|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub wil geen kind van Claire - of is ze al zwanger?
Claire heeft een onregelmatige menstruatie en Huub is bang dat ze zwanger kan worden. Claire heeft echter met haar contactpersoon gepraat die verzekerde dat dat niet zou kunnen. Huub wil het toch even duidelijk voor de camera's bespreken terwijl Claire dat niet wil. Huub dramt toch door en wil zekerheid dat hij nu nog geen vader wordt:
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ja, Huub denkt ook : geen kids, gaat me alleen maar allementatie kosten.......... |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ongelofelijk zeg. Laat ie ze meteen vragen of de dokter kan bevestigen of ze wel als vrouw geboren is. Want ja pas als je medisch zekerheid hebt, weet je het. Kan ze wel zeggen dat ze een vrouw is. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zeker, Huub is bang dat hij vader wordt. Het zal hem allementatie kosten. Want het zal niet lang duren, dat die uit elkaar gaan. Dat was zeker zijn inzet geweest. hahaha Kijk zijn blik op z'n gezicht...aub aub geen vader, geen vader aub aub..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jeetje Huub, lees even de bijsluiter van de pil. Spotting is heel normaal bij het doorslikken van de pil. Je zou ook kunnen overwegen een condoom te gebruiken, Huub!!!! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hahahahah claire nee het is vershut hahahahah ze zegt niet je zet me verschut nee het is verschut ahahaha an ja huubje je hebtgelijk ze is het type vrouw die je ermee kan opschepen ze durft erniet eens over te praten |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
en inderdaad wie weet al die leugens dat nadia een man zou zijn nou die geloof ik nu maar het was claire die een jongetje was bij geboorte en niet nadia claire is een spinneweb voor huubje |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
ik vind die opmerkingen van huub wel een goede sinds wanneer heeft iemand van tv maken verstand van medische dingen ze is een productie assistant en geen dokter |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Paulientje geen zelfmoord plegen he als barbie echt zwanger zou zijn niet doen niet doen zou echt jammer zijn.
Je hebt hier praat groepen voor kom bij headliner en we helpen jou graag Paulientje |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 03:10 schreef Dragon het volgende:Zeker, Huub is bang dat hij vader wordt. Het zal hem allementatie kosten. Want het zal niet lang duren, dat die uit elkaar gaan. Dat was zeker zijn inzet geweest. hahaha Kijk zijn blik op z'n gezicht...aub aub geen vader, geen vader aub aub.. daar ben ik het niet zo mee eens,ik denk eerder dat huub geen kinderen wil,omdat hij eerst aan zichzelf moet gaan werken,op dit moment zou het zielig voor de kinderen zijn,plus dat hel nederland bovenop hem duikt. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 09:34 schreef mc-bjorn het volgende:ik vind die opmerkingen van huub wel een goede sinds wanneer heeft iemand van tv maken verstand van medische dingen ze is een productie assistant en geen dokter Iedere vrouw die aan de pil is en iedere man die wel eens een vriendin heeft gehad die aan de pil was, weet dit. Dus of Huub heeft totaal geen ervaring met vrouwen of hij moet gewoon weer eens de dominante ongelovige kabouter uithangen. En Clairtje maar lopen voor 'm. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou fleur,hier in de omgeving kotse ze huub uit en claire,dat is een dom wicht |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hij had zoveel commentaar op Brian dat Brian van Amanda eiste dat ze regelmatig de pil moest slikken! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|