop ook dat er veel fan's zijn die deze Koninginnendag voor Claire's mafia familie willen verpesten. Ik kan niet uit de voeten, zit in een rolstoel, anders had ik wel zelf ook willen gaan. Ik kan nu eenmaal niet tegen ongerechtigheid, en dat is dit zo zeker als wat. Het was niet voor niets dat Huub al verschillende keren over zijn bruiloft zei:"Toen we zaten te eten leek het wel of er een mafia familie aan tafel zat, ik zag overal bewaking". Ja logisch. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
misschien komen ze de moeder van amanda wel tegen, die werkt toch in amsterdam? .. maar lisbeth voor iemand in een rolstoel had ik iets beter gedrag verwacht. beetje coulance, maar je gedrag en uitspraken zijn echt asociaal. Nu al uitspraken over dat je hoopt dat er mensen zij die de familie van claire willen pesten?. blijf jij maar lekker zitten. voor jou geld dus echt de uitdrukkeng wat u niet wil dat u geschied wens dat ook een ander niet.. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
en dan heb ik het nog niet eens gehad over wat er allemaal over lieke werd geschreven. er werd zelfs opgeroepen door een "volwassen vrouw" om lieke na de kooi aan te vallen. dat zijn pas zielige figuuren, want mensen kan ik het niet noemen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 09:50 schreef pauline@nowlive het volgende:niets laag aan.... mensen die je niet kent dingen toewensen,,dat is laag, en type's zoals janeke zijn waarschijnlijk zo verbitterd, dat ze dit soort dingen normaal vinden hier reageer ik op. kennen al die mensen op nowlive brain en amanda en toch wordt hun daar vanalles toegewenst |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
goh weer zo.n zielige huub fan die denkt dat ze niveau heeft.nou als men dat zou hebben gaat men weg bij nl.de opmerkingen die daar geschreven en goedgekeurt worden zijn te erg voor herhaling. en als je er niet aan meedoet wordt je verbannen.want dan is je niveau te hoog kunnen ze niets mee |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik heb het complete topic van duistere zaken gecopieerd, ik ben benieuwd wat de politie daarvan vindt. jullie willen amanda aanklagen voor smaad? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
goh en wij hebben de uitlatingen van brians topic en de topic brian versus amanda gecopieerd.die liggen al bij de politie. en dan hebben ze het op nl over laster en smaad van amanda. wie zijn er nu dom? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 10:05 schreef stacy1974 het volgende:goh en wij hebben de uitlatingen van brians topic en de topic brian versus amanda gecopieerd.die liggen al bij de politie. en dan hebben ze het op nl over laster en smaad van amanda. wie zijn er nu dom? sorry moest zijn brian versus yuri waar heel nl brian de laagste dingen toewenst,dat is al in onderzoek. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
is toch sneu voor bart als de regie straks al die mailtjes over hem krijgt wat hij bij fok heeft geschreven. maar ja net als op nl heeft hij last van grootsheidswaanzin. maar dom is hij ook nog.om zo openlijk pasrtij te kiezen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Stacy dat zegt meer over hem dan over ons. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
|
|
|
Elske
|
|
|
mooi werk Stacy.pak ze aan daar !!! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Amanda vindt het wel zielig voor de streamers dat ze weg gaan. Hub reageert met:"" Dan gaan ze toch lekker Koninginnendag vieren", dus weer a-sociaal bezig. Jammer dat hij (zogenaamd) getrouwd is anders is hij een goeie partij voor Pauline. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 11:12 schreef lisbeth het volgende:Amanda vindt het wel zielig voor de streamers dat ze weg gaan. Hub reageert met:"" Dan gaan ze toch lekker Koninginnendag vieren", dus weer a-sociaal bezig. Jammer dat hij (zogenaamd) getrouwd is anders is hij een goeie partij voor Pauline. ik gun huub niks, maar om hem te koppelen aan pauline is een vorm van marteling. |
|
|
|