|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: MacGyver in het team?
"Ik las gister een artikel over MacGyver", begint Huub. "Als hij nou in ons team zat, dan kon hij de douche op 130 graden zetten zodat zij zouden verbranden", en Huub geeft een knikje richting zijn concurrenten onder de douche. Claire moet lachen. "Daar dacht ik net aan...", gaat Huub verder. Tja, en als je het hele A-Team had kon je nog veel meer, Huub!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Droom jullie maar lekker verder tortelduifjes. En Claire...vergeet de dokter niet te bellen!! |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
hoop dat alles wat huub zegt als een boomerang naarhem terugkomt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
En dat hij het zelf krijgt, zoals het schelden met ziektes en dood wensten naar anderen toe. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja ,wees maar niet bang,dat gebeurt ook al heb ik een hekel aan huub,zoiets gun je ,je ergste vijand niet maar huub heeft er geen enkel probleem mee om iedereen dood of ziek te wensen nou zulke mensen moet ik helemaal niet aso |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Messen tussen Brian's ribben willen plaatsen. Mensen verbranden. Ik ga die Huub echt steeds aardiger vinden............. Realiseert hij zich wel dat ie ook nog een keer naar buiten moet. Nou ja, komt vanzelf wel goed dan. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
het zal vreemd zijn de Kooi vanavond zonder Huub..... ( ik blijf dromen ....hahaha ) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ik hoop dat hij zich helemaal lam zuipt en dat het vanavond mis gaat in huis dat hij gelijk naar huis mag oprotten . Zal wel gelijk bij nowfuckinglive weer door een pilletje komen door Amanda en Brian kan toch niet anders stelletjes mafketels daar zo |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tuurlijk. Ik schreef gisteren al dat als Claire zwanger is, dat vast ook de schuld van Brian is. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
sorry dan draakje heb ik het verkeerd gelezen zeker |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:08 schreef draakje het volgende:Tuurlijk. Ik schreef gisteren al dat als Claire zwanger is, dat vast ook de schuld van Brian is. Ja want Brian heeft Claire gezoend in de Gym. dus zou zo maar kunnen verkrachting zullen ze gillen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geeft niet hoor. Ik vergis me ook wel eens. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
helukkig ben er erg blij mee maar ik kan nergens meer wat lezen ik heb ineens een ban voor het leven bij nowlive raar he dat bedoel ik dus |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 18:26 schreef ciska het volgende:helukkig ben er erg blij mee maar ik kan nergens meer wat lezen ik heb ineens een ban voor het leven bij nowlive raar he dat bedoel ik dus Daar moet je juist trots op zijn. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Zo Huub is erg geliefd in amsterdam dat zei amanda net dat ze een fles wouden gooien naar hem niet normaal |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 18:41 schreef Merty het volgende:Zo Huub is erg geliefd in amsterdam dat zei amanda net dat ze een fles wouden gooien naar hem niet normaal Ze zijn toch in Naarden? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ze zijn ook in Amsterdam geweest, waar er oa een Blik redbull naar Huub zijn knar is gegooid, in Naarden een fles wijn, zo dat hij aggressief kon worden, nou Huub hoe leuk vind je buiten al gewend? ff Bart bellen voor de reïntegratie! wat deed jij Bart toen er met flessen naar je werd gegooid? Oh dat deden de mensen niet? oh nou dan is Huub toch populairder dan jij |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou Kom Op Jaap maak er wat moois van> bekladder dat portret van Claire en Huub of je leven ervan af hangt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hoe weet je dat allemaal? |
|
|
|