|
|
frans-06
|
|
|
tg3 ik ben geen huub fan waar haal jij dat vandaan? ik werd aangevallen op een schrijf fout,dus eerst ff lezen voor jij reageer,dan pas een mening geven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
taalfouten maken we allemaal, de een wat meer dan de ander, en als het laat is ook weer meer.
Dus kunnen we dat achterwege laten? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 21:24 schreef johan13 het volgende:ik ben het deze keer eens met frans, ik heb ook weleens spelfouten in mijn reactie's. niet iedereen is even goed in spelling en dan vind ik het lullig om daarover te vallen. frans, ik ben het met je eens over die spelfouten, maar reageer niet zo agressief En dat is het verschil tussen jou en Frans. Frans reageert agressief en schiet in de verdediging. Natuurlijk schrijf ik niet foutloos. Maar wat ik Frans duidelijk probeer te maken is dat door zijn vaak agressieve, negatieve en inhoudloze reacties mensen vervelend naar hem toe reageren, zoals ik net heb gedaan. Geloof me, Frans weet dondersgoed wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar goed ik denk dat het volgend bezoek van bartje wel wat woorden gaan vallen want Amanda pikt dit niet ik vind hem ook erg bijdehand overkomen hoor hoe kan hij ze helpen als hij zelf hulp nodig heeft |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 21:34 schreef frans-06 het volgende:tg3 ik ben geen huub fan waar haal jij dat vandaan? ik werd aangevallen op een schrijf fout,dus eerst ff lezen voor jij reageer,dan pas een mening geven nou uit de berichten die je hier plaatst ga ik ervan uit dat je een huubfan bent als het niet zo is verbeter me dan maar..... en ik had het niet over taalfouten dat is geen reden voor discussies ..die maakt iedereen ik had het over de vraag die boudewijn je stelde over wat jij van de uitzendingen vindt? ...maar daarop heb je geen antwoord gegeven |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ongelofelijk, ik heb even terug zitten lezen er zijn toch een paar mensen die te weinig kunnen relativeren zeg. Jammer dat het hier toch ook weer gebeurd en mensen persoonlijk aanvalt. Frans ik hoop dat je elke avond lekker kunt slapen, zou voor mij moeilijk zijn met zoveel frustratie in je. Ik hoop dat het mogelijk is om een gewoon forumgsprek met je te hebben. En dan wil ik die graag met je aan gaan, want ik hou d'r van. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kim ik kan incasseren de rest niet dat is het verschil |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
bart heeft zelf hulp nodig dat kan je aan zijn kop zien het haar valt ook al uit zeker gratis zwarkloff wahhhhhhhhh laat hij huubje en cliare maar helpen de anderen redden het wel zonder popie jopie bart wat een misselijk ventje ook zon grote bek als huubje neem claire mee inplaast van de gene die haar juist troots aantevallen bart rot op dweil als je niet herkend wil worden wat doe je dan in de kooi waar heb je gestudeert in bb waahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja hoe je net als huubje meisjes onder de douche bangt of hoe je een huwelijk stuk maakt kwal |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik merk dat de naam pauline hier wel enorm gewaardeert wordt. Ben blij dat jullie mijn mening zo serieus nemen dat er veel op mij word gereageerd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:37 schreef pauline@nowlive het volgende:ik merk dat de naam pauline hier wel enorm gewaardeert wordt. Ben blij dat jullie mijn mening zo serieus nemen dat er veel op mij word gereageerd. Paulientje Goedemorgen ben je er weer hahahah alles goed |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja ben erweer,, lang gefeest, dus vandaag lekker rustig,, kan me dus volledig storten op de gouden kooi.. en mijn medeforummers.. en een goede morgen gewenst merty |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 10:42 schreef pauline@nowlive het volgende:ja ben erweer,, lang gefeest, dus vandaag lekker rustig,, kan me dus volledig storten op de gouden kooi.. en mijn medeforummers.. en een goede morgen gewenst merty Hey Paulientje,
Een vraag he want jullie beweren daar bij nowfuckinglive zoveel onzin maar hoe zit het dan met Tommie de roddel dat hij een neef van Brian zou zijn ik vraag me af hoe jullie daarbij komen ???????? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
volgens mij is dat totale onzin.. Wat mij wel opvalt is dat veel personeel elkaar al bekend was voordat de kooi begon. maar het lijkt me sterk. maar je weet nooit??? |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
als tommy een neef van brian was, dan zou tie wel anders over brian denken en anders doen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 10:52 schreef pauline@nowlive het volgende:volgens mij is dat totale onzin.. Wat mij wel opvalt is dat veel personeel elkaar al bekend was voordat de kooi begon. maar het lijkt me sterk. maar je weet nooit??? Ooh gelukkig ben je daarmee met me eens dat dat totale onzin is net zoals drugs verhaal condoleance verhaal die volgens nowfuckinglive boudewijn zou hebben gedaan totale onzin |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat boudewijn daarmee iets te maken zou hebben is in mijn ogen totale nonsens, het drugsverhaal laat nog op zich wachten. maar niemand hier of op nowlive kan zeggen dat het allemaal zo is.. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik ben het echt wel met dingen eens die hier worden gezegd,, alleen heb ik een probleem met het schelden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en dat schelden gebeurd niet op nl neah als je voor een ander dan huub bent kan je of een scheldpartij over je heen krijgen of een ban. dan heb jij toch wel mazzel hier he |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Ach, als je die bart zijn teksten leest op vol dan weet je wat hij wel vind, is ook hypocriet en eigenlijk net een huub, denkt ook dat hij geweldig is. En ach nl die sekte, daar zijn ze niet goed wijs, lopen allemaal achter huubje aan, waarom?? Kansen in het leven gemist en de waarheid niet onder ogen kunnen zien. Al die dreigbrieven en ook nu weer die overlijdens advertentie, die zetten ze van nl er zelf op voor de sensatie denk ik. Het is nu rustig in de kooi gebeurd niets, is saai en dan moet er toch wat geschreven worden. Komkommertijd toch, ook voor het baasje van nl, tochhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pauline@nowlive het zijn toch allemaal bekenden van elkaar wat er in de kooi binnenstapt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja, mensen die schelden Pauline die sla ik over en reageer ik ook niet meer op kijk maar naar Frans die kan niks anders dan uitschelden en die quote ik ook niet meer. Maar Paulientje over het schelden daar heb jij ook een handje vol van en als je eerlijk bent dan moet je ook toe kunnen geven dat je vaak quote op de reactie die hier geplaatst heeft en die zijn ook niet netjes . Maar goed en over het drugsverhaal dat dachten jullie ook de eerste keer denk je echt dat Brain en Amanda dat niet weten dat daar zoveel vraag over was dat kikker bloed moest afgeven om dit te laten controleren of hij daadwerkelijk wat in zijn bloed had wat was de uitslag ook al weer te veel DRANK meer ook niet .Neem nou het verhaal dat jullie ook over Lieke hadden dat ze aangerand zou zijn als je laatst goed geluisterd had toen Kikker en Barbie in gesprek waren heeft hij zelf ook duidelijk aangegeven en uitgelegd dat iedereen dat dacht maar dat dus niet het geval was. En dit is mijn mening Pauline wat ik nu schrijf als ik kijk hoe ze bij nowfuckinglive iedere keer een verhaal verzinnen is belachelijk voor woorden ik begrijp dat je fan ben voor Kikker heel begrijpelijk is dat maar wat ik niet begrijp is dat je zoveel onzin kan verzinnen om iemand eruit te krijgen wie maak je dan belachelijk Brian nee dat doen jullie niet vaak maken jullie je zelf heel erg belachelijk hiermee Maar nogmaals dat is mijn mening |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Merty Ik denk dat het verhaal met lieke niets met aanranding te maken had. Mijn mening is wel, dat amanda nadia en natasia gelijk de kooi hadden moeten verlaten. Als er een ruzie is tussen huub en brian, keur ik ook niet goed, maar neem maar van mij aan dat ze beide dingen bij elkaar doen. dus dat is over en weer. het aanrandings verhaal komt niet bij nowlive vandaan , maar uit de media.
Dat mijn reactie's niet altijd netjes zijn geweest dat zal ik niet ontkennen. echter schelden, daar ben ik het mee oneens.
Tevens kan en mag ik niet oordelen over mensen die ik niet ken. ik zal amanda nooit slet of del noemen, dar recht heb ik niet. waar ook veel over brian wordt getypt ,, over rat dit rat dat,, daar probeer ik ook niet aan mee te doen.
Waar ik echter wel fel op reageer, dat zijn hier bepaalde types die alles in hoofdletters moeten doen, en alleen maar schelden. iedereen kan met mij een normaal gesprek voeren, zonder gescheld of wat dan ook. Met jou kan ik ook beheerst een discussie voeren toch? zonder schelden, terwijl jij een compleet andere visie hebt binnen de gouden kooi. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 11:37 schreef pauline@nowlive het volgende:Merty Ik denk dat het verhaal met lieke niets met aanranding te maken had. Mijn mening is wel, dat amanda nadia en natasia gelijk de kooi hadden moeten verlaten. Als er een ruzie is tussen huub en brian, keur ik ook niet goed, maar neem maar van mij aan dat ze beide dingen bij elkaar doen. dus dat is over en weer. het aanrandings verhaal komt niet bij nowlive vandaan , maar uit de media. Dat mijn reactie's niet altijd netjes zijn geweest dat zal ik niet ontkennen. echter schelden, daar ben ik het mee oneens. Tevens kan en mag ik niet oordelen over mensen die ik niet ken. ik zal amanda nooit slet of del noemen, dar recht heb ik niet. waar ook veel over brian wordt getypt ,, over rat dit rat dat,, daar probeer ik ook niet aan mee te doen. Waar ik echter wel fel op reageer, dat zijn hier bepaalde types die alles in hoofdletters moeten doen, en alleen maar schelden. iedereen kan met mij een normaal gesprek voeren, zonder gescheld of wat dan ook. Met jou kan ik ook beheerst een discussie voeren toch? zonder schelden, terwijl jij een compleet andere visie hebt binnen de gouden kooi. Daarom quote ik ook steeds bij jou jij hebt een andere mening ik ook maar wel op een normale manier en zeker zonder schelden wat bereik je ermee helemaal niks toch |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Merty.. het is nu eenmaal zo dat de mensen op nowlive alle negatiefe dingen van brian en amanda zien, en van huub eigenlijks niets, en hier is het gewoon andersom. stel je nu eens voor als huub met de piemel van fries had gespeeld, had hier dan het commentaar gezien!!. ja toch? en stel je voor als brian met een hoer had geneukt tijdens een relatie, dan was heel nowlive daar over gevallen, maar omdat het huub is, dan gebeurt dat niet op nowlive. en omdat brian hier populair is, wordt er hier ook niet veel ophef overgemaakt. zo is het nu eenmaal. Ik ben nu eenmaal geen fan van brian en amanda, kan ik niet helpen. maar bij mij heerst geen haat! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik hoop dat als huub niet wint, dat jaap dan met de prijs er vandoor gaat, geen brian, geen amanda, en zeer zeker geen claire |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar hier pauline krijg je niet een ban omdat jij voor huub bent en heel veel mensen hebben een ban gekregen omdat ze voor Amanda of Brian zijn |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik blijf erbij moha dat dat niet waar is.. heb het veel mogen meemaken, en ik kan hier genoeg anti huub fans quoten, die op nowlive hun mening verkondigen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dan zullen die ook snel genoeg erachter komen en een ban krijgen het zullen er niet veel meer zijn. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Hayco (Vandaag om 01:04:58) Reageren
Nowlive Vip Posts: 664
Makkelijk toch Huub, als Clair met de waarheid komt om dan te zeggen dat je het niet snapt.Laag hoor. Praat jezelf maar weer schoon. En geef Clair maar weer een k.t gevoel. Daar ben je ook heel goed in. ..............................................................
Dit is overduidelijk geen huubfan,, maar hij valt niemand aan.. hij geeft een mening, daar krijgt niemand een ban voor. als het de woorden slet hoer, pooier etc gebruikt, dan krijg je eerst een waarscuwing, en als je door gaat nog 1, met de vermelding dat dat de laatste is die je krijgt. als je toch zonodig door gaat dan verdien je niet beter |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 11:48 schreef pauline@nowlive het volgende:Merty.. het is nu eenmaal zo dat de mensen op nowlive alle negatiefe dingen van brian en amanda zien, en van huub eigenlijks niets, en hier is het gewoon andersom. stel je nu eens voor als huub met de piemel van fries had gespeeld, had hier dan het commentaar gezien!!. ja toch? en stel je voor als brian met een hoer had geneukt tijdens een relatie, dan was heel nowlive daar over gevallen, maar omdat het huub is, dan gebeurt dat niet op nowlive. en omdat brian hier populair is, wordt er hier ook niet veel ophef overgemaakt. zo is het nu eenmaal. Ik ben nu eenmaal geen fan van brian en amanda, kan ik niet helpen. maar bij mij heerst geen haat! Beste Pauline, Even voor alle duidelijkheid ik ben echt super fan van Jaap. Jaap is de enige in kooi en in zijn rol die nooit agressief is hij vecht ook niet hij houdt daar ook niet van En hij is verder kan je super om hem lachen dat kan je niet van de andere zeggen. Kikker het is zo dat ik hem niet haat maar dat ik het niet kan uitstaan wat hij uitspreekt vindt het abnormaal de uitspraken die hij heeft en daarnaast heb ik hem door hij zoekt de camera op om zijn verhaal op zijn manier met vele leugens te vertellen (zelfs zijn zogenaamde vrouw geeft dit toe dat hij veel kan liegen en goed kan liegen) hij daardoor meer waardering krijgt. Neem nou voorbeeld over Lieke wat hij allemaal zegt over haar totale onzin maar het niet kunnen uitstaan dat Lieke totaal niks van hem wil horen of zien . Nu hoor ik hem zeggen dat Lieke het alleen maar voor geld doet sorry hoor ik geloof dat kikker geen miljonair is en zelf behoorlijk veel schulden had meer niet en dat Lieke in de kooi kwam wonen was voor haar zelf niet zoals Barbie die voor Kikker er in zit en maar ja en nee amen roept . Lieke had een eigen mening en die durfde ze gewoon te zeggen . Daarnaast geeft Kikker nooit toe dat hij zelf fout is geweest in relatie met Lieke. Brain was in het begin normaal maar doordat hij zijn discussiepunten met Amanda had kreeg ik zo iets van dit kan niet je bent haar vader niet . Maar daarnaast heb ik wel gezien dat hij leert van zijn fouten en deze ook toegeeft. (Verder heb ik hem ook nooit op zijn knieƫn bij zijn bed zien zitten om te bidden voor de dood of ziektes ) Verder Amanda ik keur ook niet alles goed wat ze doet maar vind haar wel van allemaal het oprechtste persoon in de kooi ze zegt gewoon wat ze denkt en dat siert haar . Ja en Barbie ik vind haar echt zo nep en mislukt . Verder mag van mijn Jaap ,Brain of Amanda de winnaar worden (liefst Jaap ) maar ik gun het kabouter en zijn barbie gewoon weg niet . Dit puur en alleen omdat ik geen fan van Kikker en barbie ben. Maar ja dat is mijn mening . |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Ach pauline, ik weet wat er speelt, en dat is dat je niet tegen de meerderheid in mag gaan en dat er ook speciaal op bepaalde forummers gelet wordt, dit is al van het begin af aan gedaan. Als je een eigen menig hebt en die verkondigd op het forum dan ben je al heel vlug een outcast en dan willen ze je eigenlijk dus kwijt. Als je dus niet voor huub bent dan is het toch niet goed. Dus eigen mening wordt niet getolereerd en niet op prijs gesteld, je moet meelopen met de massa dan is het wel goed en lekker makkelijk. En dan krijg je wel waarschuwingen en dan moet ik dan voor huub worden, dacht het toch niet. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
en ik respecteer die mening ook echt wel.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Mooi zo. Mening verschillen en hier mag je er ook discussies over hebben en is het niet erg als je maar respect hebt voor elkaars mening en dat ook op een respect volle manier blijft doen dan is er niks aan de handje |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub zat zich gisteren al weer rijk te rekenen met eventueel het geld van Claire erbij. Dus hij is van plan om zich niets van de huwelijksvoorwaarden aan te trekken. Duidelijk Huub hij mag alles en voelt zich hoog boven iedereen verheven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
als mensen zich hier niet zo druk zouden maken over huub en op nowlive niet over brian en amanda zou het er een stuk gezelliger zijn en dan heb ik het nog niet over 10. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ook ik en vele maatjes van mij allemaal brian fans hebben een ban.waarom ?omdat we geen huub fan zijn.en wij werden en dat moet je toch wel toegeven constant aangevallen op de brian topic.zoals dat wij ook criminelen zijn,dat we hersenloos zijn,dat we van een laag niveau en aso.s zijn alleen maar omdat we fan van brian waren en dan ben je zelf ook zo.ook werd er tegen een fan gezegt val dood.dat was voor ons het laatste daarom zijn we allemaal weggegaan want erger kon het niet. pm.s naar sly gestuurd over die aanvallen werd niets tegen gedaan.ja dat de huub fans nu eenmaal anders waren dan de brian fans,omdat wij ook eens wat moesten doen voor brian zoals cadeu.s wat de huub fans ook deden. ik vind dat geen argument .om ons dan maar voor alles wat lelijk was uit te schelden. ook werd er nu steeds gepost hahah ze zijn eindelijk weg.maar wees eens eerlijk hoeveel echte diehard fans heb jij zien vloeken en schelden daar. geen een.als er dan al gescholden werd was het door nieuwe brian fans dievan ons geen maatjes waren. en op de topic brian zitten ook altijd dezelfde hub fans iedereen kapot te maken. de goede huub fans zag je daar niet. ja alleen als ze echt een punt hadden .en dat mag daar is een forum voor.ook ik haad veel huubmaatjes hoor die ons zelfs lieve woorden via pm stuurden van hoe houden jullie het vol. dus die zijn er ook. maar al met al lees elke topic daar wie niet met huub speelt is aso of crimineel.als clair tegen huub in gaat hetzelfde krijg ook zij iedereen over haar heen. als je mij kan aantonen dat het niet zo is wil ik best weer eens een kijkje komen nemen.maar liever nooit meer op nl. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
sorry was ff weg maar pauline je zegt "niemand krijgt voor een mening een ban!!!!!!!!! NIEMAND! Wel voor beledigingen t.o.v. mede forummers.. 2 waarschuwingen dan ben je weg"
wat een flauwekul weet je waarom ik een ban kreeg? omdat ik schreef Amanda wint you go girl. In het vet en in hoofdletters ik heb geen waarschuwing gekregen en hup een ban toen kon ik nog de pagina bekijken omdat ik nog niet had gerefresht, en zag helemaal onderaan de pagina in die post van mij dat ik een waarschuwing kreeg ik begreep niet waarom maar had de ban al. ook zoiets doms een waarschuwing in een oude post plaatsen ik lees vooruit niet achteruit. ik heb toen vervolgens gemaild en om uitleg gevraagd en denk je dat ze de moeite nemen om je te antwoorden ben je gek. ik heb niemand beledigd in niet 1 bericht !!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 12:49 schreef moha het volgende:sorry was ff weg maar pauline je zegt "niemand krijgt voor een mening een ban!!!!!!!!! NIEMAND! Wel voor beledigingen t.o.v. mede forummers.. 2 waarschuwingen dan ben je weg" wat een flauwekul weet je waarom ik een ban kreeg? omdat ik schreef Amanda wint you go girl. In het vet en in hoofdletters ik heb geen waarschuwing gekregen en hup een ban toen kon ik nog de pagina bekijken omdat ik nog niet had gerefresht, en zag helemaal onderaan de pagina in die post van mij dat ik een waarschuwing kreeg ik begreep niet waarom maar had de ban al. ook zoiets doms een waarschuwing in een oude post plaatsen ik lees vooruit niet achteruit. ik heb toen vervolgens gemaild en om uitleg gevraagd en denk je dat ze de moeite nemen om je te antwoorden ben je gek. ik heb niemand beledigd in niet 1 bericht !!! mocht het zo zijn gegaan, wat ik ,,,als je het mij niet kwalijk neemt, niet helemaal kan geloven, dan vind ook ik het een kwalijke zaak. Als je de huisregels leest( wat je altijd moet doen) kan je lezen dat het NIET toegestaan is om hoofdletters en vet gedrukt te gebruiken. Ik heb ooit voorgesteld om Vet en Hoofdletters uit het systeem te halen, bleek een bijna onmogelijke opgaaf.Ps,, hoofdletters zijn wel toegestaan als persoonlijk voornaamwoord, en aan het begin van elke zin. caps typen is echter niet toegestaan |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
vergeet niet dat er op nowlive ook meer dan 2000 gebruikers als favouriete bewoner amanda/brian hebben. zonder een enkel probleem |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 11:59 schreef pauline@nowlive het volgende:Ik blijf erbij moha dat dat niet waar is.. heb het veel mogen meemaken, en ik kan hier genoeg anti huub fans quoten, die op nowlive hun mening verkondigen. ik weet helaas wel zeker dat het waar is, ik kreeg een ban omdat ik zei dat brian de kooi zou winnen, dit is al bijna een jaar geleden en mag nog steeds niet op nowlive. Nee het is daar echt een huubsekte |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dus je kan het niet helemaal geloven Pauline en maakt mij dus uit voor leugenaar? over de huisregels iedereen weet dat je op een forum elkaar in zijn waarde moet laten wat ik altijd gedaan heb maar ik heb niet 1 huubfan een ban zien krijgen om zijn uitlatingen die echt niet door de beugel konden. en een bullshit verhaal over dat het niet toegestaan is in hoofdletters of vetgedrukt een post te plaatsen ik zie er heel veel zelfs nu nog maar ja dat zijn huub fans die mogen het toch? en ik postte alleen maar AMANDA WINT YOU GO GIRL ohw wat beledigend pff en twee waarschuwingen nooit niet gehad en nogmaals ik lees vooruit en kijk niet naar een post die ik een pagina eerder gemaakt heb. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik heb hier al vaker mijn verhaal gedaan.Toen ik alleen al het woord "incognito" typte kreeg ik een ban en daarna werd er door sly geschreven dat niemand op de persoon mocht reageren. Incognito was namenlijk de naam van een deelnemer. Wist ik veel, ik kwam daar voor het eerst. Incognito had een heel lang verhaal geschreven en dan vind ik dat je je naam kan vermelden maar er stond incognito onder,vandaar mijn reactie. Ik heb nu een ban van 999 dagen. Zielig hoor dat je zo'n misbruik maakt van je positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hier een bewijsje op jullie brian topic
Carla-52 (Vandaag om 12:01:09) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 384
Het viel mij zo op En... Huub is al tijden pakken kwijt!!!!
Is toch erg als je zo'n inpikker bent! Hebbehebbehebbe
dat Hebbehebbehebbe is vetgedrukt en die krijgt geen ban hoor en ook geen waarschuwing ....gek he |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
en 2000 brian fans bij nl . zegme waar die zijn. wij als brian fans hebben voor de aktie van brian (die gouden bokshandschoen)heel wat profielen afgezocht en ja er stonden brian fans op die nooit gepost hebben en al maanden bij nl zitten. maar die durven net eens en alle brian en amanda fnas die er wel op zaten hebben we toen een pm gestuurd erover.omdat we een topic geopend hadden voor die actie en wij daar ook weggehoond werden hebben we het via email allemaal gedaan. dus kom niet aan met 2000 brian fans. ja de laatste weken kwamen er steeds nieuwe bij die ven hard geband werden. soms 5 posten en hup ban.Als je eerlijk bent pauline kan je dit toch best toegeven.dat de brian en amanda fans en sommige jaap maar die iets minder niet gewenst zijn op nl.dan pas ben je ook eerlijk. heb niets tegen jouw jij verdedigt en komt op voor jouw fan niets mis mee.is jouw goed recht.maar sluit niet je ogen voor de corruptie die daar wel degelijk heerst. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
mocht het zo zijn gegaan, wat ik ,,,als je het mij niet kwalijk neemt, niet helemaal kan geloven.... |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Pauline, hoi, ik heb alles eens door gelezen en bij het meeste wat er staat berust het echt op waarheid. de meeste Brian en Amanda fans worden aangezien als opruiers, terwijl ze zich alleen maar op een nette manier proberen te verdedigen. Je wilt niet weten hoe veel frustratie er heerst onder die fans, maar ook de Lieke fans. Als ze hun frustratie niet kwijt kunnen is het logisch dat ze elkaar gaan op zoeken via een andere weg, msn of hier en dergelijke. Ik hoop dat je daar begrip vorr op kunt brengen. Ik denk dat je ze ook niet kwalijk kan nemen dat ze hun ongenoegen gaan uitten. Ook al doet niet iedereen het zoals jij het hoopt. Deze mensen hebben wel gegelijk vaak en ban gehad, dat erg onterecht was. Ik hoop dat je dat aan wil nemen. Er zijn bewijzen genoeg van. Want de maatjes die dan geen ban hadden gingen dan op NL kijken of er een waarschuwing stond en wat die persoon dan gezegt zou hebben. Nou het gaat echt vaak nergens over. Ik merk dat jij zelf erg veel weet van NL, dus ik vermoedt dat je zelf mod bent of zo. Dan zal je het ook nooit zo ervaren, want dan merk je het niet, dat je in eens iemand mist, maar maatjes onderling wel. Het is erg jammer dat de monden gesnoert wordenzonder dat het ergens bekend wordt. maar wel die leden in het leden bestand laten staan. Dit is mijn mening en ok hoop dat we er gewooon over kunnen dicussieren. groetjes Kim |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
pluto dat is nou typisch een huub reaktie, ikke ikke ikke, egoistisch dus. Bah hoe kun je nou een publiekelijke forum voor 1 man maken, dat is echt walgelijk. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
headliner, Boudewijn dus, is voor Jaap hoor even ter verduidelijking. Maar hij laat ieder lid in hun waarde dat is het verschil en dat is een pluim voor Boudewijn waard. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:55 schreef trapper het volgende:pluto dat is nou typisch een huub reaktie, ikke ikke ikke, egoistisch dus. Bah hoe kun je nou een publiekelijke forum voor 1 man maken, dat is echt walgelijk. ik zie het zoals ik het zie, als je hier iets verkeerds zeg over brian is het niet goed en als je op nowlive iets verkeerd zeg over huub is het ook niet goed, nogmaals zo heeft iedereen wel wat, want het is toch nooit goed en iedereen denk er anders over, maar hier weten ze er niet mee te stoppen en op nowlive psies het zelfde. dit is gewoon dweilen met de kraan los. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|