|
|
stacy1974
|
|
|
de filmpjes op nl over brian worden altijd zo neergezet dat je alleen kan zien wat brian doet.laatst lieten ze zien dat brian amanda stompte heel hard in bed. en dat was het hele topic.s geschreeuw niet normaaal. daarna hebben de brian fans get hele filmpje neergezet en toen langzaam dropen de huub fans af en moesten gelijk geven dat het niet zo was als je alles zag. zo wordt er gemanupileerd op nl. maar jammer brian fans zijn niet gek.al denken ze dat daar wel. hahahahahaah |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:30 schreef tg3 het volgende:uit pluto komt geen zinnig woord als je een discussie wilt aangaan krijg je alleen maar sarcastische opmerkingen ....ja als je niets anders te zeggen hebt dan maar schuilen achter sarcasme die tg3 is dat het nummer van je afdeling, zo ja bel dan ff door waar je zit, want ook uit jou kom alleen maar onzin |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:29 schreef pluto het volgende:[..] kom weer niet veel uit he alleen maar onzin, wordt het niet tijd dat je naar bed ga. nee jij hebt intelligente opmerkingen mja niet zo gek he als je ook al een telraam nodig hebt om te tellen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar nu we het toch over Japio hebben, Mrs. B., waarom zei Huub nou diverse malen dat Japio geen gevoel heeft? Was dat grappig bedoeld? Want ik denk juist dat Jaap een heleboel gevoel heeft. Mischien wel het meeste van alle miljonairs. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:31 schreef pluto het volgende:[..] die tg3 is dat het nummer van je afdeling, zo ja bel dan ff door waar je zit, want ook uit jou kom alleen maar onzin kijk precies wat ik bedoel ..lekker je vinger naar een ander wijzen ...ach wees maar trots op je held ook genoten van jensen ...heeft zichzelf mooi belachelijk gemaakt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:31 schreef pluto het volgende:[..] die tg3 is dat het nummer van je afdeling, zo ja bel dan ff door waar je zit, want ook uit jou kom alleen maar onzin hey pluto moet jij niet je posts over de 900 helpen op NL je valt in herhaling alwéér |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:32 schreef moha het volgende:[..] nee jij hebt intelligente opmerkingen mja niet zo gek he als je ook al een telraam nodig hebt om te tellen ik vraag jou om me te helpen en je kan het zelf niet dus wat lul je nou met je telraam |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:34 schreef moha het volgende:[..] hey pluto moet jij niet je posts over de 900 helpen op NL je valt in herhaling alwéér nee ik kom jou ff lekker zieken hahahahah moha de telraam hahahahah |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
De uitjes horen bij het spel dus die tellen niet! En niemand snapt waarom Brian in een hotel is geweest die nacht...gek hoor.
Een Amanda in de villa die maar naar Brian wil en Huub die maar steeds achter Brian blijft aan lopen in de hoop dat Brian gaat meppen. En een dronken Aamnda op dat moment is ook niet goed en lledrie waren ze dronken, wat is dna het beste voor even...ja Brian even weg. Zo'n gekke beslissing vind ik dat niet van de beveiliging en de regie. Want Huub en Amanda konden wel samen in de villa zijn, maar niet Huub en Brian samen en ook niet Amanda en Brian, na zo'n heftige nacht. Dus Brian met een nuchtere Natasia, of hadden ze Huub met Amanda moeten laten gaan en die beiden dronken....tja keus die er gemaakt word, en die ik niet gek vind.
Maar als je Brian niet mag, dan pak je dit aan om even flink te schoppen, dan even realistisch dingen te bekijken ook voor de show/DGK anders waren er 2 exits |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:35 schreef pluto het volgende:[..] ik vraag jou om me te helpen en je kan het zelf niet dus wat lul je nou met je telraam oehhhhh schelden ...ja teken van zwakte als je dreigt te verliezen is dat het enige wat nog overblijft .....hey net als huub jullie lijken wel op elkaar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:35 schreef pluto het volgende:[..] ik vraag jou om me te helpen en je kan het zelf niet dus wat lul je nou met je telraam nogmaals ik kan hoofdrekenen word eens zelfstandig doe je best je kan het kom op he lukt het de 1e keer niet begin je gewoon opnieuw met tellen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Jaap is een scheet maar om met Jaap te ... moet je echt wanhopig zijn. Whaaaaaa |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:34 schreef tg3 het volgende:[..] kijk precies wat ik bedoel ..lekker je vinger naar een ander wijzen ...ach wees maar trots op je held ook genoten van jensen ...heeft zichzelf mooi belachelijk gemaakt ben zeker trots op huub en op jaap, maar op brian kan ik niet trots zijn de para brother. laat tie amanda maar lekker een pak slaag geven, trouwns dat verdien ze ook. ze verdienen elkaar, past psies bij elkaar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha mij zieken dan moet je van een nog andere planeet komen Pluutje |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: is niet echt veel voor nodig |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:40 schreef pluto het volgende:[..] ben zeker trots op huub en op jaap, maar op brian kan ik niet trots zijn de para brother. laat tie amanda maar lekker een pak slaag geven, trouwns dat verdien ze ook. ze verdienen elkaar, past psies bij elkaar trots??? en als huub jou moeder voor stinkho*r uitscheld dan ben je nog trots pff |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:43 schreef tg3 het volgende:[..] ohh daar gaan we weer de pal slaag ..lekker blijven hangen is dat echt het enige dat je constant kan herhalen ...sla een keer een bladzijde om ...kijk wij komen elke keer met nieuwe argumenten waarom we huun niet mogen want huub geeft ons elke dag heel veel materiaal ....kom jij dan ook es met iets nieuws of dat jij iets nieuws hebt. als jij iets zeg dan zijn er wel 10 mensen voor je geweest dus wat lul je dan. oh schelde was een teken van zwakte he pffffffffffff |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:56 schreef lisbeth het volgende:Huub wil nu een concentratiekamp gaan bouwen voor Amanda en Brian. Fijne opmerking als er over twee dagen dodenherdenking is. Huub is nog minder dan een kakkerlak. Een uur later zit hij tegen Claire te beweren dat hij van Joodse afkomst is. Nu slaat hij door en is de keizer van Clairlandia en Zeeland mag wegspoelen. Hoezo ziek. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:34 schreef draakje het volgende:Maar nu we het toch over Japio hebben, Mrs. B., waarom zei Huub nou diverse malen dat Japio geen gevoel heeft? Was dat grappig bedoeld? Want ik denk juist dat Jaap een heleboel gevoel heeft. Mischien wel het meeste van alle miljonairs. Wat was zeker niet grappig bedoeld. Als iemand positief aandacht krijgt, teveel in zijn ogen, zal hij alles aan doen om die aandacht om te bouwen naar negatief aandacht. He, het was ZIJN optreden en Jaap was erbij, kan toch niet ?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:51 schreef lisbeth het volgende:[..] Een uur later zit hij tegen Claire te beweren dat hij van Joodse afkomst is. Nu slaat hij door en is de keizer van Clairlandia en Zeeland mag wegspoelen. Hoezo ziek. Zit ie dat nu op de streams te zeggen? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:51 schreef pluto het volgende:[..] als je kwaard ben dan gooi je er dingen uit waarvan je later spijt krijg, als brian kwaat is dan schop of slaat tie amanda of hij dreigt de mensen achter de schermen, met het programma stop dan, dus wat is erger, allebij nou sorry hoor als ik kwaad ben op mijn schoonmoeder gooi ik het woord stinkho*r er niet uit zegt wel weer wat over jou en respect naar anderen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:52 schreef Mrs.B het volgende:[..] Wat was zeker niet grappig bedoeld. Als iemand positief aandacht krijgt, teveel in zijn ogen, zal hij alles aan doen om die aandacht om te bouwen naar negatief aandacht. He, het was ZIJN optreden en Jaap was erbij, kan toch niet ?? Nee, zo zag ik het ook. Dat neerbuigende en kleinerende is zo irri van dat ventje! Maar nog even antwoord, Mrs. B., en het antwoord allebei mag niet. Huub of Jaap? |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:53 schreef moha het volgende:[..] nou sorry hoor als ik kwaad ben op mijn schoonmoeder gooi ik het woord stinkho*r er niet uit zegt wel weer wat over jou en respect naar anderen. jij kan je schoonmoeder wel helemaal verrot schelden wie weet, maar in de kooi staat alles vast op beeld dus wat is je punt |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
amanda kwam er op 1 feb in en huub kwam op 8 feb terug. huub zei zelf tegen jaap het horel met amanda en jouw telt niet want dat horde bij het spel dus zit amanda na brisan er het langst in. of ben ik nu fout? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:55 schreef pluto het volgende:[..] jij kan je schoonmoeder wel helemaal verrot schelden wie weet, maar in de kooi staat alles vast op beeld dus wat is je punt jij doet de uitspraak ach we zeggen allemaal wel eens wat als we kwaad zijn of iets in die trand maar ik denk wel na of het door de beugel kan ja of nee mijn punt is dat ik nu begrijp waarom jij een huub fan bent. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja draakje net op de streams. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Stacey dat dacht ik ook. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Thanks, Lisbeth. Wat is het toch een blaaskaak! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Is er nog iemand wakker? Anders ga ik ook maar naar bed! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik, maar ben wat filmpjes aan het maken dus typ niet veel... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Welterusten voor nu. Tot morgen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, zal nog een aller- aller - allerlaatste glaasje wijn drinken. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
weltrusten allemaal en denk er aan, eerst even lekker douche voordat je in bed stap en dan lekker slapen en morgen gezond weer op. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Huub beweerd van Joods afkomst te zijn. Niets is minder waar. Zijn vader schijnt Joods bloed te hebben, maar zijn moeder niet. De bloedlijn van het Jodendom wordt overgedragen door de vrouwen/moeders. Huub is dus niet Joods. Was het zo geweest dat zijn moeder Joods zou zijn en zijn vader niet, dan was hij half Joods en zijn zujes volJoods (de vrouw op vrouwoverdracht dus) Waren zijn ouders beiden Joods dan pas zou hij zich Joods mogen noemen, echter dan ook nog moeten leven als Jood, hetzij volgens orthodox of liberaal Joods geloof en de gebruiken.. Wat vind Huub zo interessant eraan? Ik zag onmiddelijk aan Theo, dat hij Joods bloed had en natuurlijk mag iemand er trots op zijn, dat ben ik ook, maar dan wel op een terechte wijze en niet alles eraan ophangen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Was er - maar ik kan me dat niet goed meer herinneren - niet een verhaal dat Huub geadopteerd was? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
ilse