|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Amanda schuldig aan laster en smaad (Nowlive.eu)
|
|
|
Kim
|
|
|
ja volgens hun zijn ze overal schuldig aan, zelfs dat ze verliefd op elkaar zijn, zijn ze schuldig aan. stelletje nietsnutten daar. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dat Geen Leven is echt een sekte. Vooral niet zelfstandig nadenken en altijd de leider volgen. Waar hebben we dat eerder gehoord? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nou deze mensen gaan echt te ver niet normaal zeg sjonge jongen hoor te triest voor woorden. Nou echt waar dit gaat echt te ver echt ik geloof nu echt dat 1 van die vrouwen daarzo die condoleance register hebben aangemaakt voor barbie echt gewoon om woede dat ze niet met hem konden trouwen echt dit is echt niet normaal |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
leider???? lijder, bedoel je denk ik draakje;) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het hele topic duistere zaken op nowlive is laster en smaad |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: In dit geval wel ja! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
origineel bericht:
quote: Amanda geeft de verslaggevers een rondleiding door het huis, waarbij ze aangeeft dat ook zij nu gaat voor de winst. Dat is interessant, want hoe is ze dan van plan om van haar vriendje te winnen? Helaas zijn de verslaggevers niet in dit antwoord geïnteresseerd, maar luisteren ze aandachtig naar de visie van Amanda over Huub. Het moge duidelijk zijn dat de verslaggevers alleen DGK volgen op de tv, daar zij helemaal mee gaan in de visie van Amanda. Huub lijkt haast een obsessie voor haar te zijn, ze praat er maar over door en aan haar eigen vriendje wordt maar een paar woorden gewijd. Voor de zoveelste keer beticht Amanda Huub van verkrachting, dit is smaad en laster en nog altijd strafbaar in Nederland en dus onbegrijpelijk dat ze dit mag blijven doen van de Regie!
Artikel 261: Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dank je wel Boudewijn! Ik probeerde het al, maar ja ban hé, dan krijg je niks te zien hahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
precies Johan13, ik heb ze eens gevraagd of ze nog meer complottheorieen hadden. Ze haalden er alles en iedereen bij, ze zijn nog beter dan Peter R de Vries.Ik zou zeggen: Brian heeft Natalee Holloway vermoord (zal best in hun straatje passen denk ik;-)) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik vindt het ook onbegrijpelijk dat Huub zijn agressieve dingen mag blijven doen van de regie! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Nowlive alles mag blijven doen van de regie! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
maar de waarheid vertellen is volgens mij niet strafbaar.......... of zie ik dat verkeerd? Als er ergens lasters worden gespuit is het wel op Nolife....en een eer en goede naam heeft Huub allang niet meer...... dus : Motie verworpen !!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach weet je wat het is deze mensen proberen alles om Amanda en Brain uit de kooi te krijgen dat is gewoon zo kijk maar over dat verhaal dat Brain wat in drankje heeft gedaan van Kikker zo een ophef voor niks misschien denken ze dat Brian echt dom is maar hij zit daar ook voor het geld en veel geld zo achtelijk zou hij nooit zijn maar ik zou zeggen NOWFUCKINGLIVE gewoon blijven proberen hoe meer jullie jezelf voorschut en belachelijk maken hoe meer wij hier lachen om jullie |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 00:23 schreef Anne het volgende:precies Johan13, ik heb ze eens gevraagd of ze nog meer complottheorieen hadden. Ze haalden er alles en iedereen bij, ze zijn nog beter dan Peter R de Vries.Ik zou zeggen: Brian heeft Natalee Holloway vermoord (zal best in hun straatje passen denk ik;-)) En Marin Luther King en John F. Kennedy en Pim Fortuyn. Weet je waar ik van geschrokken ben? Hoe racistisch die mensen zijn. Wat er allemaal over Antillianen en Surinamers wordt gezegd, daar lusten de honden geen brood van. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik hoop altijd dat Huub na de kooi zijn egoistische zelf blijft :) (en die kans is 100%)en dan moet hij niks meer hebben van zijn "fans" |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 00:26 schreef draakje het volgende:[..] En Marin Luther King en John F. Kennedy en Pim Fortuyn. Weet je waar ik van geschrokken ben? Hoe racistisch die mensen zijn. Wat er allemaal over Antillianen en Surinamers wordt gezegd, daar lusten de honden geen brood van. Ja is toch niet normaal maar ja je hebt gekken daarzo hoor heel zielige mensen . Neem nou die twee die op bezoek kwamen voor cadeautjes van nowfuckinglive dat zeg toch genoeg en dan hebben ze het over Jaap,Amanda en Brain dat ze van de achterbuurt komen hahahahah nou laat me niet lachen zeg |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 00:30 schreef Merty het volgende:[..] Ja is toch niet normaal maar ja je hebt gekken daarzo hoor heel zielige mensen . Neem nou die twee die op bezoek kwamen voor cadeautjes van nowfuckinglive dat zeg toch genoeg en dan hebben ze het over Jaap,Amanda en Brain dat ze van de achterbuurt komen hahahahah nou laat me niet lachen zeg Wat was daar dan mee? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou ze hebben het toch over verzorgde mensen en zo nou dat was een stelletje ongeregeld die lipstick van die en de kleding nou nou |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Draakje heb je dat niet gezien dan ooh ja en 1 van die twee is de vrouw van Paulientje alleen Paulientje wil niet vertellen welke van de twee jammer he |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 00:36 schreef Merty het volgende:Draakje heb je dat niet gezien dan ooh ja en 1 van die twee is de vrouw van Paulientje alleen Paulientje wil niet vertellen welke van de twee jammer he Nee Merty, ik kijk geen streams en zit pas twee dagen op dit forum. Ik ben dus nu mijn schade aan het inhalen en bekijk alle filmpjes, maar deze ben ik nog niet tegengekomen. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Op nowlive mailen ze naar alles wat los en vast zit als het niet in Huub zijn straatje is en nu ook voor Claire want hij is getrouwd....en wie wil er nou met Huub trouwen. Laten ze eerst zelf maar eens kijken wat voor een haat ze zelf zaaien of de forum topics, dan kunnen ze elkaar gaan mailen en klachten gaan indienen naar elkaar, maar dat mag of hebben ze niet eens door, word er zo moe van. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 00:38 schreef draakje het volgende:[..] Nee Merty, ik kijk geen streams en zit pas twee dagen op dit forum. Ik ben dus nu mijn schade aan het inhalen en bekijk alle filmpjes, maar deze ben ik nog niet tegengekomen. Nou hier houden we je graag op de hoogte hoor komt goed we kunnen het en alleen de waarheid hierzo |
|
|
|