BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
er zijn maar twee maffia families in de kooi-balk en kubatz soort zoekt soort
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 09:48   quote  deeplink  
En bij Huub is het, wat van jou is, is van mij en wat van mij is blijf je af.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
alle informatie die van buiten af komt word niet door gegeven aan de spelers ook niet per brief of kaart dus bij deze waar bazeer jij deze onzin op
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 10:06   quote  deeplink  
hallo, als er één onzin uitkraamd ben jij het.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
De connecties zijn een aantal mensen duidelijk geworden.
Bram en Bart zijn al veel langer betrokkenen bij DGK.
Eén en één is twee. En nog veel meer.
De gesponserde Huubsekte, die alle inkomsten omzetten in sms jes en cadeaus, werd al duidelijk omschreven, door een toehoorder in een horecaettablisement, alwaar een bijeenkomst plaatsvond van familie en NL. dit werd naar het land der fabelen verwezen. Echter waar rook is, is vuur.
Claire kreeg niet voor niets een enkeltje Gouden Kooi op de valreep. En ze is niet onwetend.
Vele leden van Nl weten hier niets van en worden gebrainwashed.
De formule is waterdicht. Gedoseerde verslaggeving en hysterische akties doen de rest.
Vermoedelijk zijn hierdoor ook mensen binnen de produktie opgestapt.
Ik sms nog wel, maar weet dat het niet zal baten.
Het is goed, dat men hier op headlines nu ook zo ver is, dat men het weet.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 10:18   quote  deeplink  
ja hoor lisbeth zielig geval jij hebt gewoon gelijk.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
Jeetje heb ik het weer gedaan.
Seya goed gedaan dat uitpluizen. Het is wel een koude douche maar kon ook haast niet anders, normale mensen zouden dit nooit doen, Misschien had Huub voor de gouden kooi al kennis aan Claire. Als je alles de reveu laat passeren deden de twee families erg familiair voor de zogenaamde eerste ontmoeting. En een heleboel dingen. Wel een desillusie. Zo heeft Bart dan ook waarschijnlijk BB gewonnen. Dan zit er maar één ding op boycotten die hap.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 10:47   quote  deeplink  
een ieder die bewoner is van de kooi heeft connecties, het komt niet van een kant, ze zijn allemaal uit het zelfde hout gesneden,het hele gouden kooi gebeuren is gebaseert op list en bedrog,of zien jullie nog een licht puntje wat eerlijk gaat? het is en blijft een corrupt zooitje
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Ik wil nog wel even een linkje plaatsen hierover, ga er maar vanuit dat 80% hiervan klopt en het zelfs nog veel dieper gaat. Ook de produktie kan hier weinig aan veranderen. Want dan komt er teveel aan het licht. De familie recourt heeft al eisen ingewilligd gekregen w.o de reintegratiecoach..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=12676&postdays=0&postorder=asc&start=0
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Dit slaat echt alles. Ik denk erover aangifte te doen. Dit is pure oplichtng. Ik denk erover deze bewijzen door te sturen naar een omroep zodat het aan het licht komt. Ik heb ook betaald om te kijken. Huub heeft met zijn vader ook voor goede doelen gewerkt volgens Huub zelf is dit bedrijf failliet gegaan. Riekt nu naar fraude. Waarom zei de vader van Huub op de bruiloft zo overdreven dat hij fan is van Brian en Amanda en van hun houdt. Dat is nu ook overduidelijk.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
tja kom maar eerst met spijkerharde bewijzen, dat is het probleem juist. Alles is ingedekt tot en met. Het is echter te hopen, dat mensen zullen inzien, dat er niets klopt van dit alles.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Er zal toch wel een tv programma zijn die dit verder uit wil zoeken?
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 11:34 schreef lisbeth het volgende:
Er zal toch wel een tv programma zijn die dit verder uit wil zoeken?
John de Mol is een machtig man, heeft overal een vinger in de pap en anders zijn vriend Joop van de Ende wel.
Denk je werkelijk, dat deze mensen hun eigen beerput open willen hebben? Er staan al legers advocaten klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door seya@headliner --
ilse
 ilse - donderdag 01 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
weet je liesbeth misschien een ideetje om minder te kijken ofzo???je zit er te diep in...Als je begrijpt wat ik bedoel...het is een reality soap...dus de mensen zijn echt en dus geen acteurs,maar de verhaallijnen zijn niet echt.je hebt best kans dat de vader van huub niet de vader van huub is...of de moeder van braín niet de moeder van braín is,het kan allemaal maar zo zijn...deze reality soap is heftiger dan biq brother,en omdat er zoveel gezeurt wordt over alles,wordt het weer gewoon biq brother....en ook daar krijgen we weer mensen die gaan lopen zeuren over een bepaald persoon,zo werkt dat nou eenmaal.maak je geen zorgen laat het bezinken,en zorg voor je zelf dat je er wat minder diep inzit;-)
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Je hebt waarschinlijk wel gelijk ilse maar ik kan niet tegen ongerechtigheid, maar het zal wel bij deze verziekte maatschappij horen. Bedriegen en bedrogen worden. Een handje vol mensen kunnen ook de wereld niet verbeteren c.q. veranderen.
ilse
 ilse - donderdag 01 mei 2008 - 11:51   quote  deeplink  
dat weet ik liesbeth dat je daar niet tegen kan,maar soms moet je dingen laten zoals ze zijn,je kunt niet de hele wereld redden;-)
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
lisbeth ga maar aangifte doen ,je hebt totaal geen poot om op te staan, wat te bedenken mocht dit tot een rechtzaak komen? wat te bedenken van de kosten? mocht je de zaak verliezen dan word dit op jou verhaald,maar jullie hebben andere fans dan ik, dus maak je sterk met zijn allen en doe jullie best zou ik zeggen hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
Frans, wat bedoel je nou ? Quote: maar jullie hebben andere fans dan ik, dus maak je sterk met zijn allen en doe jullie best zou ik zeggen hahahaha unquote
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 12:33 schreef frans-06 het volgende:
lisbeth ga maar aangifte doen ,je hebt totaal geen poot om op te staan, wat te bedenken mocht dit tot een rechtzaak komen? wat te bedenken van de kosten? mocht je de zaak verliezen dan word dit op jou verhaald,maar jullie hebben andere fans dan ik, dus maak je sterk met zijn allen en doe jullie best zou ik zeggen hahahaha
En wie ben je dan frans? Ben jij mischien.....?????
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 19:24   quote  deeplink  
ik ben gewoon frans en heb totaal niets met de gouden kooi, dus hoop ik dat je rustig kan slapen vannacht
johan13
 johan13 - donderdag 01 mei 2008 - 19:27   quote  deeplink  
frans is frans en hij heeft een duidelijke mening. ik ben geen voorstander van zijn mening maar hij is wel iemand die standvastig is
aniet
 aniet - donderdag 01 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
Schitterend antoorw
aniet
 aniet - donderdag 01 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
antwoord
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
mrs.b als jij nou zo intiligent bent? weet je dat mijn antwoord een reactie is op lisbeth,met haar aangifte ,maar ja je denkt dat je intiligent bent? maar het is ook ver te zoeken bij jou, het verstand komt met de jaren zeggen ze, maar ik denk niet meer dat het bij jou noch komt hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:10 schreef frans-06 het volgende:
mrs.b als jij nou zo intiligent bent? weet je dat mijn antwoord een reactie is op lisbeth,met haar aangifte ,maar ja je denkt dat je intiligent bent? maar het is ook ver te zoeken bij jou, het verstand komt met de jaren zeggen ze, maar ik denk niet meer dat het bij jou noch komt hahahaha
Beste Frans, ik stel je een simpele vraag, als je niet weet wat ik bedoel moet je het vragen en niet meteen in de verdediging schieten. Je schrijft dingen die nergens op slaan en heb je ook nog het lef om het over INTELLIGENTIE te hebben.
Advies aan jou; begin niet over thema’s waar je geen verstand van hebt. Intelligentie bijvoorbeeld.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Die zit, Mrs. B.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 20:44   quote  deeplink  
ja lisbeth jij heb gelijk, jij word nog eens wat gek of weg getrapt gek ben jij al, dus het laatste is bij jou van toepassing daaaag lisbeth
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 20:46   quote  deeplink  
mrs.b je moet niet altijd naar de bekende weg vragen,en net doen of jij achterlijk bent,daar hou ik niet van
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Volgens mij zit er regelmatig iemand anders op de computer van frans-06. De ene keer is het bijna niet te lezen van de spelfouten, de andere keer slaagt hij erin het bij een of twee fouten te laten. Dus: of hij is schizofreen, of zijn computer wordt door iemand anders gebruikt.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
mrs.b je bent zo klein zielig val je een ander ook aan op een schijf fout,nou. nou .nou .wat ben jij intelligent zeg
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
Leuke opmerking net op het forum van Tien: Huublopers zijn doodlopers.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:51 schreef draakje het volgende:
Leuke opmerking net op het forum van Tien: Huublopers zijn doodlopers.
En dat ik ook zo dat zijn ze ook
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
lisbeth je word al aangeraden om minder te kijken, doe het dan ook jij ziet echt spoken
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:58 schreef frans-06 het volgende:lisbeth je word al aangeraden om minder te kijken, doe het dan ook jij ziet echt spoken
Dan heb je zeker die link van seya nog niet gelezen.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
mrs, b en draakje vallen jullie de andere personen ook aan op schrijf fouten kijk ff hier boven,o,o,o,wat zijn we intilligent,laat mij van de rolleman komen ik kan tenminste nog schrijven maar die stomme slettebak amanda kan totaal niets prettige avond verder
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 09:34 schreef frans-06 het volgende:
ach gooi het er maar uit fransje ...je moet toch ergens je gal spuwen ...kan me voorstellen als huubfan zal het pijnlijk moeten zijn om naar de tv uitzendingen te kijken he .....ik aan de andere kant heb ontzettend genoten dat het precies is neergezet als hoe het is gebeurd
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 09:34 schreef frans-06 het volgende:
ach gooi het er maar uit fransje ...je moet toch ergens je gal spuwen ...kan me voorstellen als huubfan zal het pijnlijk moeten zijn om naar de tv uitzendingen te kijken he .....ik aan de andere kant heb ontzettend genoten dat het precies is neergezet als hoe het is gebeurd
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:07 schreef tg3 het volgende:

[..]

ja, dat vraag ik me ook af...

Frans, vindt jij dat Huub verkeerd is neergezet in de paar afgelopen uitzendingen?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:50 schreef frans-06 het volgende:
mrs.b je bent zo klein zielig val je een ander ook aan op een schijf fout,nou. nou .nou .wat ben jij intelligent zeg
Goed zo Frans, je hebt door dat je intelligent fout hebt geschreven. En nu nog schRijf ipv schijf en kleinzielig aan elkaar en je hebt een voldoende.
Kijk, dit soort reacties roep je op bij mensen. Je wordt gekleineerd om niets, uitgelachen daar waar het niet nodig is. Je doet het allemaal zelf.
Nieuws voor je; ik ben op dit forum om van gedachten te kunnen wisselen over DGK. Met andere woorden, als je niet inhoudelijk naar mij toe kan reageren doe het dan niet.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
jullie zitten kon stand je gal te spugen,waarom zou ik het niet mogen vertel ik ben erg nieuwgierig
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 21:18   quote  deeplink  
Nee, jij bent lekker vriendelijk frans.
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:13 schreef frans-06 het volgende:
jullie zitten kon stand je gal te spugen,waarom zou ik het niet mogen vertel ik ben erg nieuwgierig
waarom zou jij het niet mogen ...ga vooral je gang ...het is namelijk zo dat je hier niet veel aanhangers vindt omdat de meeste hier niet geindoctrineerd zijn .....en niet meegaan met de media manipulatie door huub en zijn achterban ....daarom is het zo verfrissend te zien dat in de uitzendingen de beelden precies zijn neergezet hoe ze zijn gegaan ...en met woorden kan je liegen maar de bijbehorende beelden kan je met het mooiste praatje ter wereld niet goedpraten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door tg3 --
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:19   quote  deeplink  
En Boudewijn vraagt je iets. Misschien kun je daar even op antwoorden. Wel zo beleefd.
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 21:22   quote  deeplink  
mrs.b als jij mij op mijn nr wil zetten heb ik geen probleem mee,lach het hele forum hier ook maar uit dan , maar doe het dan ook bij een ander als jij sportief bent, het wemelt van de fouten op dit forum,lees ff wat jij zelf schrijft is ook niet foutloos,lees het maar na staan ook genoeg fouten in,en draakje als je maar begrijp wat ik bedoel
johan13
 johan13 - donderdag 01 mei 2008 - 21:24   quote  deeplink  
ik ben het deze keer eens met frans, ik heb ook weleens spelfouten in mijn reactie's. niet iedereen is even goed in spelling en dan vind ik het lullig om daarover te vallen.
frans, ik ben het met je eens over die spelfouten, maar reageer niet zo agressief
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 21:25   quote  deeplink  
boudewijn heb ik het ergens over huub? vertel je maakt mij nieuwsgierig
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 21:26   quote  deeplink  
als ze zo goed zijn in de taal dan moeten ze naar de PABO dan kunnen ze voor
een klas gaan staan.
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:25 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn heb ik het ergens over huub? vertel je maakt mij nieuwsgierig
boudewijn stelt je gewoon een vraag omdat je duidelijk een huubfan bent ...je voelt je wel snel aangevallen he frans ...kan toch ook gewoon je mening geven over de uitzendingen ....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 01 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
bart zal zich achter zijn oren moeten krabben
frans-06
 frans-06 - donderdag 01 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
johan 13 ik word daar toch op aangevallen, en daar geef ik antwoord op is niets mis mee,maar ja ze zijn hier allemaal zo intilligent ze zien hun eigen fouten schijnbaar niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

0.0087051