BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VERGEET NIET TE STEMMEN TOT 4 MEI VOOR JAAPIOOOO AMANDA EN BRAIN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 01:37   quote  deeplink  
Allemaal blijven stemmen met zijn alle ook al is dit de laatste keer maar ja dan kan je wel weer genieten van een kikkertje die het niet kan uitstaan.
En daardoor nog meer onzekerheid en paniek in zijn kikkerhoofd zal komen voor de finale hahahaha

Lache kom op doen blijven doen we kunnen het.
(hoop ook een keer dat Jaapio of Amanda op 1 komen te staan zou ook leuk zijn voor ze maar ja afwachten maar)
Elske
 Elske - woensdag 30 april 2008 - 01:45   quote  deeplink  
het is een beetje tegen mijn princiepes om de kas van RTL te spekken, maar nu ga ik er echt voor ! Amanda moet het gaan redden .... maar of het helpt tegen de honderden euries die Nolife- idoten er tegenaan gooien , betwijfel ik, maar het is het proberen waard toch???
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 01:45   quote  deeplink  
SMS JAAP naar 3040! :)
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 01:57   quote  deeplink  
Zekers maar graag zoveel keren als mogelijk is zodat hij op 1 komt anders amanda of brain kan me niet zo veel schelen super jullie kunnen slaap lekker en een fijne dag voor morgen allemaal doei doei
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 09:19   quote  deeplink  
SMS AMANDA NAAR 3040
pauline
 pauline - woensdag 30 april 2008 - 09:48   quote  deeplink  
wij als idoten????? het is hier wel wat met het nederlands..
je zal je rot schamen, het lijkt idd echt wel dat huub tegenstanders analfabeten zijn.hoe zou dat nu komen? kan iemand mij uitleggen waarom veel van amanda en brianfans zo moeilijk nederlands kunnen. komt dat omdat ze weinig opleiding hebben gehad? komt dat omdat het veel buitenlanders zijn? denk dat daar maar een poll aan moet worden besteed
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 09:48 schreef pauline@nowlive het volgende:
je zal je rot schamen, het lijkt idd echt wel dat huub tegenstanders analfabeten zijn.hoe zou dat nu komen? kan iemand mij uitleggen waarom veel van amanda en brianfans zo moeilijk nederlands kunnen. komt dat omdat ze weinig opleiding hebben gehad? komt dat omdat het veel buitenlanders zijn? denk dat daar maar een poll aan moet worden besteed
Brian en amanda fans spreken abn,dat kun je van de huub fans niet zeggen.die kunnen alleen maar smerige opmerkingen en vloeken op nl.hoe harder hoe beter.daar maken ze een wedstrijd van. wie de vuilste opmerkingen kan plaatsen.
op de gezelligste familiesite van nederland!!!! Laat me niet lachen de haat naar fans die geen huub fan zijn druipt van je scherm af.
dus laten de brian en amanda en jaap fans dan maar buitenlanders zijn en abn spreken,die hebben tenslotte klasse.
johan13
 johan13 - woensdag 30 april 2008 - 10:00   quote  deeplink  
en je zelf weer boven andere mensen plaatsen. zegt meer over jou dan over brain en amandafans
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 10:03   quote  deeplink  
ja johan dat doet ze op nl ook zich boven andere mensen plaatsen. je moet toc h wat als je normaal geen aandacht van mensen krijgt.is het makkelijk om achter je pc je anders voor te doen als dat men is.
alleen jammer dat iedereen daar doorheen kijkt.
afkomst verloochend men niet.
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 10:07   quote  deeplink  
ach gun haar haar momentje,heeft ze elke dag even nodig.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 11:01   quote  deeplink  
Paulientje hey ik zou jou gezicht ook graag willen zien als kikkertje niet op 1 staat pfffffffffffffffffffffffffffffff
ilse
 ilse - woensdag 30 april 2008 - 11:25   quote  deeplink  
haha merty ja maar,pas op dalijk is het wel zo,en ga jij glashard op je bek hahaha..daarom doe ik dat soort uitspraken niet,je kunt beter zeggen ...ik hoop;-)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Nou Huub, je moet het winnen, zodat je allementatie kan betalen hahaha
Maar ik hoop en denk....dat jij het niet wordt!! :P
devil
 devil - woensdag 30 april 2008 - 11:33   quote  deeplink  
jongens boycot pauline
reageer niet meer op haar uitspraken
t,is een kansloos mens
johan13
 johan13 - woensdag 30 april 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 11:33 schreef devil het volgende:
jongens boycot pauline
reageer niet meer op haar uitspraken
t,is een kansloos mens
ik probeer steeds een discussie met haar te voeren met echte feiten, maar daar reaggerd ze nooit op. ik ben niet bang voor een discussie, maar kom dan met feiten en geen lulverhalen
ilse
 ilse - woensdag 30 april 2008 - 11:42   quote  deeplink  
nee ergens heb je gelijk devil;-)
ilse
 ilse - woensdag 30 april 2008 - 11:43   quote  deeplink  
hahahaha johan jawel ze antwoordt daar wel op,met de woorden dat jij niet inhoudelijk bent hahahahahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door ilse --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Effe wat anders.....alhoewelllll, er staat: Vergeet niet te stemmen tot 4 mei.
Waarom tot 4 mei??
Anne
 Anne - woensdag 30 april 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Zal ik hier eens de taal- en grammaticafouten uithalen dan? Want daar klopt ook niet veel van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Anne --
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 30 april 2008 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 11:49 schreef Dragon het volgende:
Effe wat anders.....alhoewelllll, er staat: Vergeet niet te stemmen tot 4 mei.
Waarom tot 4 mei??
vanaf 28 april tot 4 mei kun smsje versturen voor onze favoriet JAAPIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, AMANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN BRAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNN
moesie
 moesie - woensdag 30 april 2008 - 13:35   quote  deeplink  
ik zal zeer zeker mijn stem en smsjesssssss uit brengen op brian en amanda en ik hoop heel DRENTHE en waar ik woon doen ze dat zeer zeker
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 30 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
Geweldig hier !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Praatpaal --
grissom
 grissom - woensdag 30 april 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Dan moet je zeker niet op Huub en Claire stemmen wahahaha
Dan maar Jaapiooooooo
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Dat is goed, Paulientje, doe dat maar. Ik denk dat je dan nog voor vreemde verrassingen komt te staan.
grissom
 grissom - woensdag 30 april 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Mensen laat je niet opnaaien door pauline,ik snap zowiezo al niet wat ze hier komt doen.Ga lekker in de GK zitten bij die kabouter en barbiepop,kan je daar lopen stieren.
janeke
 janeke - woensdag 30 april 2008 - 21:06   quote  deeplink  
SMS AMANDA NAAR 3040
SMS BRIAN NAAR 3040
SMS JAAP NAAR 3040
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Yes! Headliner power!
Kim
 Kim - donderdag 01 mei 2008 - 05:47   quote  deeplink  
Wat zou ik graag een discussie aan willen gaan met Pauline. Gewoon inhoudelijk en op niveau. Hier krijgen we die kans wel,maar op NL niet. Als zij gewoon normaal zou kunnen reageren en niet alleen maar aanvallende berichten neerzette en weer gauw terug naar NL. Dan kwamen we nog ergens, daar op NL krijgen we die kans al niet, want of je wordt gelijk door de deahards afgezeken met rotopmerkingen. Of je krijgt een waarschuwing of een ban niet zo uitdagend te zijn. Ik wil Pauline nog wel even uitleggen waar een forum onder andere voor is "een discussie" Ik wil haar ook nog wel even uitleggen wat en discussie is.....
Om een discussie goed te laten verlopen is het nodig dat alle partijen openstaan voor de ideeën van de andere partij en dat de mening van de partij onderbouwd wordt met argumenten Een mededeling als "ik vind het een slecht" zonder onderbouwing helpt een discussie zodoende niet Verder is het in een discussie belangrijk dat men professioneel blijft en niet een idee afkeurt enkel omdat men zijn gelijk wil krijgen of omdat het van een bepaalde persoon met een voorkeur afkomstig is.
Dus Pauline kom maar op en probeer nu eens inhoudelijk te reageren zonder aan te vallen, dat zal je meer zieren dan wat je nu steeds doet. Blij dat maar lekker op NL doen, daar wordt het blijkbaar wel gewaardeerd door vele mensen, maar hier volgens mijn niet!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 05:47 schreef Kim het volgende:
Wat zou ik graag een discussie aan willen gaan met Pauline. Gewoon inhoudelijk en op niveau. Hier krijgen we die kans wel,maar op NL niet. Als zij gewoon normaal zou kunnen reageren en niet alleen maar aanvallende berichten neerzette en weer gauw terug naar NL. Dan kwamen we nog ergens, daar op NL krijgen we die kans al niet, want of je wordt gelijk door de deahards afgezeken met rotopmerkingen. Of je krijgt een waarschuwing of een ban niet zo uitdagend te zijn. Ik wil Pauline nog wel even uitleggen waar een forum onder andere voor is "een discussie" Ik wil haar ook nog wel even uitleggen wat en discussie is.....
Om een discussie goed te laten verlopen is het nodig dat alle partijen openstaan voor de ideeën van de andere partij en dat de mening van de partij onderbouwd wordt met argumenten Een mededeling als "ik vind het een slecht" zonder onderbouwing helpt een discussie zodoende niet Verder is het in een discussie belangrijk dat men professioneel blijft en niet een idee afkeurt enkel omdat men zijn gelijk wil krijgen of omdat het van een bepaalde persoon met een voorkeur afkomstig is.
Dus Pauline kom maar op en probeer nu eens inhoudelijk te reageren zonder aan te vallen, dat zal je meer zieren dan wat je nu steeds doet. Blij dat maar lekker op NL doen, daar wordt het blijkbaar wel gewaardeerd door vele mensen, maar hier volgens mijn niet!!!
Kim dat kan Paulientje niet
Jacqueline1969
 Jacqueline1969 - donderdag 01 mei 2008 - 12:17   quote  deeplink  
kim klasse gepost en abn hihi veel brian amanda en jaap fans spreken abn
articuleren beter en hebben meer normen en waarden .
maar goed tel erbij op dat we juist daarom niet achter huub staan die scheld manipuleert en is zo lief tegen moeders die scheld hij nl ook uit .
beetje te veel levels te laag voor ons
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
Arghhhhhhhhhhhhhh ... weg wezen ... alleen maar Brian fans.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Praatpaal --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Nou, ik wens je veel succes Kim.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Hahaha ... dit is echt niet te geloven.

Nijntje1974
 Nijntje1974 - donderdag 01 mei 2008 - 19:46   quote  deeplink  
sms Brian naar 3040
sms Amanda naar 3040
vonneke
 vonneke - donderdag 01 mei 2008 - 19:58   quote  deeplink  
kom jongens en meiden stem op brian 3040 we kunnen het.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
Op donderdag 01 mei 2008 - 12:21 schreef Praatpaal het volgende:
Argh.

Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Echt geweldig !!!
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Anti Brian en Amanda zijn mag hier dus niet, vandaar mijn besluit ... bericht eruit !
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:39 schreef Praatpaal het volgende:
Anti Brian en Amanda zijn mag hier dus niet, vandaar mijn besluit ... bericht eruit !
jawel hoor, dat mag best, je krijgt er echt geen ban voor.

Alleen je wordt wel vaak erop aangevallen omdat hier in vergelijking meer Brian en Amanda fans zitten dan Huub fans.

En ik ben voor Jaap!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Ik ben voor niemand in het bijzonder, maar wel tegen Huub.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Tsja ... en ik ben voor de winnaar, zolang het Brian of Amanda maar niet zijn. Dit omdat zij zich het minst hebben ingezet voor het spel en omdat ik niet hou van vrouwen die zich gedragen zoals Amanda doet, zij is zo ego als een verwende snotneus. Bovendien hou ik zeker niet van personen die agressief geweld gebruiken op de manier zoals Brian doet, deuren in elkaar rammen, vrouwen aan hun haren door een douche slepen en liggende boksers natrappen. Ook ben ik niet gecharmeerd van personen die zichzelf heilig verklaren door anderen in een slecht daglicht te zetten en zichzelf op die manier (dus over de rug van een ander) de hemel inprijzen.
Als ze dat een paar keer doen ... okay ... maar die twee doen niets anders ... dus datte !!!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:53 schreef Praatpaal het volgende:
Ook ben ik niet gecharmeerd van personen die zichzelf heilig verklaren door anderen in een slecht daglicht te zetten en zichzelf op die manier (dus over de rug van een ander) de hemel inprijzen.
Als ze dat een paar keer doen ... okay ... maar die twee doen niets anders ... dus datte !!!
Ja, dat is waar. Huub doet dat nooit!
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:55 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Huub doet dat nooit!
Als jij dat zegt, dan zal het vast en zeker zo zijn.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 01 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
En verder even voor de duidelijkheid ... ik ben niet uit op ruzie, dus prettige avond verder.
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
hey jongens is dit stemmen voor de finale of nog steeds voor de popo
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:06   quote  deeplink  
Hee tg3. Waar blijven je mopjes? Ik zal er vanmorgen om 6 uur nog op te wachten.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:03 schreef tg3 het volgende:
hey jongens is dit stemmen voor de finale of nog steeds voor de popo
nee niet voor de finale wel voor de popo
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:06 schreef draakje het volgende:
Hee tg3. Waar blijven je mopjes? Ik zal er vanmorgen om 6 uur nog op te wachten.
haha sorry schat doe het zometeen ...beetje luilekker dag
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:10 schreef Merty het volgende:

[..]

nee niet voor de finale wel voor de popo
denk dat ik van deze pop opspaar en het dubbele doe bij de finale ......zou het niet the bomb zijn als huub als grote winaar uit de bus komt en iedereen zich de pleuris sms-t
en dat hij dan nog de finale verliest omdat iedereen op het juiste moment heeft gestemd
janeke
 janeke - vrijdag 02 mei 2008 - 09:04   quote  deeplink  
SMS AMANDA NAAR 3040 .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VERGEET NIET TE STEMMEN TOT 4 MEI VOOR JAAPIOOOO AMANDA EN BRAIN

0.0097200