BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 02 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Boudewijn is een kanjer. Stem Jaap naar 3040
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:34 schreef tg3 het volgende:

[..]

als jij dit lang genoeg blijft herhalen ...wordt de waarheid misschien minder hard om aan te horen...leef maar in je eigen bubble .... en een brian site laat me niet lachen ...de beheerder is een jaapfan en dat zegt hij gewoon eerlijk en verder komt iedereen zijn mening geven ...en dat je niet iedereen mee krijgt met je verhaaltjes maakt dit geen brian site ....maar doe wat je moet doen om het te accepteren
90% wat hier zit is een brian fan 8% een jaap fan en 2% huub fan en ik hoor bij die 8 en 2. ik hoef niemand mee te krijgen en hoef ook niet geaccepteerd te worden. als ik zelf nog maar weet wat ik lees en zie dan is het goed, en zoals ik al eerder hebt gezeg ieder zo ze`n eigen ding.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
dank je kim voor je reactie.
ik weet niet of je juist hebt gestreamd? Het gesprek van ricardo met palma over nowlive,, en het feit dat zijn broer een ban heeft!!
Wat ricardo dus niet verteld is waarom zijn broer ECHT een ban heeft..
En natuurlijk kunnen we er rustig over praten,, ik neem niemand ( ook hier niet ) iets kwalijk. En ik zal de laatste zijn die heir gaat ontkennen dat er fouten worden gemaakt. maar kim er zijn ook minstens 300 huubfans die niet meer welkom zijn op nowlive. ik hoop dat je me gelooft. het is zo. Ik weet dus ook niet of jij een ban hebt gehad?
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:41 schreef pluto het volgende:

[..]

90% wat hier zit is een brian fan 8% een jaap fan en 2% huub fan en ik hoor bij die 8 en 2. ik hoef niemand mee te krijgen en hoef ook niet geaccepteerd te worden. als ik zelf nog maar weet wat ik lees en zie dan is het goed, en zoals ik al eerder hebt gezeg ieder zo ze`n eigen ding.
zo dus je hebt een enquete gehouden ...die heb k gemist ik heb niet mogen stemmen ...of heb je stiekem die percentages uit je mouw geschud ....jou mening maakt het geen feit he ...dus kom maar met statistieken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door tg3 --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:41 schreef pluto het volgende:

[..]

je bent hier geaccepteerd hoor ik vind alleen dat je af en toe reageerd of je van een andere planeet komt Pluto.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
weet je wat nu jammer is.. dat ricardo niet verteld waarom zijn broer precies een ban heeft gekregen op nowlive
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:51 schreef moha het volgende:

[..]

je bent hier geaccepteerd hoor ik vind alleen dat je af en toe reageerd of je van een andere planeet komt Pluto.
zijn er meer hier die praten of ze van mars komen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 17:03   quote  deeplink  
daarom begrijp je het natuurlijk niet dat is een andere planeet maar dit gaat nergens meer over ... wel leuke afleiding dat wel hahaha
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
dit is nu toch wel weer typisch brian... er is een vrouw met die rotziekte ( fan van brian en amanda) gelijk brian weer huub dit en huub dat,, dat maakt hem dus een minder persoon
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:05 schreef pauline@nowlive het volgende:
dit is nu toch wel weer typisch brian... er is een vrouw met die rotziekte ( fan van brian en amanda) gelijk brian weer huub dit en huub dat,, dat maakt hem dus een minder persoon
tuurlijk brian is een minder persoon maar de persoon die die uitspraken zelf doet wat is hij dan ?
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:13   quote  deeplink  
Tja, maar het is Huub ook die continu met het woord scheldt. Te pas en te onpas. Ik heb zelfs de productie verzocht er iets aan te doen, wat ze ook hebben gedaan. Maar met Huub is het water naar de zee dragen, hij blijft ermee schelden. Gebruik het woord kanker in de context van de ziekte en het leed. Maar niet om je scheldwoorden kracht bij te zetten.

Overigens wil ik nog wel even vermelden: dat ik een NL er in hart en nieren was en zelfs medewerker. Nooit een ban gehad. Maar zeker ook geen vredelievendheid toen bleek, dat ik geen Huubfan was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door seya@headliner --
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:14   quote  deeplink  
iedereen maakt die uitspraken in zijn leven,, jij ook ik ook,, het is en blijft een uitdrukking cq scheldwoord.. meer niet!
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:15   quote  deeplink  
als jij een medewerker was,, dan moet ik je kennen.. dus seya is niet je echte naam
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:15 schreef pauline@nowlive het volgende:
als jij een medewerker was,, dan moet ik je kennen.. dus seya is niet je echte naam
Dat klopt en ik voel me niet geroepen, om bekend te maken wie ik wel ben..
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:20   quote  deeplink  
nee oke begrijpelijk,, zal vica versa zijn.. oke??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:14 schreef pauline@nowlive het volgende:
iedereen maakt die uitspraken in zijn leven,, jij ook ik ook,, het is en blijft een uitdrukking cq scheldwoord.. meer niet!
ik denk niet dat als je een familielid aan kanker ziet sterven dat je dat woord nog gebruikt wij doen het iig nooit.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:15 schreef pauline@nowlive het volgende:
Weer leugens verspreiden Pauline, je bent hier al zo vaak ontmaskerd maar blijf jouw leugens verspreiden want het blijven JOUW Leugens. Sly kent jou niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:21 schreef moha het volgende:

[..]

ik denk niet dat als je een familielid aan kanker ziet sterven dat je dat woord nog gebruikt wij doen het iig nooit.
Het is geen scheldwoord het word gebruikt als scheldwoord, en anders moet ze maar eens een bezoek brengen aan de afdeling Oncologie van het AMC. dom mens. ( maar daar kan ze echt niets aan doen.)
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Het is een scheldwoord, althans dat is er van gemaakt. Echter als nadrukkelijk wordt gevraagd het niet meer als zodanig te gebruiken, omdat grote groepen patiƫnten, nabestaanden en familieleden het vreselijk vinden om te horen. Dan getuigd het van disrespect, als men het dan toch blijft doen. Ook een woord kan men afleren, al is het maar tijdelijk, omdat het op nationale televisie komt.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:24   quote  deeplink  
sssssssssssssttttt xanne ik hoop idd niet dat jij peter r de vries inschakeld..sly kenty pauline idd niet.. duidelijk??
Anne
 Anne - vrijdag 02 mei 2008 - 17:29   quote  deeplink  
Ben ik nou gek? Of worden er berichten van mij weggehaald?
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Goh Pauline, ik gebruik het woord nooit. Zegt misschien toch iets over je kluppie!
aktionman
 aktionman - vrijdag 02 mei 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Ach Pauline, zouden dan toch zoveel mensen het verkeerd zien, al die mensen hebben het meegemaakt en weten voortaan wel hoe het werkt op je cluppie. Maar ook jij zult daar wel verblind door zijn en 2000 leden heeft nl allang niet meer. De meeste die er zijn geweest zijn allang weg en schrijven er dus niet meer. De gebande staan er ook nog als lid?? Vreemd een ban voor het leven maar de account blijft wel staan. 2000 leden??? Als je ziet hoeveel er schrijven, dat zijn er nog maar een 200 stuks en dat is dan nog veel. Maar als je weet hoeveel accounts slaai zelf al heeft en de mod's en admin's dan blijft er niet veel meer van over.
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:44 schreef pauline@nowlive het volgende:
dank je kim voor je reactie.
ik weet niet of je juist hebt gestreamd? Het gesprek van ricardo met palma over nowlive,, en het feit dat zijn broer een ban heeft!!
Wat ricardo dus niet verteld is waarom zijn broer ECHT een ban heeft..
En natuurlijk kunnen we er rustig over praten,, ik neem niemand ( ook hier niet ) iets kwalijk. En ik zal de laatste zijn die heir gaat ontkennen dat er fouten worden gemaakt. maar kim er zijn ook minstens 300 huubfans die niet meer welkom zijn op nowlive. ik hoop dat je me gelooft. het is zo. Ik weet dus ook niet of jij een ban hebt gehad?
Pauline, ik heb het zeker gezien en ik spreek ook niet goed als zijn broer werkelijk het zo heeft gedaan... Maar weet wel dat er heel slecht over Ricardo geschreven wordt en ik hoop dat je begrijpt dat zijn broer ziels veel van Rico houd en als hij dat dan leest hij de fout in kan gaan. Dat er dan zo een ophef over wordt gemaakt komt door de grote ego's van de admins, altijd gelijk in de verdediging, maar dat zijn ook mensen die Huub heel hoog hebben zitten. Die heeft ook zo een ego en dan worden de woorden net als bij Huub gebruikt, maar net zo verdraaid dat het in de voordeel is van de medewerkers van NL. Ze weten het allemaal zo goed en hebben hun mening klaar, maar ze moeten vooral Ricardo en die broer ook begrijpen. daarom heb ik zo veel respect voor de familie van Brian, die juist totaal niet reageren, wat er ook over ze gezegd wordt. Ik vind het dan ook van de zotte dat ze daar juist op afgerekend worden. Kijk maar als voorbeeld naar Lieke, die komt voor haar fans op NL die er echt veel zijn. maar ne hoor de Huubisten kunnen niet het respect op brengen om haar de rust te geven met haar fans. Nee ze hebben het grootste en grofste woord op NL. Snap je het nu waarom Lieke niet meer op NL wil komen en daarom haar fans moet teleurstellen. Dat heeft te maken met al die (sorry) zieke geesten, die het spel niet meer los kunnen zien van de persoon Lieke zelf. En zo zit het ook met Ricardo en het goede voorbeeld is trouwens ook dat Palma in dat zelfde gesprek aan gaf niet op de gouden kooi fan te willen komen, omdat zij daar weer verkeerd benaderd word in haar ogen. En zo zie ik het.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 19:59   quote  deeplink  
Wie the fuck denkt P NL dan dat zij is>? zij heeft geen ene jan tering met NL te maken, ze liegt alles wat los en vast zit, en daar bovenop neemt ze een houding aan alsof ze NL in haar zak heeft, ze heeft helemaal niks nakkes nada niet hier niet bij Nowlive, en niet ergens anders.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 19:10 schreef aktionman het volgende:
Ach Pauline, zouden dan toch zoveel mensen het verkeerd zien, al die mensen hebben het meegemaakt en weten voortaan wel hoe het werkt op je cluppie. Maar ook jij zult daar wel verblind door zijn en 2000 leden heeft nl allang niet meer. De meeste die er zijn geweest zijn allang weg en schrijven er dus niet meer. De gebande staan er ook nog als lid?? Vreemd een ban voor het leven maar de account blijft wel staan. 2000 leden??? Als je ziet hoeveel er schrijven, dat zijn er nog maar een 200 stuks en dat is dan nog veel. Maar als je weet hoeveel accounts slaai zelf al heeft en de mod's en admin's dan blijft er niet veel meer van over.
Muts gelooft alleen in zichzelf, loopt op sommige forums zichzelf te verheerlijken door uitspraken te doen die zij niet kan staven, vervolgens trekt zij zich even terug en komt dan weer posten en nieuwe leugens te verspreiden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Boudewijn --
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 20:05   quote  deeplink  
Xanne, ik hoop dat jou laatste uitspraak echt klopt en dat je niet iemand vals beschuldigt. Als het echt waar is wat jij zegt, zou het verschrikkelijk zijn dat ze daar Boudweijn van beschuldigen, maar hoe heet Pauline dan op NL als je het zo zeker weet??
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:06   quote  deeplink  
ik vind ricardo gewoon in 1 ding gelijk hebben dat het een huub forum is daar.
Alles en alles voor huub daar de stream verslagen zijn zelfs meestal in voordeel van huub en de stream verslagen over brian worden de laatste tijd in nadeel van brian geschreven met persoonlijke meningen en haat erin verwerkt.
ik vind het zelfs een site die haat zaait naar alle tegen standers van huub .

Ook mogen de huub fans grof aan vallen die liggen er echt niet zo snel af hoor.
maar een poster die aan gevallen wordt en terug post vliegt eraf wegens chatten.

of omdat ze gewoon voor brian zijn of dat je op topic duister zegt dat je het niet eens bent met die topic.

en dan is het antwoord ja dan moeten ze zich als fam niet in het spel mengen .
nou dan wil ik wel eens weten wanneer amandas moeder dat doet, maar wat daar geschreven staat is laster en wie is nu amandas moeder heb tig namen gezien fotos.
is dat gezond je kom zomaar op een forum erop en je bent niet eens de moeder en al was het wel amandas moeder wordt er geen rekening gehouden met de wensen van haar moeder niet in de kooi te willen komen en geen belangstelling voor de streams en cameras.

is er geen wet hier in nederland de privacy wet?
maar goed ricardo ziet het gewoon goed
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
dat is iets wat ik helemaal schandalig vond en vind, die topic met duistere zaken in en om de gouden kooi, en vervolgens Amanda's moeder helemaal willen uitpluizen Tis dat wij ons niet zo verlagen maar eigenlijk zouden we een topic moeten maken met duistere zaken om en in NL en dan Slaai's achtergrond uitpluizen. Ach wij willen het niet eens weten, hoe het bij NL eraan toe gaat zegt al genoeg.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:20 schreef pauline@nowlive het volgende:
nee oke begrijpelijk,, zal vica versa zijn.. oke??
weet je wat wij nu zo jammer vinden? dat jij altijd net Als HUUB net doet of JIJ inside informatie hebt. helaas zitten hier mensen die wel degelijk inside info hebben en jouw dus zo van de plaat kletsen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:05 schreef Kim het volgende:
Xanne, ik hoop dat jou laatste uitspraak echt klopt en dat je niet iemand vals beschuldigt. Als het echt waar is wat jij zegt, zou het verschrikkelijk zijn dat ze daar Boudweijn van beschuldigen, maar hoe heet Pauline dan op NL als je het zo zeker weet??
Boudewijn heeft al contact gehad met Nowlive. dus vraag het Boudewijn. e achrjft onder verscheidene pseudoniemen. het begint in ieder geval met een P. van pestpokke leugenaarster dat is namelijk ook Rotterdams
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:06 schreef Shandy het volgende:
ik vind ricardo gewoon in 1 ding gelijk hebben dat het een huub forum is daar.
Alles en alles voor huub daar de stream verslagen zijn zelfs meestal in voordeel van huub en de stream verslagen over brian worden de laatste tijd in nadeel van brian geschreven met persoonlijke meningen en haat erin verwerkt.
ik vind het zelfs een site die haat zaait naar alle tegen standers van huub .

Ook mogen de huub fans grof aan vallen die liggen er echt niet zo snel af hoor.
maar een poster die aan gevallen wordt en terug post vliegt eraf wegens chatten.

of omdat ze gewoon voor brian zijn of dat je op topic duister zegt dat je het niet eens bent met die topic.

en dan is het antwoord ja dan moeten ze zich als fam niet in het spel mengen .
nou dan wil ik wel eens weten wanneer amandas moeder dat doet, maar wat daar geschreven staat is laster en wie is nu amandas moeder heb tig namen gezien fotos.
is dat gezond je kom zomaar op een forum erop en je bent niet eens de moeder en al was het wel amandas moeder wordt er geen rekening gehouden met de wensen van haar moeder niet in de kooi te willen komen en geen belangstelling voor de streams en cameras.

is er geen wet hier in nederland de privacy wet?
maar goed ricardo ziet het gewoon goed
Ook dat Heeft Pauline hier gepost. over Amanda's moeder. alles is terug te vinden en na te vragen.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:23   quote  deeplink  
moha whahahhahhhah topic duistere sly hihi kappen nou hoor lig dubbel hier maar dan heb je toch iets gemist . nieuw op nl was gister als je negatief ofzo tegen hem post gooit hij je email en ip over de site was nieuw op home daar
Anne
 Anne - vrijdag 02 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
Er is tegenwoordig zelfs al een nowlive radio :S
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:29   quote  deeplink  
jezus heb nu de radio aan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:29 schreef Shandy het volgende:
jezus heb nu de radio aan
en? toch niet mijn zwager? die heet ook jesus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Joseba@headliner --
Anne
 Anne - vrijdag 02 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
erg he shandy
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
ja hij belooft nogal wat haha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
wat is er dan met nowlive radio?
Anne
 Anne - vrijdag 02 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Hij wil wat gaan doen voor dieren....doe maar wat voor jezelf en kap ermee..

hij wil gewoon zelf bekend worden...that's all
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:31   quote  deeplink  
maar hij is nu weer weg haha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:30 schreef Anne het volgende:
Hij wil wat gaan doen voor dieren....doe maar wat voor jezelf en kap ermee..

hij wil gewoon zelf bekend worden...that's all
ach neeeeeeeeeeeee. arme Fries
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:33   quote  deeplink  
was een laffe daad weer een steek voor brian zo wordt hij weer vereerd op nl
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:23 schreef Shandy het volgende:
moha whahahhahhhah topic duistere sly hihi kappen nou hoor lig dubbel hier maar dan heb je toch iets gemist . nieuw op nl was gister als je negatief ofzo tegen hem post gooit hij je email en ip over de site was nieuw op home daar
ach het zijn stumperts daar wat zou het ohw zo fijn zijn als huub verliest dan is NL foetsie.... hocus pocus pilatus pas Slaai droomde dat NL de beste was
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:35 schreef moha het volgende:

[..]

ach het zijn stumperts daar wat zou het ohw zo fijn zijn als huub verliest dan is NL foetsie.... hocus pocus pilatus pas Slaai droomde dat NL de beste was
Wat schetste zijn verbazing? zonder Huub en afgezanten was hij geen ene tatering!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:38 schreef Xanne het volgende:

[..]

Wat schetste zijn verbazing? zonder Huub en afgezanten was hij geen ene tatering!
hoe was het ook al weer? is niks was niks en zal nooit wat worden
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
ff snel brian verkapt zwart maken geen huub site toch slaai?
of stiekem toch wel
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:02 schreef Xanne het volgende:

[..]

Muts gelooft alleen in zichzelf, loopt op sommige forums zichzelf te verheerlijken door uitspraken te doen die zij niet kan staven, vervolgens trekt zij zich even terug en komt dan weer posten en nieuwe leugens te verspreiden zij heeft op nowlive verteld dat Boudewijn een condoleance register heeft gemaakt voor Claire.
grove beschuldiging dame of heer..
voortaan even checken of dit soort aantijgingen klopt.. sommige fora???? 2 dus nowlive en headliner..
de mooiste leugen.. dat ik op nowlive heb verteld, over boudewijn, en condoleance register..
Ik denk dat je dit ook maar even bij boudewijn hard moet maken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 02 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
hey heb je carmen weer van nl hahaha ze blijft terug komen.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
oja reken daar maar wel op moha..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie over Bart!

0.0075461