BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een dag met veel bezoek!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een dag met veel bezoek!

Vandaag hebben de Miljonairs het overdag niet heel druk gehad. Aan het einde van de middag kwam daar echter verandering in, en zijn bijna alle Miljonairs uit de Villa vertrokken. Huub, Claire en Jaap zijn bij Robert Jensen in de show geweest en alleen Brian en Amanda bleven achter in de Villa. En daar hebben ze van genoten! De tortelduifjes beleefden een romantisch avondje, compleet met diner, champagne en een spannend toetje. Toen iedereen weer terug was in de Villa, was de rust voorbij en kwam het bezoek binnen druppelen. Eerst kwam Bart van Big Brother goed nieuws brengen, en daarna maakten twee journalisten hun intrede. Al met al een enerverende avond voor de Miljonairs met veel stof tot nadenken... Ze kunnen uitkijken naar morgen, ze mogen namelijk echt Koninginnedag gaan vieren in Amsterdam. Hoe, is alleen nog de vraag!

bron: tien.tv
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:05   quote  deeplink  
O, ik denk echt dat Huupke beter niet naar Amsterdam kan gaan. Een leuke plattelandsgemeente was veel beter geweest. Ik vind dit niet slim.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:05 schreef draakje het volgende:
O, ik denk echt dat Huupke beter niet naar Amsterdam kan gaan. Een leuke plattelandsgemeente was veel beter geweest. Ik vind dit niet slim.
Nee maar hij is van mening dat in amsterdam de mensen hem graag willen ontmoeten maar hij moest eens weten hahahah
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:07 schreef Merty het volgende:

[..]

Nee maar hij is van mening dat in amsterdam de mensen hem graag willen ontmoeten maar hij moest eens weten hahahah
In Amsterdam kijken ze echt niet op tegen een dwerg uit Oldenzaal. Ik denk dat dit echt te hoog gegrepen is voor hem.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
Waarom denk je dat hij niet gelijk daar gaat wonen hij heeft een apartement gevonden in gooi zelf dus meneer gaat eerst daar wonen waarschijnlijk toch bij nader inzien bang geworden kan he
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
Er staat in Oldenzaal vast nog wel een leuke schaapskooi of plaggenhut leeg.
Kim
 Kim - woensdag 30 april 2008 - 00:34   quote  deeplink  
Oldenzaal????????
Ik heb begrepen dat ze hem daar ook uitkotsen, als ik de verhalen moet geloven. Dus dat zal hem ook niet worden, ik ben benieuwd in LUTJEBROEK staat nog wel een varkenstrog voor hem.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 00:34 schreef Kim het volgende:
Oldenzaal????????
Ik heb begrepen dat ze hem daar ook uitkotsen, als ik de verhalen moet geloven. Dus dat zal hem ook niet worden, ik ben benieuwd in LUTJEBROEK staat nog wel een varkenstrog voor hem.
Waar heb je dat gehoord? Over dat uitkotsen bedoel ik. Zijn ze daar niet apetrots op hun beroemde plaatsgenoot? Wat ondankbaar. Als je Huubke mag geloven heeft hij Oldenzaal eigenhandig op de kaart gezet.
opperbas
 opperbas - woensdag 30 april 2008 - 00:47   quote  deeplink  
beste kim,

je hebt begrepen, begrepen van wie.

kom met feiten.

Ik kom regelmatig in deurningen en zie daar geen anti huub dingen hangen ofzo.

Waarom deze naiviteit.
Kim
 Kim - woensdag 30 april 2008 - 00:57   quote  deeplink  
Nee hoor opperbas, die zie je ook niet, maar ga maar eens langs bar Bolke in Enschede en vraag dan naar Huub!!!! Dat is mij ter oren gekomen.
Hercule
 Hercule - woensdag 30 april 2008 - 01:02   quote  deeplink  
Sinds wanneer zijn ze in Amsterdam anti-huub!!!
Huub is nog altijd de meest populaire bewoner
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 01:02 schreef hercule het volgende:
Sinds wanneer zijn ze in Amsterdam anti-huub!!!
Huub is nog altijd de meest populaire bewoner
O ja? In mijn (Amsterdamse) omgeving niet hoor.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 01:05   quote  deeplink  
Ik wou net zeggen welke gedeelte van amsterdam dan ????
Hercule
 Hercule - woensdag 30 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
Het gedeelte waar ze niet blind zijn en zwichten voor de manipulatie van tien en zijn ophemeling van een halve zool die met opstappen dreigt als zijn zin niet wordt doorgevoerd en samen met zijn vriendin lijd aan het huub syndroom.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 01:10 schreef hercule het volgende:
Het gedeelte waar ze niet blind zijn en zwichten voor de manipulatie van tien en zijn ophemeling van een halve zool die met opstappen dreigt als zijn zin niet wordt doorgevoerd en samen met zijn vriendin lijd aan het huub syndroom.
Woon jij daar?
Kim
 Kim - woensdag 30 april 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Hercule, gezeliieee met jou hier, klopt Amanda en Brian hebben het vaak over Huub, maar Huub en Claire ook vaak over hun hoor. Volgens mij vergeet jij dat ze in een spel zitten. Maar ik zal het je nog een keer uitleggen, er hangen camera's in het huis en het is de bedoeling dat alles wat ze denken hardop uitspreken. Daar kunnen ze TV momenten van maken, snap je het nog Hercule????
stevi0
 stevi0 - woensdag 30 april 2008 - 01:18   quote  deeplink  
Weer een pro-Huub aktie.
Op koninginnedag lopen al die wanne-b boeren in A'dam te vrijmarkten.
Al zijn fans zijn daar dan dus ook.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 01:18 schreef stevi0 het volgende:
Weer een pro-Huub aktie.
Op koninginnedag lopen al die wanne-b boeren in A'dam te vrijmarkten.
Al zijn fans zijn daar dan dus ook.
Daar heb je ook weer gelijk in. Echte Amsterdammers komen op Koninginnedag dan ook bij voorkeur niet buiten. De boeren geven het hele jaar af op Amsterdam, maar op Koninginnedag komen ze hier even doen wat ze thuis niet durven. Stuitend!
wario
 wario - woensdag 30 april 2008 - 01:21   quote  deeplink  
En in belgie is er zeker geen plaats voor huub de kikker
Kim
 Kim - woensdag 30 april 2008 - 01:21   quote  deeplink  
Maar de rest van de miljonairs hebben het niet meer over familieleden en ziektes, die hebben geleerd van hun fouten. maar ja huub gooit alles achter het mom, TV maken. Maar hij is juist de persoon die het heel moeilijk gaat krijgen na de kooi. maar ja dat zien we dan wel weer hé
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 01:22   quote  deeplink  
en allemaal met een oranje shirt met opdruk sms voor ons huubke rakkertje/
nou denk het niet hoor die boeren zien hem liever naar amsterdam verhuizen en de hele familie dan dat ze hem daar willen hebben hahahahah
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 04:34   quote  deeplink  
Ik denk, in welk plaats dan ook, de plaatselijke woningstichting het druk zal hebben, om telkens een ander huis voor Huub & Claire te zoeken. Ze kunnen beter in een bos, hun eigen hutje maken en daar in gaan wonen, hahahahahahaha
frans-06
 frans-06 - woensdag 30 april 2008 - 18:32   quote  deeplink  
kim vraag eens aan nederlanders wat ze vinden van de buitenlanders zegt ook zeker 85% weg er mee, allemaal geert wilders stemmers, van horen zeggen kun je niet van uit gaan je moet dingen zeker weten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een dag met veel bezoek!

0.0054240