BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
ilse
 ilse - woensdag 30 april 2008 - 11:22   quote  deeplink  
die liggen al bij de politie???en jij bent niet bang om uitgelachen te worden??
Je wordt gewoon uitgelachen hoor....Maar ja volgens mij is het meer grootspraak dan waarheid!
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 11:35   quote  deeplink  
ik denk nee weet haast zeker dat de huub fans over al worden uitgelachen. mailen naar kranten.bladen 2de kamer .peter R,de vries.
en wat heeft het jullie opgeleverd niets nada noppes.
de regie plat gebeld en gemaild. en nog niets bereikt.denk dat ze van jullie genoeg hebben.
en dat wij dus wat serieuser genomen worden en werden.
jammer voor jullie he.
hoeveel aangifte.s hebben jullie al gedaan? hoeveel clair haar vader en bram.
en wat is er mee gedaan?
kom op vertel wat jullie bereikt hebben.
ja de afgang van huub .en denk niet dat huub dit jullie in dank zullen afnemen.dat zijn fans door al dat mailen hem zijn winst gekost hebben.
dus wie het laatste lach.......?juist jullie niet
ilse
 ilse - woensdag 30 april 2008 - 12:12   quote  deeplink  
nou stacy ik weet niet wie je met jullie bedoeld,maar ook ik ben geen huub fan,ik reageerde gewoon op jou bericht.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Eerlijk duurt het langst.
SMS Amanda, Brian of Jaap naar 3040
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 13:06 schreef lisbeth het volgende:
Eerlijk duurt het langst.
SMS Amanda, Brian of Jaap naar 3040
Stemmen allemaal
Sylver
 Sylver - woensdag 30 april 2008 - 13:16   quote  deeplink  
heel nowlife is een zieke bende ,zelf nightshift en de rest is daar niet meer
opjectief.alles mag toe gewenst worden aan brain en manie door het mannetje met het bekende snorretje ,en daar lachen ze om.ik hoop dat ze flink op hun bek gaan daar het is een rasitishe site en anders niks,ik snap niet dat ze nog leden hebben daar.
wij werden uit gescholden door dikke brambo hij wenste ons dood dikke sly deed er niks aan.wij waren een sekte en schaapjes,dat hij eens kijk naar zijn lelijke zus en zijn eigen vette kop bah bah.
nowlive de ziekste site die ik ooit mee heb gemaakt.
eindelijk en normale site waar je wel over manie en brain kunt praten
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 14:03   quote  deeplink  
zeg het voort.
Schattie
 Schattie - woensdag 30 april 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 04:03 schreef Dragon het volgende:
Zulke mensen zoals Bart, die een binding hebben met de familieleden van 1 van DGK bewoners, moeten ze uitsluiten om geen contact te hebben met de bewoners of opdrachten te geven. Heb heel wat verhalen gehoord, dat Bart, Brain en Amanda zal aanpakken tijdens de dropping die gepand zijn.
Dit allemaal, omdat hij bevriend is met Bram, de broer van Claire. En Bram, die varkenskop, heeft de recht niet eens om met ketchup de bed van Brain en Amanda onder te laten spuiten.

Bart denkt dat hij groot is, omdat hij in de BB zat. Maak jezelf niet groter dan je bent...daar wordt je nml kleiner van.
Zo zie ik het ook!
devil
 devil - woensdag 30 april 2008 - 14:48   quote  deeplink  
helemaal waar
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 14:50   quote  deeplink  
ahahahahah er zijn van die vrouwen die om huubje het ventje smeken
ararara ahahah
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
amanda heeft gelijk bart heeft zelf hulp nodig
stevi0
 stevi0 - woensdag 30 april 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 01:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar dat vindt ik meer dan normaal, het moet een promotiesite zijn voor Claire dus dan vindt ik dat ze alle negatieve dingen gewoon moeten kunnen verwijderen.
Mee eens Boudewijn, maar geheel sluiten is wel een zwaktebod natuurlijk
stevi0
 stevi0 - woensdag 30 april 2008 - 15:29   quote  deeplink  
Net oprecht op FOK mijn mening aan Bart gegeven. Ben benieuwd of het blijft staan. he he
Sylver
 Sylver - woensdag 30 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
waarom moet die gluipert in de kooi?
met lieke en de rest is het ook goed gekoen,je heb daar geen inbreng in
fam clier zout ook gewoon op
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 15:29 schreef stevi0 het volgende:
Net oprecht op FOK mijn mening aan Bart gegeven. Ben benieuwd of het blijft staan. he he
Staat het er nog?
stevi0
 stevi0 - woensdag 30 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Ja, and the story continues.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 16:00 schreef stevi0 het volgende:
Ja, and the story continues.
Hoe luidde jouw mening over Bart?
stevi0
 stevi0 - woensdag 30 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Reaktie aan Bart op FOK:
Om reintegratiecoach te zijn dien je wel zelf geintegreerd te zijn.
Daar Bart een zelfstandige loner is lijkt me dit onmogelijk.
En waarom heeft hij niet wat meer respect voor Brian en Amanda. Trekt hij het niet dat Amanda reeds een sterke onafhankelijke vrouw is. Ik snap niet dat Bart zo gaat voor de kruiperige houding van Huub en Claire. Alhoewel Bart zichzelf wel graag als de wijze goeroe ziet. Laat erg graag merken dat ie ook een paar hersens heeft. Ja en dan zijn Brian en Amanda natuurlijk wel een makkelijke prooi, hetgeen alleen maar iets zegt over zijn zwakte als coach. Maar goed , een logisch gevolg van zelf niet geintegreerd zijn en geen professionele onafhankelijke houding in kunnen nemen. Triest hoor.
Dwayne
 Dwayne - woensdag 30 april 2008 - 16:29   quote  deeplink  
Bart...wat een naar karakter heeft die vent. ik had hem heel anders ingeschat maar heb me dan blijkbaar vergist. En dat noemt zich..coach. Werkelijk te triest voor woorden. Wat een onprofessionele houding zeg...de loopjongen van de fam Recourt. Lat die jongen gewoon verder weg blijven...
johan13
 johan13 - woensdag 30 april 2008 - 16:40   quote  deeplink  
sorry boudewijn voor mijn reactie;s
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 30 april 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 16:56 schreef Donderstraaltje het volgende:
Maar het gaat hier over Bart, dus ik zeg Bart die is oke ole ole :)
Bart WAS oke.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 16:57 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Bart WAS oke.
En nu niet meer

ole ole

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Merty@headliner --
Donderstraaltje
 Donderstraaltje - woensdag 30 april 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Bart is een toffe peer!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 17:00 schreef Donderstraaltje het volgende:
Bart is een toffe peer!
Ja en straks niet meer :-)
Donderstraaltje
 Donderstraaltje - woensdag 30 april 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Hahaha grappig Merty ;)
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 17:03 schreef Donderstraaltje het volgende:
Hahaha grappig Merty ;)
Ja vind je ik ook wel
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 30 april 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 17:00 schreef Donderstraaltje het volgende:
Bart is een toffe peer!
Misschien is hij buiten DGK oké maar in DGK niet.
Hij profileert zich als professional maar laat zijn voorkeur duidelijk blijken.
Dan ben je geen professional en zeker niet oké.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 30 april 2008 - 17:27   quote  deeplink  
voor iemand die niet in de belangstelling wil staan heb je toch een uitgesproken mening, Bartje, Ik vond je dom, ik vind je dom, en je zal nog dommer lijken door al dit gezeik, je wilt dit niet, je wilt dat niet, toch verschijn je in BB hotel en nu weer in DGK, dus wie zoekt wie nu op? Juist Jij De publiciteit. zo genaamd onderdanig en ik kijk wel, nou ik kijk ook, en ik zie een dombo, een wanhopige jongen die wanhopige pogingen doet om niet in de vergetelheid te verdwijnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Joseba@headliner --
ciska
 ciska - woensdag 30 april 2008 - 18:19   quote  deeplink  
o vandaar dat ik die ban heb voor het leven nou weet ik het omdat ze bij nowlive zo zielig zijn want ik heb dus niks gezegd maar ik heb hem wel rara hoe kan dat
Jacqueline1969
 Jacqueline1969 - woensdag 30 april 2008 - 18:24   quote  deeplink  
haha johan je heb gelijk
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Brain en Amanda zitten nu brieven te lezen die ze ontvangen hebben. Uit 1 van de brieven werd aan hun verteld over die kethup incident. Nu weet Brain en Amanda wie het gedaan had, wie hun bed met kethup had vol gespoten. BRAM dus, de broer van Claire, die varkenskop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Ja dat wist ik al maar schrijven had geen zin dacht ik want dan maken ze het weer zwart. Maar het is nu toch doorgekomen. Ge;ukkig maar.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Ik vraag me nu af of als ik schrijf van die puinhoop van Bram, Bart, papa Claire en Sky (nowlife) of ze dat ook zwart maken. Ik probeer het maar denk ik.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Ik ga Brain en Amanda ook een kaart sturen.
En ook Huub en Claire stuur ik een kaart, om hun te feliciteren met hun a.s. kleine "huupuh" die op komst is.
hahahhahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 30 april 2008 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 22:38 schreef lisbeth het volgende:
Ik vraag me nu af of als ik schrijf van die puinhoop van Bram, Bart, papa Claire en Sky (nowlife) of ze dat ook zwart maken. Ik probeer het maar denk ik.
Hangt er net vanaf HOE je het schrijft. Ze lezen tussen de regels door. Amanda is daar een kei in.
frans-06
 frans-06 - woensdag 30 april 2008 - 23:25   quote  deeplink  
lisbeth wat is er mis mee met de opmerking dan gaan ze toch lekker koninginnedag vieren,? dat noem jij asociaal,weet je wat asociaal is als die rat met zijn del alleen thuis zijn,en dan naar dat gegeil zitten kijken dat is pas gezellig,of had jij soms een natte dweil onder jou voeten nodig om af te koelen hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 30 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 23:25 schreef frans-06 het volgende:
lisbeth wat is er mis mee met de opmerking dan gaan ze toch lekker koninginnedag vieren,? dat noem jij asociaal,weet je wat asociaal is als die rat met zijn del alleen thuis zijn,en dan naar dat gegeil zitten kijken dat is pas gezellig,of had jij soms een natte dweil onder jou voeten nodig om af te koelen hahahaha
Dat is niet asociaal maar van elkaar genieten.
frans-06
 frans-06 - woensdag 30 april 2008 - 23:50   quote  deeplink  
als wij genieten van de koninginnendag is toch ook genieten,en toch ook niet asociaal
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 30 april 2008 - 23:53   quote  deeplink  
huub is toch zo blij met zijn "fans" in de auto zei hij tegen Lieke en Brian dat die fans niet goed bij hun hoofd zijn en vanochtend had hij ook weer zo'n lekkere opmerking. Amanda dacht tenminste nog aan de streamers dat we ze nu niet konden zien waarop meneer arrogantie antwoord dan gaan ze toch ook lekker koninginnendag vieren. die toon zei al genoeg .... nou dames en heren van nowlive wie word er nu in de maling genomen huub is zo blij met zijn fans hahaha hij vind jullie gewoon gestoord. ennuh vooral blijven smsen he hahaha wij geven onze smsen aan iemand die het verdiend Amanda je bent een toppertje
frans-06
 frans-06 - woensdag 30 april 2008 - 23:53   quote  deeplink  
lisbeth die goede man van nowlive heet geen sky maar sly hahahaha je moet naar bed, je gaat de woorden anders zien je zit te lang achter jou pc-tje
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
Huub vertelde nog aan Jaap, dat hij vandaag door iemand bedreigd werd, door een liedje te zingen van "Dood aan Huub"
Zo zie je maar weer, hoe het buiten de kooi kan gaan.
Maar dat was al te verwachten.
Ben benieuwd!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 30 april 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 23:53 schreef frans-06 het volgende:
lisbeth die goede man van nowlive heet geen sky maar sly hahahaha je moet naar bed, je gaat de woorden anders zien je zit te lang achter jou pc-tje
Goede man die lekker zijn zakken vult.
Wordt VIP, dure kadootjes waar fans voor "kunnen" bijdragen. Dure kadootjes die met flinke korting uiteindelijk goedkoop zijn.
En als ze het vermoeden hebben dat je wat cash kan missen, sturen ze je ook nog een prive mail. Ik weetwaar ik het over heb.
Hou toch op Frans, je wordt genaaid waar je erbij staat.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 00:04   quote  deeplink  
moet je toch van goede huizen komen, om mij een oor aan te naaien, maar dat hele gebeuren met de gouden kooi is list en bedrog,jullie worden allemaal genaaid waar je zelf bij staat
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Ga door, ga door!
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 00:05   quote  deeplink  
draakje ben je klaar goed zo jochie
visje
 visje - donderdag 01 mei 2008 - 00:20   quote  deeplink  
duidelijk voor mij is dat Claire eigenlijk moet winnen maar dat kan "hokje" niet maken dus wordt het HUUB. Zakelijke afspraken met pa van Claire. Tenslotte zijn ze daarom getrouwd
a. Pa van Claire heeft zakelijke afspraken
b. Claire gaat niet winnen omdat publiek en medespelers daar en hand in hebben
c. oplossing Claire en Huub trouwen
d. Huub wint en de centjes gaan half half naar Claire nog altijd goed voor voldoende duizenden euro's
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:20 schreef visje het volgende:
duidelijk voor mij is dat Claire eigenlijk moet winnen maar dat kan "hokje" niet maken dus wordt het HUUB. Zakelijke afspraken met pa van Claire. Tenslotte zijn ze daarom getrouwd
d. Huub wint en de centjes gaan half half naar Claire nog altijd goed voor voldoende duizenden euro's
Is mogelijk. Klinkt interessant.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen. In iedergeval is het een constructie die bij de fam. Recourt (Mafia) vandaan komt.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Ik heb vanavond voor het eerst in weken weer eens naar dgk op de televisie gekeken, en ik schrok echt een beetje van Claire. Wat een vervelende jankerd is dat, zeg. Dat schaap is door en door verwend. En nee, Boudewijn, schaap is geen scheldwoord. Dat is ze gewoon.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:20 schreef visje het volgende:
als huub wint dan zijn de euro`s voor huub en claire krijg niks. staat in hun huwelijksvoorwaarden(ijskoud) wat van huub is blijf van huub, wat van claire is blijf van claire

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

0.0077641